تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۱ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

فرمانده نیروی زمینی سپاه: صبرمان به سر آمد در کردستان عراق، ۴۰ نقطه را با ۷۰ موشک هدف گرفتیم

سردار محمد پاکپور با بیان اینکه دقت موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه بالاست، گفت: در چند منطقه حدود ۴۰ هدف را با بیش از ۷۰ موشک و ده‌ها پهپاد انتحاری مورد هدف قرار دادیم که با دقت ۹۹ درصدی همراه بود؛ این سنگین‌ترین اقدام عملیات موشکی و پهپادی سپاه بود که نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه: در کردستان عراق، ۴۰ نقطه را با ۷۰ موشک هدف گرفتیم/ این سنگین‌ترین عملیات موشکی سپاه بود

رویداد۲۴ به گزارش مهر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی، درباره اقدامات اخیر این نیرو در انهدام مراکز کومله و دموکرات مستقر در منطقه اقلیم شمال عراق، اظهار داشت: عناصر تجزیه‌طلب کومله و دموکرات در سال‌های گذشته تحرکاتی را علیه کشورمان داشتند؛ بدین ترتیب که تیم‌هایی را برای انجام اقدامات تروریستی به داخل کشورمان اعزام کردند، اما عمده این تیم‌ها بعد از ورود به خاک جمهوری اسلامی ایران مورد شناسایی و انهدام قرار گرفتند؛ علاوه بر این از سال ۱۳۹۵ به بعد نیز این گروه‌های تجزیه‌طلب در اقلیم شمال عراق شروع به ایجاد پایگاه‌های عملیاتی و مراکز آموزشی کردند.

سردار پاکپور افزود: به واسطه تحرکات یادشده مرتباً به مسئولان اقلیم شمال عراق به‌صورت یادداشت، اعتراض خود را اعلام کردیم و هر سال به آن‌ها گفته شده که مقصود و هدف این عناصر تجزیه‌طلب، ایران است؛ نمی‌شود کشوری که به‌عنوان دوست و همسایه ایران شناخته می‌شود، پذیرای عناصر تجزیه‌طلب و تروریستی که هدف و مقصد آن‌ها کشور جمهوری اسلامی ایران است، باشد.

وی تصریح کرد: مرتباً این موضوعات را به مسئولان اقلیم شمال عراق گوشزد و اعتراض کردیم، اما در هر مقطعی مطرح می‌کردند که پایگاه‌های آن‌ها را جمع می‌کنیم، زیرا امنیت جمهوری اسلامی ایران، امنیت ما است؛ البته این اظهارات فقط در حد حرف بود و در عمل نه‌تن‌ها اقدامی صورت نمی‌گرفت، بلکه هر سال نسبت به سال گذشته فعالیت آن‌ها علیه کشورمان بیشتر می‌شد و حتی این عناصر تجزیه‌طلب تعداد پایگاه‌های خود را در شمال عراق بیشتر می‌کردند.

سردار پاکپور در ادامه عنوان کرد: امسال نیز از ابتدای سال هیئت‌هایی را نزد مسئولان اقلیم فرستادیم و این موضوعات را به آن‌ها متذکر شدیم که این عناصر در حال توسعه فعالیت‌های خود هستند و برای این کار پایگاه‌های مستحکم بنا می‌کنند، مراکز آموزشی خود را تقویت و توسعه می‌دهند که همچون گذشته پاسخ آن‌ها این بود که امنیت شما امنیت ما است؛ موضوعی که همواره فقط در حد حرف باقی می‌ماند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تأکید کرد: بنابر بعضی از اطلاعاتی که داریم، گویا اراده‌ای در برخورد با این عناصر تروریستی نزد مسئولان اقلیم وجود ندارد؛ حدود یک ماه و نیم پیش وزارت اطلاعات، گروه تروریستی که قصد خرابکاری در مراکز هسته‌ای اصفهان را داشت، شناسایی و بازداشت کرد؛ در اعترافات آن‌ها آمده که رژیم صهیونیستی با حضور در پایگاه‌های گروه‌های تروریستی مستقر در اقلیم شمال عراق، افرادی را انتخاب کرده و با بردن آن‌ها به اسرائیل و پس از ارائه آموزش‌های لازم، تیم‌های آموزش‌دیده را برای انجام فعالیت‌های تروریستی به داخل خاک ایران می‌فرستند؛ لذا می‌توان این پایگاه‌ها را پایگاه‌های رژیم صهیونیستی نیز دانست، زیرا بهره آن‌ها به رژیم صهیونیستی می‌رسد.


 بیشتر بخوانید: عضو کمیسیون امنیت ملی: اقلیم کردستان حسن همجواری را رعایت نکند، حملات ادامه دارد


وی اظهار داشت: اعضای گروه‌های یادشده، مردم مناطقی مانند اشنویه و پیرانشهر که نسبت به مجموعه نظام حس وفاداری داشتند را به نام‌هایی همچون عقاب‌های زاگرس، ترور می‌کردند؛ مستندات اینگونه اقدامات را هرچند برای مسئولان اقلیم شمال عراق می‌فرستادیم، اما هیچ اتفاقی در خصوص جلوگیری از تکرار اقدامات مشابه از سوی آن‌ها صورت نمی‌گرفت؛ این باعث شد تا احساس کنیم که شاید فکر می‌کنند در برخورد با تروریست‌های مستقر در اقلیم تعارف داریم یا اراده قوی برای برخورد با آن‌ها نداریم؛ لذا پس از اغتشاش‌های اخیری که در برخی شهر‌های کردستان روی داد، دیدیم عناصر کومله و دموکرات آمدند و اقدامات خشنی را در خیابان‌ها انجام می‌دهند و علاوه بر آتش زدن بانک‌ها از موضعی به سمت مردم تیراندازی می‌کنند تا بدین وسیله کشته‌سازی کنند؛ در مواجهه با چنین اقداماتی تا چه حد می‌توانستیم اقدامات آن‌ها را تحمل کنیم.

سردار پاکپور اضافه کرد: وقتی این اقدامات از سوی آن‌ها روی داد، صبر ما هم به سر آمد و باعث شد که عملیات‌های انهدام پایگاه‌های تروریست‌ها را آغاز کنیم به همین منظور ابتدا گلوله‌باران توپخانه‌ای و راکتی پایگاه‌های تروریست‌های مستقر در حاشیه مرز‌های کشورمان را آغاز کردیم و بعد از آن تا عمق ۱۳۰ کیلومتری مرز‌های کشورمان پایگاه‌های عناصر تروریستی را مورد اصابت قرار دادیم؛ البته قبلاً اعلام کرده بودیم که مردم از نواحی پیرامونی مراکز تجمع تروریست‌ها فاصله بگیرند؛ چون مقر آن‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه دقت موشک‌ها و پهپاد‌های سپاه بالاست، افزود: در چند منطقه حدود ۴۰ هدف را با بیش از ۷۰ موشک و ده‌ها پهپاد انتحاری مورد هدف قرار دادیم که با دقت ۹۹ درصدی همراه بود؛ این سنگین‌ترین اقدام عملیات موشکی و پهپادی سپاه بود که نتیجه بسیار خوبی را به همراه داشت؛ البته در صورت تکرار اقدامات تروریستی از سوی عناصر یادشده این عملیات‌ها ادامه خواهد یافت؛ زیرا همان‌گونه که قبلاً هم اعلام کردیم، عملیات‌های ما تا خلع سلاح گروهک‌های تجزیه‌طلب ادامه خواهد داشت؛ مگر اینکه مسئولان اقلیم شمال عراق به این فکر بیفتند که آن‌ها را خلع سلاح کنند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه این اتفاق‌هایی که می‌افتد بر امنیت اقلیم هم تأثیر می‌گذارد، اظهار داشت: مسئولان دولت مرکزی عراق هم در اینجا مسئولیت دارند؛ زیرا این منطقه هم جزو خاک عراق است و ما به یکپارچه بودن خاک عراق اعتقاد داریم؛ دولت مرکزی عراق باید در مرز‌های خود مستقر شود؛ چرا که در بیش از یک سوم خاک عراق که با ما هم‌مرز است، تروریست‌ها در غیاب دولت مرکزی حضور دارند؛ حتی نیرو‌های اقلیم شمال هم در مرز مستقر نیستند و این موجب شده تا ما با تروریست‌ها هم‌مرز شویم؛ در حالی که باید مسئولان عراقی مسئولیت‌پذیری خود را نشان دهند و با استقرار در مرز‌ها از ورود گروه‌های تروریستی به خاک جمهوری اسلامی ایران جلوگیری کنند.

سردار پاکپور تصریح کرد: عمده مواردی که آن‌ها مطرح می‌کنند، بهانه است؛ زیرا می‌دانند که هیچ موقع کردستان از ایران جدا و تجزیه نمی‌شود؛ لذا آن‌ها دنبال اجرای نقشه‌های استکبار جهانی هستند تا امنیت ما را تحت فشار قرار دهند و در کشورمان ناامنی ایجاد کنند؛ در حالی که می‌دانند در بدترین شرایط که دهه اول انقلاب بود، تروریست‌ها با آن همه اقداماتی که انجام دادند، باز نتوانستند خدشه‌ای به تداوم این نظام وارد کنند؛ علاوه بر این برای برقراری امنیت در کردستان و جلوگیری از تجزیه کشورمان نیز شهدای زیادی اعم از افراد بومی کردستان و غیر بومی دادیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
0
2
کاش دقت انسانیت تون هم بالا بود و چشمهاتون رو فقط به رسیدن به اهداف خود نمیدوختین تا ملت فراموش شود
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
3
0
گروه های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق فعالیت می کنند پس چگونه و چطور آمریکا جنایتکار و کشورهای اروپایی جنایتکار ادعای مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش را دارند.
حضور نیروهای خارجی به سرکردگی آمریکا در عراق متاسفانه حضور تروریست ها هم درعراق و هم منطقه افزایش یافته است چرا؟
تروریست های کومله مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در اقلیم کردستان عراق چه غلطی می کنند؟
مهسا بهانه بود، آشوبگران مورد حمایت آمریکا و متحدانش به دنبال تجزیه ایران بودند
بنده از همان روز اول در رسانه ها اعلام کردم که آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل در اغتشاشات اخیر در کشور نقش دارند و دست داشتند
ادعای آمریکا جنایتکار و هم اروپا جنایتکار مبارزه با تروریسم، القاعده و داعش در عراق، لیبی، سوریه و منطقه خاورمیانه 100 درصد فقط دروغ بوده است.
اروپایی ها جنایتکار از سال 2011 تاکنون برای پیوستن به داعش مورد حمایت آمریکا و متحدانش از ترکیه وارد سوریه و عراق می شوند.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
3
0
سوال اینجاست که عربستان سعودی جنایتکار به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، امارات، ترکیه و اسرائیل از تروریست ها در سوریه، عراق، لبنان، لیبی، یمن و منطقه حمایت می کند و هم ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی عمل می کند پس چرا مسئولان خیانتکار در عراق با عربستان سعودی مذاکره و همه جانبه همکاری می کند.
گروه های تروریستی از سال 1357 تاکنون در زاهدان با کمک و حمایت عربستان سعودی و متحدانش فعالیت می کنند.
آمریکا و اروپا هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند
عربستان سعودی و اسرائیل هیچ غلطی نمی‌تواند بکنند
آمریکا و متحدانش و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی از تروریست‌های در اقلیم کردستان همه جانیه حمایت می کنند شرم آور و تاسف بار است.


تروریست‌های کوردل وابسته به آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل هستند و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.

چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست عربستان سعودی جنایتکار در کار است.
در هر جای منطقه خاورمیانه و جهان جنایتی رخ می دهد دست رژیم صهیونیستی جنایتکار در کار است.
آمریکا و متحدانش دشمنان آشکار حکومت نظام جمهوری اسلامی و هم ملت ایران هستند.
تروریست‌های کوردل وابسته به آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات و اسرائیل هستند و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی می زنند.
گروهک‌های تروریستی مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 1359 تاکنون در خاک عراق چه غلطی می کنند؟
تروریست های خارجی به سرکردگی آمریکا جنایتکار از سال 1389 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم جهان ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار، تروریست های داعش را وارد سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه کرده است.


شرم آور و تاسف بار است که برخی جوانان بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت داخل کشور در شبکه‌های مجازی و غیره با دشمنان درجه یک ملت ایران و دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی همه جانبه همکاری می کنند.
اغتشاشگران جنایتکار و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکا و متحدانش جنایت کردند، آدم کشند و هم دست به اقدامات تروریستی زنند.

دیگر هیچ کس در جهان نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه و جهان سرپوش بگذارد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
2
0
چرا دولت ناتوان با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!
آمریکا و ناتو عراق را نابود و در لیبی هرج و مرج ایجاد کردند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
3
0
آمریکا و ناتو عراق را نابود و در لیبی هرج و مرج ایجاد کردند
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
2
0
مردم ایران خواستار غرامت 900 میلیارد دلاری از آمریکا شد
در 12 تیرماه 1367، یک فروند هواپیمای ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در پرواز معمولی برنامه‏ریزی شده 655، از بندرعباس به مقصد دبی در حالی که هنوز سقف پرواز مورد نظر را به دست نیاورده بود بر فراز آب‏های سرزمینی ایران و در آب‏های اطراف جزیره هنگام، در حمله ای تروریستی به وسیله شلیک دو موشک از ناو آمریکایی وینسنس مورد اصابت قرار گرفت و منفجر شد و تمامی 290 نفر مسافر و خدمه آن به شهادت رسیدند. 118 نفر از این مسافران بی‏گناه، زن و کودک بودند.
پاسخ ها
بابایی اسگول
| Germany |
۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
هر وقت غرامت 999میلیارد دلاری جنگ رو از عراق گرفتید از امریکا هم900 میلیارد دلار میگیرد.خخخ
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
2
0
۲۰:۲۹۱۱ مهر ۱۴۰۱
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
2
0
۲۰:۲۶۱۱ مهر ۱۴۰۱
دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
2
0
اغتشاشگران مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی و اسرائیل از یک سال پیش خود را آماده کرده بودند
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
دخالت و مداخه رئیس‌جمهوری آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران برای آمریکایی ها جنایتکار گران نمام می شود و ما از آمریکایی ها جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه انتقام می گیریم.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
دخالت و مداخله رئیس‌جمهوری آمریکا جنایتکار در امور داخلی ایران برای آمریکایی ها جنایتکار گران نمام می شود و ما از آمریکایی ها جنایتکار در عراق و منطقه خاورمیانه انتقام می گیریم.
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
اروپا جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار مشکلات زیاده در کشور به وجود آورده است.
تمام دولت های آمریکایی و هم اروپایی از رژِیم کودک کش سعودی حمایت کرده اند.
همه گروه های تروریستی آموزش دیده عربستان هستند
گروه های تروریستی منطقه آموزش دیده مدارس تحت حمایت مالی عربستان سعودی هستند.
نظرات شما
پیشخوان