تاریخ انتشار: ۱۶:۰۹ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱

برگزاری لیگ RLWC ۲۰۲۱/ حمایت کوینکس از ورزشکاران به عنوان پلتفرم معاملات رمزارز

جام جهانی ۲۰۲۱ لیگ راگبی (RLWC) قرار است با مسابقه میان تیم مردان انگلیس و ساموآ در ۱۵ اکتبر در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک آغاز شود و با برگزاری فینال راگبی با ویلچر در ۱۸ نوامبر در شهر منچستر به پایان رسد. فینال بخش مردان و زنان نیز به صورت متوالی و تماشایی در ورزشگاه اولدترافورد در ۹ نوامبر برگزار خواهد شد.

برگزاری لیگ RLWC ۲۰۲۱/ حمایت کوینکس از ورزشکاران به عنوان پلتفرم معاملات رمزارز

رویداد۲۴ جام جهانی 2021 لیگ راگبی (RLWC) قرار است با مسابقه میان تیم مردان انگلیس و ساموآ در 15 اکتبر در ورزشگاه سنت‌جیمز پارک آغاز شود و با برگزاری فینال راگبی با ویلچر در 18 نوامبر در شهر منچستر به پایان رسد. فینال بخش مردان و زنان نیز به صورت متوالی و تماشایی در ورزشگاه اولدترافورد در 9 نوامبر برگزار خواهد شد.

برگزاری لیگ RLWC ۲۰۲۱/ حمایت کوینکس از ورزشکاران به عنوان پلتفرم معاملات رمزارز

برای اولین بار در تاریخ این تورنمنت، رقابت‌های مردان، زنان و راگبی با ویلچر به صورت هم‌زمان برگزار خواهد شد و تمامی 61 بازی به صورت مستقیم از BBC پخش خواهد شد. بیش از 600 بازیکن و 32 تیم در مسابقات شرکت می‌کنند که به میزبانی 17 شهر میزبان و 21 ورزشگاه، از جمله لندن، منچستر، نیوکاسل، یورک، لیدز، کونتری و شفیلد، برگزار می‌شود.

تورنمنت امسال، که به خاطر همه‌گیری کرونا از سال 2021 به 2022 افتاد، شانزدهمین دوره‌ی جام جهانی لیگ راگبی خواهد بود و صرافی رمزارز پرآوازه‌ی کوینکس، به عنوان شریک انحصاری و پلتفرم معاملات رمزارز، حامی تمام تیم‌ها خواهد بود.

رمزارزها نقش فزاینده‌ای در صنعت ورزش ایفا می‌کنند و کوینکس به آسان‌تر کردن معاملات رمرارز تعهد دارد و قصد دارد به دروازه‌ای برای ورود کاربران جهانی رمزارز تبدیل شود و محصولات دارای کاربری آسان و تجربه‌ی معامله‌ی رمزارز لذت‌بخش و راحت را فراهم کند.

محصولات و خدمات کوینکس، که به 16 زبان، از جمله چینی، انگلیسی،‌ اسپانیایی، فرانسوی و پرتغالی، ارائه می‌شوند، شامل معاملات آنی (اسپات)، معاملات آتی (فیوچرز)، معاملات مارجین، ماینینگ، AMM، کوینکس داک،  Pledging و غیره می‌شوند. این صرافی خدمات معاملات رمزارز امن، مطمئن و با کاربری آسان را به بیش از 3 میلیون کاربر در بیش از 200 کشور و منطقه‌ی جهان ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بخش‌های معاملاتی برای بیت‌کوین، بیت‌کوین کش (BCH) و استیل‌کوین‌ها و هم‌چنین بیش از 600 رمرارز درجه یک و نوین ارائه می‌شود که گزینه‌های معاملاتی بیشتر را برای کاربران رمزارز فراهم می‌کند.

برگزاری لیگ RLWC ۲۰۲۱/ حمایت کوینکس از ورزشکاران به عنوان پلتفرم معاملات رمزارز

کوینکس در سال گذشته با ارائه‌ی محصولات با کاربری آسان، عملکرد باثبات و واریز و برداشت روان، نظر کاربران را به خود جلب کرد.

 اکنون کوینکس در انتظار درخشش تیم‌های رقیب در جام جهانی RLWC2021 و شرکت در بزرگ‌ترین، بهترین و فراگیرترین جام جهانی لیگ راگبی در طول تاریخ است. 

برچسب ها: جام جهانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان