تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱

سودی که از این بازیکن به پرسپولیس می‌رسد

میلاد سرلک با پشت سر گذاشتن مصدومیت از ناحیه همسترینگ، حالا آماده بازگشت به زمین مسابقه است.

سودی که از این بازیکن به پرسپولیس می‌رسد
رویداد۲۴ پرسپولیس شانس دریافت بیشترین میزان پاداش حضور بازیکنانش در جام جهانی را دارد و ممکن است پنج بازیکن این تیم با حضور در لیست نهایی تیم‌ملی، از دریافت پاداش برخوردار شوند، اما در این بین حضور بازیکنانی نظیر علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی، تفاوت‌های جدی با دعوت از میلاد سرلک و مهدی ترابی دارد.

باتوجه به اینکه ترابی و سرلک دو سال اخیر در عضویت تیم پرسپولیس بوده‌اند، تمام پاداش ۱۶۰ هزار دلاری (در صورت حذف در مرحله گروهی) آن‌ها به باشگاه پرسپولیس خواهد رسید، اما بخشی از پاداش مربوط به پورعلی و بیرانوند در اختیار باشگاه‌های سابق آن‌ها خواهد بود.

به این ترتیب رضا درویش باید امیدوار باشد که علاوه بر افزایش تعداد نمایندگان باشگاه سرخپوش پایتخت، بازیکنانی که دو فصل اخیر در این تیم بوده‌اند نیز در لیست نهایی کی‌روش حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید: رادوشویچ علیه پنجره باشگاه پرسپولیس


با مصدومیت سرلک از ناحیه همسترینگ در نیمه اول بازی با سپاهان، نگرانی در مورد حضور او در جام جهانی شکل گرفت، اما این بازیکن با یک هفته استراحت به تمرینات گروهی پرسپولیس برگشت و آماده حضور در میدان شد، ولی یحیی روی او ریسک نکرد و ترجیح داد در سفر انزلی، سرلک تیمش را همراهی نکند تا کاملا آماده حضور در اردوی تیم ملی و بازی‌های جام جهانی شود.

حالا او در لیست ۲۱ نفره تیم ملی جای گرفته و دو هفته فرصت دارد تا نظر کی‌روش را برای قرارگیری در فهرست ۲۶ نفره نیز جلب کند و اولین تورنمنت ملی خود را در قطر بگذارند؛ در این صورت او بخشی (حدود ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) از قرارداد سنگین خود با پرسپولیس را به خزانه این باشگاه واریز خواهد کرد.

منبع: ورزش سه
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان