تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۲ نظر

رئیسی: دشمنان در توطئه اخیر به قصد انزوای کشور وارد میدان شدند

رئیس جمهور اظهار داشت: زمانی که جمهوری اسلامی در حال پشت سر گذاشتن مشکلات اقتصادی و فعال شدن برای حضور بیشتر در منطقه و جهان بود، دشمنان به قصد انزوای کشور وارد میدان شدند، اما در این توطئه هم شکست خوردند.

رئیسی: دشمنان در توطئه اخیر به قصد انزوای کشور وارد میدان شدند

رویداد۲۴ به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در چهارمین جلسه شورای‌عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی را نیاز ضروری جامعه برشمرد و گفت: اگر در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت کوتاهی شود، تفکر و باور‌های دیگر جایگزین آن می‌شود. یکی از راهکار‌های مهم صیانت از جوانان کشورمان توجه به این فرهنگ است.

رئیس جمهور با تأکید بر اجرای دقیق و کامل قوانین مرتبط با خانواده شهدا و ایثارگران در تمامی دستگاه‌های اجرایی، اظهار داشت: مشکلات احتمالی در اجرای قانون نباید مانع از اجرای آن باشد بلکه باید با رفع موانع موجود، قانون اجرا و از هدر رفت زحمات جلوگیری شود.

رئیسی با اشاره به برخی ابتکارات انجام شده در موضوع دفاع مقدس مثل راه اندازی کاروان‌های راهیان نور یا اقدام رسانه ملی در بازخوانی وصیت شهدا اظهار داشت: در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس هنوز با نقطه ایده‌آل فاصله زیادی داریم.


بیشتر بخوانید: پدر مهسا امینی: هر خبری که درباره دلجویی مقامات منتشر می‌شود، واقعیت ندارد/ هیچکس جوابی به ما نمی‌دهد


رئیسی در بخش دیگری از سخنانش به جنجال رسانه‌ای غرب علیه کشورمان اشاره کرد و درباره معیار‌های دوگانه آن‌ها گفت: با اینکه در ایران موضوع جان باختن خانم امینی بطور کامل و دقیق در حال پیگیری است و تمام مسئولان بر آن تاکید کرده اند، اما دشمن در حالی با تدارک اقدامات گسترده رسانه‌ای در تلاش برای انحراف افکار عمومی است که جمعی از دختران افغانستانی به دست گروه‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا در یک آموزشگاه به خاک و خون کشیده می‌شوند و واکنشی از طرف این مدعیان دیده نمی‌شود! آیا در چنین شرایطی ادعای پیگیری حقوق بشر و حقوق زن از طرف غربی‌ها قابل پذیرش است؟

رئیس جمهور هدف دشمن از طراحی توطئه جدید را بازداشتن کشور از پیشرفت دانست و گفت: زمانی که جمهوری اسلامی در حال پشت سر گذاشتن مشکلات اقتصادی و فعال شدن برای حضور بیشتر در منطقه و جهان بود، دشمنان به قصد انزوای کشور وارد میدان شدند، اما در این توطئه هم شکست خوردند.

پیش از سخنان رئیس جمهور سیدامیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، تهیه و تصویب راهبرد‌ها و سیاست‌های شورای عالی ترویج، تدوین شاخص‌ها و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تدوین سند جامع ملی گلزار‌های شهدا، یادمان‌های شهدای گمنام و مراکز فرهنگی وابسته، تدوین و تصویب نظام‌نامه مهندسی فرهنگ ایثار و شهادت، طرح ایجاد سامانه جامع هوشمند ثبت خدمات فرهنگی ارائه شده به ایثارگران و تصویب دسترسی مخاطبین به منابع و مستندات حوزه فرهنگ ایثار و شهادت را از اقدامات و تلاش‌های این شورا دانست.

منبع: ایلنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: ابراهیم رئیسی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
0
2
دشمن ما همینجاست... نه آمریکا و...
آينه چون نقش ( عیب ) تو بنمود راست خودشکن آینه شکستن خطاست
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
3
0
اغتشاشگران با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت کردند، آدم کشند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
2
0
یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱ ۲۰:۴۶:۲۵
مبارزه ایران با داعش در عراق غلط و اشتباه بود چون به خاطر که سران بی ادب عراق و هم مسئولان بی ادب اقلیم کردستان عراق همه جانبه با حامیان اصلی تروریسم، القاعده و داعش، گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین و سایر گروه های تروریستی مذاکره و همکاری می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۰
1
0
دیگر هیچ کس در جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
2
گشت ارشاد ایده رئیسی بود و از اول تابستان شروع کرد به گسترشش در ایران. حالا بقیه رو متهم میکنه خودش را تبرئه کنه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
یه مثل خارجی هست که میگه اگه روزی یکی بهت گفت الاغ؛ با مشت محکم بزن توی صورتش. اگر نفر دومی هم پیدا شد و بهت گفت الاغ، اینبار کمی فک کن چرا دو نفر بهت گفتن الاغ. اما اگر نفر سوم بهت گفت الاغ، برو بازار واسه خودت پالون بخر.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
هنوز هم متاسفانه برخی ها از جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در جنگ تحمیلی هشت ساله حمایت از صدام درس عبرت نگیرند.
هیچ کس در کشور و غیره نمی تواند جنایت های آمریکا و متحدانش را در جنگ تحمیلی 8 سال سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
اغتشاشگران جنایتکار ثابت کردند که سگ دست نشانده آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل هستند.
ایران افغانستان نمی‌شود، چون از آمریکا و متحداش انتقام می گیریم.
ایران عراق نمی‌شود، چون از آمریکا و متحداش انتقام می گیریم.
ایران سوریه نمی‌شود، چون از آمریکا و متحداش انتقام می گیریم.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
مقصران اصلی آشوب در زاهدان چه کسانی هستند؟ گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش!
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
اغتشاشگران با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت کردند، آدم کشند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.
حسین امیرعبداللهیان خیانتکار باز هم در مورد ناآرامی های اخیر در سراسر کشور درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال همکاری با جنایتکاران است شرم آور است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
امیرعبداللهیان متاسفانه هنوز هم از اهانت ها و خیانت های آمریکا و کشورهای اروپایی در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و دوحه درس عبرت نگرفته است و باز هم به دنبال پیگیری توافق با آمریکا است شرم آور و تاسف بار است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
پروژه آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل همراه با چند کشور دیگر در ناآرامی های اخیر کشور شکست خورده است
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان