تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۰۲ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۶ نظر

ذوالنوری: فوت یک دختر را بهانه ایجاد آشوب کرده‌اند/ در ۸۸ هم شاهد چنین فراز و نشیب‌هایی بودیم

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: مرگ مهسا امینی بهانه است، اغتشاشگران خدا و دین خدا را نشانه گرفتند؛ قرآن کریم و مسجد را آتش می‌زنند، امروز وظیفه هر مسلمانی است که به میدان بیاید.

ذوالنوری

رویداد۲۴ حوزه نیوز نوشت: مجتبی ذوالنوری روز شنبه در تجمع مخالفان اعتراضات نسبت به مرگ مهسا امینی که در مدرسه فیضیه برگزار شده، گفته اولین بار نیست که دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی توطئه‌ای را رقم می‌زنند و این تقابل از ابتدای خلقت و بروز و ظهور اسلام تا به امروز بوده و هست و خواهد بود، اما به تناسب شرایط و وضعیت راهبردها، روش‌ها و تاکتیک‌ها و شیوه‌ها تغییر می‌کند. این فتنه اخیر رنگ و صبغه‌ای متفاوت از آشوب‌های گذشته داشت، اما از ابتدای انقلاب بن‌مایه و ریشه این حوادث که برگرفته از اهداف خبیث دشمنان اسلام است یک چیز است و آن مقابله با ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب هر روز به شکلی خودنمایی می‌کنند و در حادثه اخیر فوت یک دختر ایرانی را بهانه‌ایجاد یک آشوب و برهم زدن نظم و امنیت مردم کردند. دشمن با تسلط بر رسانه و محیط سایبری و با القائات باطل، ساده‌لوحان را تحت تاثیر قرار داد و اگرچه بخشی از مردم بعد از خوابیدن فتنه‌ها و روشن شدن صحنه درگیری مجددا به صف مردم برمی‌گردند و بار دیگر با اظهار ندامت مشت محکمی بر دهان دشمن می‌کوبند، اما گاهی خساراتی به ما تحمیل می‌شود.

وی یادآور شد: در فتنه ۸۸ شاهد چنین فراز و نشیب‌ها بودیم و پس از یوم‌الله ۹ دی با بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب و زدودن گردوغبار فتنه از مردم، رسانه‌های بیگانه اقرار کردند که بیش از ۴۲ میلیون نفر کف خیابان‌ها آمدند و نسبت به فتنه ۸۸ اظهار انزجار کردند. اگر مردم به دشمنی دشمنان دقت نکنند و دست آهنین و پنجه فولادین پلید دشمن را از دستکش‌های سفید مخملی نبینند، از کید دشمن دچار خسارت و آسیب می‌شوند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز بیگانگان بر هر بهانه‌ای تمرکز می‌کنند و برخی آتش بیار معرکه هستند، سلبریتی‌هایی که از کیسه این مردم و صداوسیما برجسته شدند، امروز به اغتشاشات دامن زدند و علاوه بر آن در کنار بسیج رسانه نظام سلطه، نغمه‌هایی هم از برخی حلقوم‌ها بلند می‌شود و به بهانه پیام تسلیت درگذشت این بانوی ایرانی، نهاد‌های امنیتی را تضعیف می‌کنند.

وی عنوان کرد: نیروی انتظامی که در طول این سالیان مورد اعتراض بود که چرا در مقابل جرایم مشهود و زیر پاگذاشتن اصول اسلامی کوتاهی می‌کنید، امروز که به‌درستی برخورد کرده، چرا برخی از افراد به این کار نیروی انتظامی ایراد می‌گیرند.

وی افزود: در طول تاریخ دشمنان نظام و انقلاب با دسیسه‌های خود برای نظام اسلامی هزینه‌تراشی کرده‌اند و تنها رنگ نقشه و دسیسه‌هایشان تغییر می‌کند، بنابراین باید با مخلان نظم و امنیت کشور برخورد قاطع کرد. دستگاه قضا باید با لیدر‌های اغتشاشات و کسانی که بیانیه می‌دهند برخورد جدی داشته باشد و دادگاه ویژه روحانیت باید در این زمینه ورود کند.

ذوالنوری در ادامه اظهار کرد: ضمن تسلیت این اتفاق و ضمن اینکه خواستار رسیدگی هستیم، اگر ماموری خطا کرده پای سازمان و دست‌های امنیتی نوشته نمی‌شود و در همه‌جا خطای فردی وجود دارد، ما هم در مجلس این موارد را پیگیری می‌کنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
10
هر چقدر که دوست داری بخواب و خر و پف کن... به موقعش دست و پات رو ‌می گیریم بیدارت میکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
10
خفه سو 88 تقلب کردین الان هم مهسا و چها نفر دیگه هم کشتین اشغالا همس زرزر گوه مفت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
1
10
بخوره تو سرتون این دین و مذهبتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۲
0
8
عجب!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
0
2
جان انسان از حرمت کعبه بالاتره حالا چه جان یک جوان 22 ساله بی اهمیت شد مفتخور
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۳
1
1
.
حجت الاسلام حسین ملک‌آبادی مبلغ و پژوهشگر دینی گفت: اغتشاشگران ثابت کردند با اصل اسلام و نظام مخالف هستند.

آقای ملک‌آبادی،
مخالف اسلام و نظام هم دقیقاً حقوقی مساوی با طرفدار اسلام و نظام دارد نامیدن اغتشاشگر واژه‌ی مناسبی نیست لطفاً ادب و معرفت و شخصیت و وجدان داشته باشید.
ز ناله‌های غم افزای خویش جان مخراش، ز سوک بیگه خود خلق را مکن گریان.
ز بانگ زشت تو بس آرزو که گشت تباه، ز فال شوم تو بس خانمان که شد ویران.

سرور گرامی،
تنها راه نجات میهن اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- قطع دشمنی با آمریکا برای دفع تهدیدات خارجی.
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی.
با تشکر از توجه شما.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان