تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۵ مهر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

امام جمعه اردبیل: نمی‌توانیم بگوییم همه مثل ما تفکر کنند

عاملی: رئیس جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می‌کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند.

حجاب اجباری

رویداد۲۴ به گزارش ایسنا: آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه اردبیل گفت: کشور ما کشور مستهدف است، دشمنان ما با تمام قدرت می‌توانند روزانه گره‌های فراوان در ذهن بخشی از ملت ما درست کنند ضعف مدیریت کشور نیز مزید بر علت است در چنین شرایطی بهترین راه حل برای مقابله با دشمن راه انداختن جریان گفتگو است.


بیشتر بخوانید: توضیحات مادر سارینا اسماعیل‌زاده درباره علت مرگ دخترش +فیلم


چون گره‌های ذهنی و اعتقادی فقط با عملیات علمی و روشنگری باز می‌شود، توجیه اذهان از اصول فاخر یک مدیریت آرمانی است ما نمی‌توانیم بگوییم که همه مثل ما فکر بکنند صد‌ها مقدمه لازم است تا گفته شود که همه مثل ما فکر کنند بنابراین بسیار ضروری است که جا‌هایی باشد که آحاد ملت در آنجا سوالات خود را مطرح کنند.

ریاست محترم جمهور پیشنهاد کرد که جایی برای این کار مشخص شود بر اساس این پیشنهاد رئیس جمهور ما هم پیشنهاد می‌کنیم رئیس جمهور در اسرع وقت لایحه گفتگو را به مجلس ارائه کند این اقدام نشان بلوغ و اقتدار دولت و نشان نهایت احترام و اکرام به ملت خواهدبود شنیدن سوال و اعتراض ملت آن هم بدون حضور نیرو‌های امنیتی و لزوم توجیه اذهان از اصول نورانی مدیریتی رسول خدا و امیر المومنین است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
0
1
اگر امریکا و انگلیس فرانسه و آلمان اروپا بد هست و.دشمن و واقعا دشمن ما ملت ایران هستن.
تمام سفارت خانه و.کنسولگریهای و و.مراکز فرهنگی ،را تعطیل کنید برگردید در همان آسیا و مخصوصا کشورهای همسایه فعال باشید

نمیشود شما سیاسیون آنجا خوش خوشان باشید به ما ملت بگید آنجا دشمن هستند و شما نباید
نظرات شما
پیشخوان