تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱

افزایش‌ قیمت‌ها در بازار خودرو شدت گرفت/ منتظر ارزانی نباشید!

قیمت خودرو در ۲۴ ساعت گذشته دستخوش نوساناتی شد و در این بازار شاهد گرانی بودیم.

پیش‌بینی قیمت خودرو

رویداد۲۴ میناسادات حسینی: روند معاملات در بازار خودرو نشان می‌دهد سایه رکود هنوز بر سر این بازار است و خرید و فروش چندانی صورت نمی‌گیرد، اما در بن بست قرار گرفتن مذاکرات و ابهام در واردات خودرو و نوسانات قیمت دلار تاثیر خود را بر قیمت انواع خودرو گذاشته و در ۲۴ ساعت گذشته آن را دوباره گران کرده است.

کارشناسان خودرو در مورد قیمت خودرو در ۶ ماهه دوم سال معتقدند که به دلیل تورم در همه بازار‌های مالی شاهد ارزانی خودرو نخواهیم بود مگر اینکه واردات خودرو به زودی میسر شود.
قیمت پراید، کوییک در میان خودرو‌های سایپا و دنا، رانا، پژو در میان ایران خودرویی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته شاهد گرانی بود.

پژوپارس چقدر گران شد؟

انواع پژو در میان محصولات ایران خودرو گران شد. بررسی قیمت پژو پارس به عنوان پرتقاضاترین خودرو در بازار نشان می‌دهد مدل ۱۴۰۰ این خودرو که پیش از این ۳۷۰ میلیون تومان بود با افزایش ۶ میلیون تومانی به ۳۷۶ میلیون تومان رسیده است.

از طرفی پژو پارس صفر یعنی مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز گرانی ۱۰ میلیونی را تجربه کرده و از ۳۸۴ میلیون تومان به ۳۹۴ میلیون تومان رسیده است.


بیشتربخوانید: پیش‌بینی جالب قیمت خودرو در روز‌های آینده


قیمت پژو ۲۰۰۸ در بازار

خودرو‌های پژو ۲۰۰۸ نیز که مدل ۱۴۰۱ ندارد در بازار دوباره گران شد. پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ افزایش قیمت ۲۰ میلیونی یافت و از یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان رسید. مدل ۹۸ این خودرو هم ۲۰ میلیون تومان گران شد و هم اینک یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

نوسان قیمت‌ها بیشتر شد

در ۲۴ ساعت گذشته قیمت انواع دنا هم گران شد؛ به طوری که دنا معمولی مدل صفر با افزایش ۵ میلیون تومانی به ۴۰۸ میلیون تومان رسید.

همچنین دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۳۸۱ میلیون تومان با افزایش ۵ میلیونی ۳۸۶ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

خودرو‌های سایپا نیز گران شدند

پراید ۱۱۱ امروز اول آبان ۱۴۰۱ به ۲۰۵ میلیون تومان رسید. از طرفی پراید ۱۳۱ نیز ۱۸۰ میلیون تومان شد. تیبا هاچ‌بک پلاس نیز ۲۱۴ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

منبع: اقتصاد24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: قیمت خودرو
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان