تاریخ انتشار: ۱۵:۵۶ - ۰۱ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

نماینده مجلس: برای خواصی که علیه نظام اقدام کنند حبس درجه ۶ در نظر داریم

نماینده مجلس گفت: در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.

نماینده مجلس: برای خواصی که علیه نظام اقدام کنند حبس درجه ۶ در نظر داریم
رویداد۲۴ فارس نوشت: نماینده مردم سبزوار در مجلس از طرح نمایندگان برای تعیین مجازات برای خواصی که به اقدام علیه نظام تحریک اغتشاشگران می‌پردازند خبر داد.

بهروز محبی نجم آبادی نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان طرحی را در مجلس کلید زده‌اند که در آن برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند و یا به تحریک اغتشاشگران و آشوبگران مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده است.


بیشتر بخوانید: صدای پای اینترنت طبقاتی در بهارستان


وی افزود: در این طرح مجازات حبس درجه ۶ یعنی از ۸ ماه تا دو سال حبس برای خواصی که به اقدام علیه نظام بپردازند یا به تحریک اغتشاشگران مبادرت ورزند در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در همه کشور‌های پیشرفته برای خواصی که به اقدام علیه حاکمیت مبادرت ورزند مجازات در نظر گرفته شده و این اشخاص باید هزینه اقدامات خود را بپردازند. به عنوان مثال در متمم اصل ۱۴ قانون اساسی ایالات متحده آمریکا آمده است که کسانی که با دشمنان این کشور همراهی و همکاری داشته باشند از حق رای در آمریکا محروم می‌شوند.

منبع: فارس
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
عباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
0
2
برای اختلاسگران چطور ؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان