تاریخ انتشار: ۱۵:۱۲ - ۱۴ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

واکنش متفاوت رئیسی به حادثه دانشگاه شریف: قطعا شریف با شرافت باقی خواهد ماند

رئیسی در نشستی با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان دانشگاه شریف به بررسی ابعاد حوادث هفته جاری در دانشگاه شریف پرداخت.

حادثه دانشگاه شریف

رویداد۲۴ در این نشست که امروز پنجشنبه در دفتر رئیس‌جمهور برگزار شد، مسئولان دانشگاه شریف، به ارائه گزارشی از حوادث پیش آمده در این دانشگاه پرداختند.

رئیسی با اشاره به حرمت دانشگاه و محیط علم و آرمانخواهی، تصریح کرد : هیچ شخصی مجاز به شکستن حرمت این فضای مقدس نیست و همه از مسئولان تا اساتید و دانشجویان مکلفند برای حفظ تقدس و حرمت این محیط تلاش کنند.

رئیسی با اشاره به اینکه دانشگاه شریف، جزو نمادها و پیشران‌های علم و پیشرفت کشور است، گفت: نباید اجازه داد قداست علمی و اخلاقی و اعتبار و خوش نامی جامعه نخبگی این دانشگاه با برخی رفتارهای تحمیلی از بیرون دانشگاه مخدوش شود. مطمئن هستیم شریفی‌ها اجازه نمی‌دهند که بدخواهان و منافقین، شرافت این دانشگاه را مخدوش کنند و قطعا شریف با شرافت باقی خواهد ماند.


بیشتربخوانید: چرا نیرو‌های امنیتی ۱۰ روز پیش وارد دانشگاه شریف نشدند؟/ احتمالا آنجا اتفاقی افتاده که وارد شدند


رئیسی افزود: امریکا، منافقین و سایر دشمنان کشور تلاش کردند در ظرف دانشگاه شریف اهداف ضد ایرانی و ضد انقلابی خود را پیگیری کنند اما آگاهی اساتید و دانشجویان نجیب این دانشگاه مانع از آن می‌شود که این تلاش‌ها به حساب دانشگاه شریف گذاشته شود.

رئیسی محیط دانشگاه را بهترین محیط برای تبادل آراء، گفتگو و مباحثه پیرامون مباحث مهم جامعه و مسائل اولویت دار کشور برشمرد و از مسئولان دانشگاه‌ها و اساتید و دانشجویان خواست تا با مسئولیت پذیری، تلاش برخی جریانات را برای انحراف این فضا به محیطی برای وهن دانشگاه خنثی کنند.

رئیسی در این جلسه گفت: معتقدم سازوکارهای داخل دانشگاه برای تأمین نظم و امنیت دانشگاه کفایت لازم را دارد و همگان باید به رعایت حریم دانشگاه پایبند باشند.

رئیسی در پایان این جلسه، با توجه به گزارش‌های ارائه شده در خصوص وقایع اخیر، نهادهای مسئول را مامور کرد با محوریت وزیر علوم، تحقیقات و فناوری ضمن پیگیری موضوع، اقدامات لازم برای رفع موانع و تسهیل انجام فعالیتهای آموزشی و پژوهشی این دانشگاه را بعمل آورد.

منبع: انتخاب
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
8
الهي شكر! اينم حل شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
0
13
حرف های بی ارزش !
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
7
0
پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ ۱۲:۱۶:۰۰
ایران هم متاسفانه در این مدت 9 سال در مذاکره فقط در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی آمریکا و متحدانش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن و منطقه خاورمیانه سرپوش گذاشته است چرا؟
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت آمریکا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت اروپا حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت عربستان سعودی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
مردم دنیا از سال 1945 تاکنون از تجاوز و جنایت رژیم صهیونیستی حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
1
10
واقعا کسی در حد رئیسی شایسته این نیست که به نمایندگی از مردم صحبت کند انتخابات فرمایشی و وعده های بدون پشتوانه و توخالی ...ولی بر لیران و ایرانی
جای دانشجو در زندان و بازداشتگاه است، نه دانشگاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
1
7
جای دانشجو در زندان و بازداشتگاه است، نه دانشگاه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
3
0
دانشجوی رذل و اوباش جایش در زباله است
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
۱۱:۵۵۱۵ مهر ۱۴۰۱
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
تیراندازی در مهد کودکی در تایلند ۳۴ کشته بر جای گذاشت+ تصاویر بر اثر تیراندازی یک پلیس سابق تایلندی در مهدکودک، ۳۴ نفر از جمله ۲۲ کودک، جان خود را از دست دادند. ولی متاسفانه و همه سران بی ادب کشورهای اروپایی جنایتکار سگ دست نشانده آمریکا و اسرائیل هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
بابائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۵
0
0
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد که خودش در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان از جنایتکاران دفاع و حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد و برای همه مردم دنیا هم ثابت شده است.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان