تاریخ انتشار: ۰۰:۰۵ - ۰۶ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴۶ نظر
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌وگو با رویداد۲۴:

سلبریتی‌ها در تلویزیون معروف شدند، حالا دم در آورده‌اند/ نیروی انتظامی در کارش هنرمند است

اردشیر مطهری می‌گوید: فراجا، پرتلاش‌ترین، زحمت‌کش‌ترین و محجوب‌ترین نیرو‌ها است و واقعاً در کارشان هنرمند هستند. مگر می‌شود بچه مردم را در ون کتک زد؟ اصلاً آن‌جا جای کتک‌زدن نیست.

اردشیر مطهری

رویداد۲۴ محمد آیتی: پس از شکل‌گیری اعتراضات، در روز‌های گذشته شاهد حمایت برخی چهره‌های برجسته ورزشی، هنری و فرهنگی کشور از معترضان بودیم. حال پرسش این است که نظام باید در برابر این افراد چه واکنشی داشته باشد؟ اردشیر مطهری نماینده گرمسار به رویداد۲۴ می‌گوید: این ورزشکاران، هنرمندان و چهره‌ها، هر اعتباری که دارند به برکت خون شهدا و نظام جمهوری اسلامی است. بهتر است این افراد، نگاه به گذشته خود بیندازند تا ببینند کجا بودند و الان در چه جایگاهی قرار گرفته‌اند و بدانند اگر مردم عِرقی به آن‌ها دارند و به عنوان یک سلبریتی مطرح هستند، این اعتبار را نظام و حاکمیت به آن‌ها داده است. اگر این بستر مساعد نمی‌شد واقعاً این افراد در این جایگاه‌ها بودند؟ هر آن‌کسی که در مسیر خون حدود ۳۰۰ هزار شهید هستند ما برایشان احترام داریم و هر کسی در این مسیر نیست حتماً کارش ایراد دارد.

او می‌گوید: مگر ما باید ملعبه دست باشیم که برخی آن‌قدری که برای آن‌طرف آبی‌ها سر می‌شکنند برای کشورمان که محصول شهدا، ایثارگران و وجود پربرکت ولایت که در دنیا حرف برای گفتن دارد، است، خودشان را خرج نمی‌کنند. ما چه زمانی در تاریخ مثل امروز، چنین استقلالی داشتیم؟ اینکه چهار تا کشور یا چهار تا مجموعه مثل گروهک منافقین علیه نظام کار کنند و فکر کنند می‌توانند ۲۴ ساعته حاکمیت را برگردانند، فکری باطل است. من فکر می‌کنم الحمدلله برخی در ایام، چهره واقعی خودشان را رو کردند و بی‌معرفتی و بی‌مرامی کردند. اینکه این افراد به خون شهدا و به این همه ایثار و گذشت و داغ‌هایی که مادر شهدا دیدند، پشت کنند، منطقی و معقول نیست.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس می‌گوید: مگر افراد، شعور در تشخیص راه ندارند؟ مگر نمی‌بینند که در این ۴۳ سال انقلاب چه بر کشور گذشته است و چه توطئه‌هایی علیه ایران کردند؟ این افراد باید خط خود را از مسیر معاندین نظام جدا کنند. به این افراد می‌گویم شما اصلاً دین هم نداشته باشید و در مسیر نظام هم نبوده‌اید، بالاخره آدم‌های وطن‌پرستی که باید باشید؛ کشور را باید حفظ کنید. الان با این رویکرد‌هایی که داشتند مشکل کشور حل شد؟ جز اینکه با رفتارهایتان، توئیت‌هایتان و موضع‌گیری‌تان آب به آسیاب دشمن ریختید؛ مگر کر و کور هستید؟



او می‌گوید: ما در بحث امنیت مردم، کشور و موقعیت حاکمیت و نظام با هیچ‌کسی تعارف نداریم. مگر این‌ها بچه هستند که این‌طوری رفتار می‌کنند؟ این‌ها روبروی نظام موضع گرفتند و اشک تمساح ریختند. حالا دختری فوت شده و اصلاً من می‌گویم این دختر خودمان برایش اتفاقی افتاده که فوت شده، راهش این است که ما برویم در مسیر شبکه‌های آل‌سعود، بی‌بی‌سی، صدای آمریکا، رادیو فردا و...؟ این افراد دل ندارند؟ این‌قدری که زیر چتر این مجموعه و تفکرات که دلسوز ما نیستند سینه زدند، کاش برای مردم خودشان سینه می‌زدند.

مطهری می‌گوید: اینکه برخی از شما‌ها در پنت‌هاوس زندگی می‌کنید و ماشین آخرین سیستم دارید و رفت و آمد زیادی به خارج از کشور می‌کنید و نمی‌دانید با این همه پولی که دارید چه کنید، حرکت در این مسیری که در پیش گرفتید، اشتباه هست. اصلاً این دارایی‌ها را از کجا آوردید؟ کی باعث شده شما به این درآمد‌ها برسید؟ مگر الله‌بختکی است که ۳۰۰ هزار شهید داده‌ایم، بعد یک آدمی که نمی‌دانیم کی هست و نظام بزرگش کرده بگذاریم هر کار و رفتاری که می‌خواهد، بکند؟ اجازه دادن به این‌ها، توهین به مزار شهدا، حاج قاسم و همه مقدسات ما است. آقای فلان فوتبالیست و فلان هنرپیشه، شما‌ها کجا بودید و اصلاً کی شما‌ها را می‌شناخت؟ کی شما‌ها را بزرگ کرد و گذاشت بیایید تلویزیون؟ حالا دم درآورده‌اید؟

نماینده گرمسار در ادامه می‌گوید: سلبریتی‌ها بیایید توبه کنید از این رفتاری که در پیش گرفتید. الان در تصاحب جایگاه در کشور اشباع شدید، دنبال این هستید که آن‌ور آبی‌ها را راضی نگه دارید؟ بعد می‌گویید با آن‌ها هم‌خط نیستید؟ اگر هم‌خط نیستید، غلط می‌کنید این حرف‌ها را می‌زنید. شما‌ها بی‌جا می‌کنید پا روی خون شهدا می‌گذارید. مگر همین‌جوری شهید دادیم؟ من خودم خانواده شهیدم. مگر برای این کشور خون داده نشده؟ اصلاً برای خانم مهسا امینی که فوت شده اتفاقی هم افتاده باشد، باید هم چیز را تحت‌الشعاع آن قرار داد؟ برای حل موضوع، راه و منطق وجود دارد. فراجا، پرتلاش‌ترین، زحمت‌کش‌ترین و محجوب‌ترین نیرو‌ها است و واقعاً در کارشان هنرمند هستند. مگر می‌شود بچه مردم را در ون کتک زد؟ اصلاً آن‌جا جای کتک‌زدن نیست؟

این چهره اصولگرای مجلس می‌گوید: سلبریتی‌ها بدانید موقعیتی که دارید به برکت این همه خون شهید بوده است، وگرنه کی شما‌ها را حساب می‌کرد؟ مگر این همه آدم بااستعداد در کشور نیست؟ چرا شما‌ها شدید این‌کاره؟ مگر نمی‌شد فرد دیگری جای شما باشد؟ شما‌ها چوب نداشتید به سنگ بزنید حالا با دم‌تان گردو می‌شکنید؟ این افراد اگر بنا به ادامه کار در سیستم دارند، تنها توبه کافی نیست. نمی‌شود فردی سال‌ها اعتبار و درآمد از کارش کسب کرده باشد و بعد حاجی حاجی مکه؟ باید هم پاسخگو باشند و هم جبران کنند.

مطهری می‌گوید: البته من نمی‌گویم توقیف اموال، ابزار کار است. من می‌گویم یک مجموعه دانا باید بیاید بنشیند برای عملکرد خودمان که به یک مشت افراد با تفکرات عجیب و غریب بها دادیم، تعیین تکلیف کند. هرچه تدبیر باشد، نظر ما هم همان است. ما روزی با عراق جنگ داشتیم، اما اکنون به واسطه تغییر حاکمیت آن‌ها نسبت به زمان جنگ، مردم برای زیارت به آن‌جا می‎روند. یعنی آن مجموعه‌ای که اشاره کردم تصمیم بگیرند که باید در قبال این سلبریتی‌ها چه کرد. اینکه ماشین و اموال آتش زده شده یا حتی دیدیم که موکب و حوزه علمیه را سوزاندند و درگیری با نیروی انتظامی ایجاد کردند و افرادی از این حرکت‌ها حمایت داشتند باید در تصمیم‌گیری‌ها لحاظ شوند. اینکه عده‌ای از این ناهنجاری‌ها حمایت کنند و در زمانی دیگر بگویند «ببخشید» رافت اسلامی را شامل حال ما کنید و بخواهند به سیستم برگردند، شدنی نیست. رافت اسلامی این بود که در روز‌های ابتدایی، فراجا با معترضان مراعات کرد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
3
54
شما کی هستید که به همه برچسب میزنید ؟ شما نون حرام چشم تون رو کور و گوش تون رو کر کرده . برادر شهید شده که ناموس مردم تو خیابون کتک بخوره؟ شما بی شرف هستین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
ایشان نماینده ده درصدی منتخب شورای نگهبان است. انتظار دارید غیر از این بگوید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
45
خودش میگه اینهمه آدم دیگه!
چرا مگه بقیه نمی تونستند جای شما باشند؟!
خب آدم عاقل! اگه دلیل موفقیت اینها نظام بوده ، چرا بقیه به این جایگاه نرسیدن؟ پس یا خودش وجود و استعدادشو داشته یا رانت داشته؟ کدومش؟!!!
تو کشوری که بازیکن بصورت ذاتی و بدون آموزش رشد می کنه ، شما چه منتی داری سر علی کریمی بزاری؟
اگه مدیری از صرقه سر شما به اینجا رسیده ، بسم الله! دوتا دیگه در این حد رو کنید!
مگه مملکت ارث پدر شماست؟!!!
اتفاقاً شما مدیران بی کفایت و نالایق باعث شدید که این ملت ، با این ثروت خدادادی که در دنیا بی نظیره ، در بدبختی و فشار و فلاکت زندگی کنن!
منهم فرزند شهید هستم. و برادر زاده جانباز ۷۰٪
ولی این دلیل میشه که از هم وطن خودم طلبکار باشم؟!!!
کافیه یک سری به خرمشهر بزنید تا ببینید همون شهری که با خون های بسیار آزاد شد ، روی نفت خوابیده ، با وجود زمین مستعد و آب فراوان ، مردم در چه ستمی زندگی می کنند!
شما آفت هستید! شما بی عرضه هستید! شما فقط مدعی هستید و هیچ هنر دیگه ای ندارید!
کشور ما کجا بود و ترکیه و کره کجا!
الان اکثر مردم آرزوی شهروندی ترکیه رو دارند!
بعد مدعی هستید که در جهان حرف برای گفتن دارید!
حرف شما در داخل کشور هم خریدار نداره!
حتی از گفتن دروغ هیچ ابایی ندارید!
وزیر خارجه ما میگه در ایران آزادی بیان و عقیده و پوشش وجود داره! با چه وقاحتی دروغ شاخدار میگه!
اینهاکه اینقدر راحت حقایق امروز رو تحریف می کنن
چطور میشه ادعاهای ۱۴۰۰ سال قبل رو ازشون باور کرد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
بسیار زیبا
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
حالا فرض کنید همچین آدمای بیسوادی رسانه را در اختیار بگیرد کدوم احمقی نگاه تلویزیون میکنه تو این کشور بجز آقازاده ها که مفت میخورند و خارج نشین هستن بقیه با زحمت و پشتکار معروف و مشهور شدن.حلقه خودیهای نظام اونقدر تنگ شده که کم کم به یک نقطه رسیده.
ارش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
1
41
ادم احمق کسی تلویزیون روهم نگاه نمی کرد اگه فیلمای اینا نبود تلویزیون مردم رو بافیلمای همین بازیگرانگه میداشت ! پس حرف احمقانه نزن یادتون رفته مهران مدیری رو بردین اونهمه پول بهش دادین که امار تماشاچایاتونرو بالا ببره ! یک ماه دیگه برین امار بگیرین ببینین همون حداقل تماشاچی رو هم دارین !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
لایک
زینب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
28
اگه به برکت نظام جمهوری اسلامی بمیریم بهتره هم شما به کارتون می‌رسید هم ما راحت میشیم
ناشناس
|
Germany
|
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
43
آدرس غلط میدهید قبل از اینکه به نوع زندگی و رفتار سلبریتی ها بپردازید.بهتر نیست به نوع زندگی و رفتار اقازادهایتان مخصوصا اقازاده ولایتی و انیسه خانم و و.... بپردازید!
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
36
.....مگر این همه آدم بااستعداد در کشور نیست!!!
هرچی ادم با استعداد هم هست فراری دادید
همه پست و مقامها هم به خودی ها رسیده.
برای اشغال هر پست مقام تخصص ملاک نیست متعهد بودن ملاک است.
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
متعهد بودن هم معنی مسولیت داشتن رو میده که این جماعت ازبیخ با ان بیگانه اند فقط کلمات را مصادره به مطلوب می کنند اگر تعهد می داشتند بدون تخصص وارد کاری نمیشدند پس نه متعهدند ونه متخصص !
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
اینجا منظور از تعهد داشتن اون تعهدی نیست که مورد نظر شماست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
37
پول تلوزیون از کجا می آید؟ این قدرت و ثروت و مقام را از کجا آوردید؟ که امروز آن مردم انقلابی و معترض دیروز را اغتشاشگر و معاندمی خوانید!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
39
کی تلوزیون نگاه میکنه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
50
اين چهار تا بازيگر هم در صدا و سيما نبودند بايد برادر جليلي و خانم خزعلي در سريال ها نقش آفريني مي كردند. البته رئيس مجلس هم مهمان افتخاري مي شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
40
خودت از روی خون همین شهدا رد شدی که الان تریبون دستته. جای خودت حرف بزن و از خون اونها مایه نذار. البته چون میدونید حرفتون حق نیست، مجبورید به خون پاکان متوسل بشید که برای ناموس و وطن خون دادن نه برای شما و آقازاده های ژن مرغوبتون
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
2
37
بد جور آتیش زدنتون دارین میسوزین اخیششششش
پیمان
|
Germany
|
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
41
این آقا نمایندۀ گرمساره، از گرمسار یک فیلم منتشر شده که در اعتراضات یک نوجوان با گلوله جنگی جلوی کلانتری کشته شده، اون هم با اصابت گلوله به سرش؛ این آقا به جای دفاع از حق مردم فقط تهمت و تهدیدِ مردم و فحاشی داره انجام میده .
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
علی ع به این جنس ادمها می گفت اشباه الرجال ولا رجال یعنی شبیه مردان ونه مردان !
به قول ساده تر اینها زنان ریش دارند ! علت تناسب نداشتن رفتارهایشان با رفتارهای مردانه همین است !
میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۴
اسلحه با گلوله جنگی که دست شما آشوبگراست اونا ساچپه زن دارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
33
پسر های شمخانی چندین کشتی دارند - به کار خرید و فروش نفت خام و فرآورده های نفتی و محصولات پتروشیمی مشغولند. ماهانه ده ها میلیون دلار درآمد دارند - همه اینو می دانند و هیچ کس صداش در نمیآید . چرا این نماینده در این باره حرف نمی زنه
پاسخ ها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
تعداد گله هایی که سر در اخور بیتالمال دارند واز ان پروار شده اند فراوان است شامل همه هم می شود اگر بنا بر رسوایی شود همدیگر را را رسوا می کنندفعلا منفعت شان در سکوت است این نماینده هم با تایید همون جماعت بالاا ومده بنابراین طبیعی است که این جور جاها خفقان بگیرد!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
1
35
میگه ون جای کتک زدن نیست!!! منظورش اینه که برنامه کتک زدن رو داریم ولی توی ون انجام نمی دیم!!! آدم احمق خودش رو راحت لو می ده.
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
27
یاد سخنان امام خمینی افتادم که خطاب به نمایندگان مجلس میگفت بترسید از روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست. اون روز یک یوم الله دیگر پدید می آید که فاتحه همه ما خوانده است.
نائب
|
Germany
|
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
24
4
رضا کامنت نویس از ترست دیگر اسمت را بالای کامنتها نمینویسی،دلم تنگ شده برای اراجیفت؛شاید هم در تظاهرات برای اربابت جلبت کرده اند.خفه خون گرفته ای؟؟؟
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
بنده مثل شما ترسوهای مترصد استخون نیستم که اینجور مواقع دنبال سوراخ موش بگردم هفکرانت اونقد با حرفاشون گند میزنن که واقعا حال ادم بهم میخوره تعفنات دهنی شونو بخونه خودتم بخز یه گوشه تعفن پخش نکن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
1
34
بیچاره مملکتی که نماینده مجلسش انقدر وقیح و بی شخصیته ...
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
31
اگه خرف نزنی چیزی نمیشه...البته باز از مسابقه چاپلوسی عقب میفتی دیگه پاچه خار پاچه بخار
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
24
شهدا مال شما نیست . مال ملت ایران است
Kaveh .zamaneh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
23
توخود بخوان حدیث مفصل از این مجمل شما ده نظر در مورد این جناب را درج کرده آید که تماما با نظرات ایشان مخالفند
حنای اینان سالهاست که دیگر رنگی برای ملت نداردحرفهای کلیشه ای وشعاری ادبیات چاله میدانی اتفاقا شما از خون مطهر شهدای واقعی برای خودنردبان ترقی ساخته ایدودر عین بی سوادی تمامی پستهای کلیدی راقبضه کرده اید
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
5
اخه ی انسان چقدر میتونه احمق بیسواد و مغرور باشه انگار اونا مردمو به جایگاهی که هستن رسوندن در صورتی که همین مردم این نماینده های چاپلوس رو به مقام رسوندن ...هرچند مردم کاره ای نیستن ماها همه زندانی هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
5
دم را شماها درآوردید . دم جارویی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
5
دم مال امثال شماهاست، حیوان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
1
5
خدایا خودت باید ظهورکنی وریشه ی ظلم ظالمان حق به جانب راازبیخ وبن بسوزانی،حجاب وسلبریتی بهانه اس،خون مردمی که توشیشه شده داره می جوشه وبالامیاد،جوونهای که ازشما خیری بهشون نرسید وسرشونو انداختن پایین وداشتن توفضای مجازی ،اموراتشونو میچرخوندن ،نونشونو برای پایدارموندنتون بروندین،اه،سینه سوزوخون مظلوم،باهمدیگه بزودی طومارتون رودرهم میشکنه،منتظرباشید وببینید دیری نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
بخاطر اون 5 کلمه اولت بهت منفی زدم چون عین شرک و کفر گفتی مراقب باشیم وقتی عصبانی هستیم هر کفرگویی را به زبان نیاریم.با بقیه حرفات موافقم
جوادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
8
این قدر از کشور به مثال گل وبلبل حرف زدید که من باورم شد فقط بگویید کدام کشور در دنیا ثروت ایران را دارد چرا این قدر تحصیل کرده بیکار داریم دو فرزندم پس از سالها درس خواندن وخدمت رفتن چهار سال بیکا ند این ها دلشان به چه خوش باشند بمن می گویند چرا رفتی جبهه شهید نشدی ما بریم سر کار ،توی این کشورهمش پارتی بازی ،همش رانت ، همش تبعیض چرا کار گر ،معلم و بازنشسته حقش را باید توی کف خیابا ن بگیرد چون توی نماینده حقش را از دولت نمی گیرید ، وظیفه تون را معامله کرده اید .ـ.
ناشناس
|
Sweden
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
5
بچه های گرمسار گفتن و میگن که در روستایتان تراکتور بدون نوبت به قوم خویشت داده ای .نظری در این مورد نداری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
4
داری میگی که مگه میشود در ون کتک زد پس اون خانمی رو که به زور سوار میکنن و سرش میخوره به چهارچوب یک نمونش و دهها نمونه دیگر حتما این فیلمها هم ساختگی بودن سرت رو مثل کبک کردی زیر برف جون مردم عادی برای امثال شما پشیزی ارزش ندارد
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
3
واقعا شما موجودات وقیح و سخیف توی کدوم کشور و کدوم دنیا زندگی میکنید؟؟ البته که شما نماینده مردم نیستید و با دو سه هزار رای ساندیس خورا رفتید تکیه زدید به جای نمایندگان واقعی مردم ، ولی بترسید از روزی که قدرت به دست مردم واقعی بیافته و اونوقت به حساب تک تک شماها رسیدگی خواهد شد ، این نون حرام خوردن بهتون حسابی مزده داده و شرف و وجدان و انسانیت رو از وجودتون پاک کرده ولی یه روزی به خودتون میاید که دیگه خیلی دیر شده ، نون توی خون مردم میزنید و به زن و بچه هاتون میدید تهش چی از اونا در میاد کاملا معلومه ، فقط یه کم شرم کنید و یه ذره انسان باشید که شک دارم بتونید !!
هدی ارجمند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
2
خیلی انگار سوخته اند خوب شد خدا را شکر اگر به مطالبات مردم توجه میکردید اگر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ماهی شش میلیون نبود اگر جلوی کنسرت سالم برگزار کردن بچه‌ها ی ما که سالها در این عرصه زحمت کشیدند را نمیگرفتید اگه ار از اول عذرخواهی میکردید برای این حادثه و هزاران اگه دیگر الان کار به اینجا کشیده نمیشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
1
7
چرا نمیشه کتک زد؟ برادر من به شیراز رفته بود بخاطر اینکه تعطیلات نوروز بود نتوانسته بود مسافر خانه و سوئیت و هتل پیدا کنه دو شب در پارک خوابیده بوده ماموران اومده بودند دوربین عکاسی شو دزدیده بودند و خودشو میبردند کلانتری میگفتند تو دزد هستی چرا پارک هستی و زده بودنش تازه خود من مرز سرباز نیروی انتظامی بودم شاهد بودم چقدر از انسانها رو میزدند
سید مجتبی حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
6
1
سلام و درود خدمت همه برادران و خواهرانم ، دعا کنید ایران ناامن نشه ،خدایا به حق بزرگی و کرامتد خودت این وضعیت را درست کن،
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
1
9
از صدقه سر همین مردمه که بالا نشستی فقط وقتی رای میخایید یاد مردم میفتی و خود را خدمتکار مردم مینامید.پاچه خواری بسه.دیگه نیاز نداریم
علی نویان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
5
3
نماینده پر تلاش و غیور❤️❤️
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
0
0
شماها در هر دوره ای نماینده مردم نبودین .وفقط پیرو بالا سریتون بودین .برای یک جریان وایدئولوژی مدنظر نظام .اون بازیگر یک استعدادی درونش نهفته بود که به این جایگاه رسیده ولی شما چی پاچه خواری دست بوسی ...اون تلویزیون میلی تون هم به درد خودت و همفکرات میخوره با اون برنامه های بی محتوا
مراد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
1
1
وقتی بودجه هاتون خرج سلبریتی ها میکردین این نظامیا در بدترین شرایط مالی وفکری وضعیتی زندگی میکردن حالا نظامیا شدن سپر بلای حکومت وسلبریتی ها شدن آتش زیر خاکستر تا حالا نظامیا نتونستن از حق وحقوق خودشون دفاع کنند وفقط فرمانبردار بوده وباهر سختی ساختن هزاران شهید دادن ولی به چشم کسی نیامدن
نظرات شما
پیشخوان