تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۹ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

شروین حاجی‌پور بازداشت نشده است!

خبرگزاری برنا نوشته با وجود اخباری که منتشر شده، شروین حاجی پور خواننده ترانه «برای» بازداشت نشده است.

شروین حاجی‌ پور

رویداد۲۴ خبرگزاری برنا نوشته شروین حاجی‌پور خواننده بازداشت نشده است و صرفا طی احضاری به او بابت تشویق به اغتشاش تذکر داده شده است.

یکی از دوستان شروین حاچی پور پس از اننشار خبر برنا، فیلمی در توییتر منتشر کرده و گفته دوستان و خانواده او از محل نگهداری‌اش بی‌خبرند و نمی‌دانند او کجاست بنابراین خبر بازداشت شدن شروین حاجی پور صحت دارد.

امیر رئیسان وکیل دادگستری در توییتی نوشته شروینحاجی‌پور با قرار بازداشتی که دادسرای ساری صادر کرده در بازداشتگاه اداره اطلاعات ساری است و دیروز (شنبه) از همانجا با خانواده تماس کوتاهی گرفته است.

همچنین کمند حاجی آقاپور خواهر شروین حاجی پور بازداشت او را تایید کرده و در یک استوری اینستاگرامی توضیح داده که برادرش توسط اداره اطلاعات ساری بازداشت شده است.

شروین حاجی پور

شروین حاجی پور در برنامه عصر جدید مشهور شد و در جریان اعتراضات ترانه‌ای به نام «برای» منتشر کرد که متن ترانه بر اساس توییت‌های معترضان بود. ماجرای آهنگ این بود که بعد از فوت مهسا امینی، معترضان به فوت این دختر ایرانی دلیل اعتراضات خود را با ترجیع‌بند «برای» در فضای مجازی منتشر کردند که در آن پس از کلمه «برای» از خواسته‌های خود می‌گفتند که به هر دلیلی به آن نرسیده بودند یا از اتفاقاتی می‌گفتند که برایشان مهم بود.

این شکل از اعتراض خیلی زود فراگیر شد و شروین حاجی‌پور با جمع‌آوری این توئیت‌ها در قالب یک ملودی ساده، «ترانه‌ای اعتراضی» خواند که بسیار مورد توجه قرار گرفت اما بعد از فراگیر شدن این آهنگ خبر رسید که شروین حاجی‌پور بازداشت شده است. با این حال خبرگزاری برنا پس از یک روز از انتشار خبر بازداشت حاجی پور، نوشته او بازداشت نشده و فقط برای تذکر احضار شده است!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۹
2
3
مادر شروین حاجی پور گفته خبری ازش ندارم و همچنان در بازداشته؛ همین چند ساعت پیش مادرش اومده و صحبت کرده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
1
شروین در سلول انفرادی و بازداشت شده.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان