تاریخ انتشار: ۲۱:۰۳ - ۱۰ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

گل‌محمدی: بازیکنانم تمرکز نداشتند/ اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد

سرمربی پرسپولیس در مورد شکست مقابل تراکتور صحبت کرد.

یحیی گل محمدیرویداد۲۴ به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی با تراکتور با تمجید از شاگردانش اظهار داشت: از بازیکنانم راضی هستم. آنها اگرچه بی تمرکز بودند اما شرف، مردانگی و معرفت خود را نشان دادند‌

وی افزود: شرایط بازی و قبل بازی نرمال نبود و آمادگی ذهنی خوبی برای این بازی نداشتیم و دلایل مختلفی داشت و فکر کنم اینجا نتوانیم درباره این دلایل صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد تیمش توضیح داد: خیلی سخت بود به شرایط مسلط باشیم. تا حالا ندیده بودم یک تیم انقدر بی تمرکز باشد اما از آن طرف خوشحالم در تیمی حضور دارم و با بازیکنانی کار می‌کنم که شرف و مردانگی و معرفتشان را نشان دادند و باعث افتخارم است با آنها کار می‌کنم و به تک تک آنها افتخار می‌کنم. درباره بازی توضیحی ندارم.


بیشتر بخوانید: صدای اعتراض‌ها در فوتبال ایران بلند شد/ کی‌روش مخل آسایش سرمربیان لیگ برتر!


وی افزود: تبریک می‌گویم به تراکتور که بازی خوبی را ارائه دادند و حقشان برد بود و شاید می‌توانستند گلهای بیشتری بزنند. درباره بازی صحبتی ندارم و شما هم زحمت بکشید درباره بازی سوال نکنید.

او درباره پنالتی ترابی اظهار داشت: شرایط پنالتی‌زدن بستگی به شرایط روحی و روانی بازیکن دارد. آن بازی لوکادیا زد و امروز هم مهدی زد. هر دو خوب می‌زنند اما بازیکنان انقدر ذهن مشوش و ناآرامی داشتند که شاید اگر چند پنالتی دیگر هم می‌زدیم گل نمی‌شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
0
بازی ها را تعطیل کنید.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان