تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

ذوالنوری: فوت یک دختر را بهانه ایجاد آشوب کرده‌اند/ در ۸۸ هم شاهد چنین فراز و نشیب‌هایی بودیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مرگ مهسا امینی بهانه است، اغتشاشگران خدا و دین خدا را نشانه گرفتند؛ قرآن کریم و مسجد را آتش می‌زنند، امروز وظیفه هر مسلمانی است که به میدان بیاید.

ذوالنوری

رویداد۲۴ حوزه نیوز نوشت: مجتبی ذوالنوری روز شنبه در تجمع مخالفان اعتراضات نسبت به مرگ مهسا امینی که در مدرسه فیضیه برگزار شده، گفته اولین بار نیست که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه‌ای را رقم می‌زنند و این تقابل از ابتدای خلقت و بروز و ظهور اسلام تا به امروز بوده و هست و خواهد بود، اما به تناسب شرایط و وضعیت راهبردها، روش‌ها و تاکتیک‌ها و شیوه‌ها تغییر می‌کند. این فتنه اخیر رنگ و صبغه‌ای متفاوت از آشوب‌های گذشته داشت، اما از ابتدای انقلاب بن‌مایه و ریشه این حوادث که برگرفته از اهداف خبیث دشمنان اسلام است یک چیز است و آن مقابله با ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب هر روز به شکلی خودنمایی می‌کنند و در حادثه اخیر فوت یک دختر ایرانی را بهانه‌ایجاد یک آشوب و برهم زدن نظم و امنیت مردم کردند. دشمن با تسلط بر رسانه و محیط سایبری و با القائات باطل، ساده‌لوحان را تحت تاثیر قرار داد و اگرچه بخشی از مردم بعد از خوابیدن فتنه‌ها و روشن شدن صحنه درگیری مجددا به صف مردم برمی‌گردند و بار دیگر با اظهار ندامت مشت محکمی بر دهان دشمن می‌کوبند، اما گاهی خساراتی به ما تحمیل می‌شود.

وی یادآور شد: در فتنه ۸۸ شاهد چنین فراز و نشیب‌ها بودیم و پس از یوم‌الله ۹ دی با بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب و زدودن گردوغبار فتنه از مردم، رسانه‌های بیگانه اقرار کردند که بیش از ۴۲ میلیون نفر کف خیابان‌ها آمدند و نسبت به فتنه ۸۸ اظهار انزجار کردند. اگر مردم به دشمنی دشمنان دقت نکنند و دست آهنین و پنجه فولادین پلید دشمن را از دستکش‌های سفید مخملی نبینند، از کید دشمن دچار خسارت و آسیب می‌شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز بیگانگان بر هر بهانه‌ای تمرکز می‌کنند و برخی آتش بیار معرکه هستند، سلبریتی‌هایی که از کیسه این مردم و صداوسیما برجسته شدند، امروز به اغتشاشات دامن زدند و علاوه بر آن در کنار بسیج رسانه نظام سلطه، نغمه‌هایی هم از برخی حلقوم‌ها بلند می‌شود و به بهانه پیام تسلیت درگذشت این بانوی ایرانی، نهاد‌های امنیتی را تضعیف می‌کنند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی که در طول این سالیان مورد اعتراض بود که چرا در مقابل جرایم مشهود و زیر پاگذاشتن اصول اسلامی کوتاهی می‌کنید، امروز که به‌درستی برخورد کرده، چرا برخی از افراد به این کار نیروی انتظامی ایراد می‌گیرند.

وی افزود: در طول تاریخ دشمنان نظام و انقلاب با دسیسه‌های خود برای نظام اسلامی هزینه‌تراشی کرده‌اند و تنها رنگ نقشه و دسیسه‌هایشان تغییر می‌کند، بنابراین باید با مخلان نظم و امنیت کشور برخورد قاطع کرد. دستگاه قضا باید با لیدر‌های اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.

ذوالنوری در ادامه اظهار کرد: ضمن تسلیت این اتفاق و ضمن اینکه خواستار رسیدگی هستیم، اگر ماموری خطا کرده پای سازمان و دست‌های امنیتی نوشته نمی‌شود و در همه‌جا خطای فردی وجود دارد، ما هم در مجلس این موارد را پیگیری می‌کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
10
هر چقدر که دوست داری بخواب و خر و پف کن... به موقعش دست و پات رو ‌می گیریم بیدارت میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
10
خفه سو 88 تقلب کردین الان هم مهسا و چها نفر دیگه هم کشتین اشغالا همس زرزر گوه مفت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
10
بخوره تو سرتون این دین و مذهبتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
8
عجب!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
2
جان انسان از حرمت کعبه بالاتره حالا چه جان یک جوان 22 ساله بی اهمیت شد مفتخور
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
1
1
.
حجت الاسلام حسین ملک‌آبادی مبلغ و پژوهشگر دینی گفت: اغتشاشگران ثابت کردند با اصل اسلام و نظام مخالف هستند.

آقای ملک‌آبادی،
مخالف اسلام و نظام هم دقیقاً حقوقی مساوی با طرفدار اسلام و نظام دارد نامیدن اغتشاشگر واژه‌ی مناسبی نیست لطفاً ادب و معرفت و شخصیت و وجدان داشته باشید.
ز ناله‌های غم افزای خویش جان مخراش، ز سوک بیگه خود خلق را مکن گریان.
ز بانگ زشت تو بس آرزو که گشت تباه، ز فال شوم تو بس خانمان که شد ویران.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
نظرات شما
پیشخوان