تاریخ انتشار: ۱۴:۳۱ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

اعدام، پایان پرونده خانه وحشت تهران

عامل جنایت خانه وحشت تهران به اعدام محکوم شد. سعید به زودی به اتهام اغفال دختران و تجاوز به آن‌ها اعدام می‌شود.

خانه وحشت تهران

رویداد۲۴ یکی از تلخ‌ترین پرونده‌های جنایی سال گذشته، کشف خانه وحشت در تهران بود. ۱۵ آذر ماه سال ۱۴۰۰ اهالی محله کمالی از بوی نامطبوع خانه همسایه شکایت کردند. ماموران پلیس که متوجه شد این خانه همان خانه مورد تحقیق در یک پرونده سرقت است، بی درنگ به آنجا رفتند تا رمزگشایی از خانه مرموز را آغاز کنند. با حضور ماموران کسی در را باز نکرد، اما صدای کمک خواهی چند زن به گوش می‌رسید.

به گزارش جامعه ۲۴، موضوع به بازپرس کشیک تهران اعلام شد و او دستور ورود به خانه را صادر کرد. با بریدن حفاظ در ، ماموران وارد خانه شدند، اما چیزی که می‌دیدند را باور نمی‌کردند. دو زن برهنه که دست و پای آن‌ها بسته شده بود و یکی از آن‌ها داخل کمد کنار نایلونی بزرگ حبس شده بود.

با باز کردن دست و پای زنان آن‌ها ادعا کردند اسیر هوسبازی سعید شده اند و کیسه مشکی رنگ هم جسد دختر جوانی است که به قتل رسیده است. با باز کردن کیسه ماموران با جسد متلاشی شده یک زن روبرو شدند.

بلافاصله موضوع به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد و او دستور داد ماموران نامحسوس خانه را زیر نظر بگیرند و پسر جوان که زنان را اسیر کرده و یکی از آن‌ها را به قتل رسانده بود، دستگیر کنند.

نیمه‌های شب وقتی سعید و خواهرش به خانه آمدند ماموران آن‌ها را دستگیر کردند. پسر جوان که فکر نمی‌کرد راز خانه وحشت برملا شود قصد فرار داشت که ناموفق بود.

روز بعد سعید مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت و گفت: «من مسافربر هستم و آن خانه برای من است. آن دو دختر که در خانه بودند من را دوست داشتند و خودشان با پای خودشان به خانه آمده اند. در مورد جسد هم من اطلاعی ندارم و شاید دو دختر جوان، چون من به مقتول ابراز احساسات می‌کردم از روی حسودی او را کشته باشند. این دختران از خانه فرار کرده بودند و من به آن‌ها جای خواب و غذا می‌دادم و هیچ کار خلافی انجام نداده ام.»

بررسی‌های پرونده عامل خانه وحشت نشان می‌داد او سال ۹۳ دختری را به قتل رسانده، اما موفق شده بود از خانواده اش رضایت بگیرد.


بیشتربخوانید: مهم‌ترین علل پدیده فرار از خانه/ چرا آمار پسران فراری بیش از دختران است؟


اعترافات سیاه دو دختر جوان

به گزارش جامعه ۲۴ ، دو دختر جوان که در دام عامل خانه وحشت گرفتار شده بودند، بازجویی شدند. زهرا دختر ۲۳ ساله در تحقیقات گفت: از خانه‌مان در اسلامشهر فرار کردم و به میدان راه آهن آمدم، سعید و خواهرش را آنجا دیدم و آن‌ها ادعا کردند که می‌توانند من را به خانه‌ای ببرند که زندگی کنم. من سه سال در کمد حبس بودم و سعید هر موقع می‌خواست به من و دو دختر دیگر تجاوز می‌کرد. حتی یک زن با دخترش چند روزی اینجا بودند، اما توانستند از دست سعید فرار کنند.

دختر جوان ادعا کرد: سعید بعد از قتل دختر جوان جسدش را داخل کمد کنار من نگه می‌داشت، او به ما نان خشک و آب می‌داد و شکنجه مان می‌کرد.

درخواست قصاص برای سعید متهم خانه وحشت تهران

با این اعترافات، پرونده وارد مرحله جدیدی شد و تحقیقات همچنان در مورد خانه وحشت ادامه یافت. ابتدای اسفند ماه ۱۴۰۰ هویت جسد کشف شده در خانه سعید مشخص شد و مادر این دختر با حضور در دادسرای جنایی اعلام کرد دخترش از مشهد به تهران فرار کرده و در دام سعید گرفتار شده بود. او اعلام کرد برای قاتل دخترش قصاص می‌خواهد.

ایستگاه پایانی پرونده خانه وحشت تهران

چند روز قبل سعید در دادگاه یک کیفری استان تهران به اتهام اغفال و تجاوز دختران محاکمه و به اعدام محکوم شد. پرونده قتل او هنوز در دادسرای امورجنایی در حال تکمیل است و به زودی به اتهام قتل هم محاکمه می شود.

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۷
0
1
اعدام حقشه نه یک بار چند بار باید اعدام شود
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان