تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

پرسپولیس در چه صورت صدر جدول را از دست می‌دهد؟

پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.

پرسپولیس

رویداد۲۴ هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر ایران امروز با برگزاری دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتور پیگیری می‌شود. پرسپولیس، پیش از شروع بازی‌های این هفته با ۱۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر است و امیدوار است با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی به صدرنشینی‌اش ادامه دهد.

البته با توجه به نتایجی که روز گذشته رقم خورده، پرسپولیس حتی با همین یک بازی کمتر هم فعلا در صدر جدول مانده، ولی بسته به شرایطی ممکن است صدرنشینی‌اش از دست برود و استقلال به جای این تیم صدرنشین لیگ برتر شود.

از آنجا که مترومعیار جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی لیگ ایران به بازی‌های رودررو تغییر کرده، ولی فعلا در مقایسه با دو تیم پرسپولیس و استقلال که هنوز بازی نکردند، معیار تعیین جایگاه در جدول رده بندی تفاضل گل است. استقلال با ۱۴ امتیاز از ۷ بازی و تفاضل گل مثبت ۴ در تعقیب پرسپولیس است که از ۶ بازی، ۱۴ امتیاز و تفاضل گل مثبت ۶ دارد.

پرسپولیس حالا تنها در شرایطی رتبه نخست را از دست می‌دهد که در بازی با تراکتور با اختلاف بیش از ۲ گل شکست بخورد. پرسپولیس در صورت پیروزی در این مسابقه در هفته هفتم لیگ فاصله خود را با تیم دوم جدول به ۳ امتیاز خواهد رساند.

منبع: فرارو
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان