تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

انتقام‌گیری از مهران مدیری به سبک صداوسیما!

مدیر دفتر شعر و موسیقی صدا و سیما در تویئتی از دستمزد ۳۰ میلیارد تومانی مهران مدیری خبر داده است.

مهران مدیری

رویداد۲۴ برترین‌ها نوشت: مدیر دفتر شعر و موسیقی صدا و سیما در تویئتی از دستمزد ۳۰ میلیارد تومانی مهران مدیری خبر داده است.

علیرضا قزوه، مدیرکل دفتر موسیقی صدا و سیما با انتشار یک پست در توییتر، دستمزد نجومی و آخرین دریافتی مهران مدیری برای برنامه دورهمی را پس از خداحافظی این مجری از تلویزیون در پی مرگ مهسا امینی را اعلام کرد.


بیشتر بخوانید:مهران مدیری تلویزیون را تحریم کرد +فیلم


بر اساس گفته قزوه، مهران مدیری تنها یک روز پیش از صحبت‌های نالانش در واکنش به فوت مهسا امینی مبنی بر عدم پخش برنامه دورهمی، ۳۰ میلیارد تومان از صداوسیما دستمزد دریافت کرده است.

علیرضا قزوه نوشت: «آخرین دریافتی آقای برره یک روز قبل نطق تاریخی‌اش، سی میلیارد تومان از صدا و سیما بوده؛ بعضی‌ها از روی شکم سیری چه نطق‌هایی می‌کنند.»

چندی پیش تهیه کننده دورهمی نیز در مصاحبه با رسانه‌ها اعلام کرده بود مهران مدیری دستمزدش را بابت تولید سری پنجم برنامه دورهمی به طور کامل دریافت کرده است و مطالبه‌ای از تهیه‌کننده یا سازمان صداوسیما برای این فصل ندارد.

گفتنی است، مهران مدیری در پی درگذشت مهسا امینی خواستار لغو پخش دورهمی از تلویزیون شد.

علیرضا قزوه

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
5
4
نوش جونش ۸۰ میلیون ادم رو خنداندن و پای قاب تلوزیون نگه داشتن کار هرکسی نیست.چرا حسادت میکنند یک سری ادمها مهران مدیری زحمت میکشه کار میکنه میتونه بشینه خونش کمم پول نداره.ولی تا جایی که میدونم مهران مدیری صفحه اجتماعی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
1
6
شما که مدعی هستید این آدم بد است چرا این پول را به او داده اید . مگر مقامات اورشلیم این پول را به او داده اند. اول که خودتون محکومید و آبروی خودتان رفته . شما ها داد می زنید او دزد است و ما به دزد پول داده ایم . حالا چه کسی باید به این خلاف شما رسیدگی کند. چرا پول بیت المال را به دزد داده اید و راستی چرا پیش از حمایت مدیری از مردم این مسئله را مطرح نکردید.چرا شما مدام در حال پول دادن به دزدها و ضد انقلاب هستید.چرا همیشه شریک دزدها و ضد انقلاب ها هستید.تکلیف ما با شما شاه دزدها چیست . چرا دادستانی برای بررسی دزدی شما ورود نمی کند؟
پاسخ ها
سیدعلی تویسرکانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
با شما موافقم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
1
3
صداسيمايي كه اينجوري از كيسه خليفه ميبخشه و بيت المال را در حقيقت بيت الحال فرض كرده بايد هم توسط همين افراد ضايع شود ، بلكه بفهمد كه نتيجه اين شيرين كاري هايش شده دردي كه يك همسر شهيد ميگويد: من به عنوان همسر شهید جرأت نمی‌کنم فرزندانم را به پارک ببرم و مورد تمسخر قرار می‌گیریم، .
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
4
1
میخندونه ولی وقتی یونجه خورد لگد نزنه ظرفو چپه کنه
نظرات شما
پیشخوان