تاریخ انتشار: ۱۵:۴۱ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱

معرفی بهترین هتل‌‌های کرمانشاه

شهر کرمانشاه از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین شهر‌های ایران است که جاذبه‌های گردشگری بسیاری در خود جای داده است. شهر کرمانشاه به علت تاریخ کهن خود، آثار باستانی و طبیعت زیبا خود هرساله مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است.

هتل‌‌های کرمانشاه

رویداد۲۴ کرمانشاه نهمین شهر پرجمعیت و یکی از کلان شهر‌های معروف و قدیمی ایران به شمار می‌رود. این شهر که مدت زمان طولانی دومین پایتخت ایران در دوره ساسانیان بوده، دارای فرهنگی کهن، آثار تاریخی و باستانی بی نظیر است که همین یکی از چندین دلایل اهمیت زیاد این شهر در حوزه گردشگری است، به همین بهانه در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل‌ها و اقامتگاه‌های شهر کرمانشاه را به شما معرفی کنیم.

هتل پنج ستاره لاله بیستون کرمانشاه

به گزارش جامعه ۲۴، هتل پنج ستاره لاله بیستون یکی از بهترین اقامتگاه‌های کرمانشاه است، که در بخش شرقی شهر واقع شده است.

این هتل پنج ستاره ۲۰ واحد اقامتی با شرایط استاندارد و با ظرفیت پذیرش ۱۰۰ میهمان با طراحی سنتی و معماری اصیل ایرانی عصر صفوی با چشم انداز دیدنی از کوه بیستون دارد. با اقامت در این هتل میهمانان می‌توانید از زیبایی‌های کاخ نیمه تمام ساسانی، پل کاروانسرای صفوی، پل کهنه، پل خسرو، کتیبه بیستون، پرستشگاه پارتی، طاق بستان، مجسمه هرکول و غار شکارچیان لذت ببرند.

امکانات رفاهی خوبی در هتل پنج ستاره بیستون نظیر روم سرویس ۲۴ ساعته، رستوران سنتی با غذا‌های ایرانی و فرنگی، سالن همایش، کافی شاپ، لم کده، رستوران تابستانی، اجرای موسیقی زنده در هتل و فروشگاه‌های مختلف امکان فراهم شده است. مجاورت با طبیعت کوهستانی و قرار گرفتن در سایت جهانی بیستون از ویژگی‌های اصلی هتل بین المللی لاله بیستون است که گردشگران و توریست‌های زیادی را جذب خود کرده است.

آدرس هتل: کرمانشاه - بیستون - سایت جهانی بیستون (کاروانسرای شاه عباسی).

هتل پنج ستاره پارسیان کرمانشاه

هتل زیبای پنج ستاره پارسیان کرمانشاه یکی از بهترین و مجلل‌ترین اقامتگاه‌های غرب کشور به حساب می‌آید. این هتل پنج ستاره یکی از ۲۲ زیر مجموعه هتل‌های پارسیان است که از اسفند ماه سال ۱۳۸۹ در مرکز تجاری و اداری شهر کرمانشاه در منطقه‌ای خوش آب و هوا افتتاح شده است.

از مزیت‌های این هتل پنج ستاره می‌توان به دسترسی به مراکز شهر، استانداری، فاصله نزدیک به فرودگاه، نزدیکی به بازار، جاذبه‌های تاریخی و دیدنی نظیر پارک کوهستان، طاق بستان، سراب نیلوفر و بیستون اشاره کرد. هتل پارسیان با ۹ طبقه متشکل است از ۱۰۰ واحد اقامتی با حداکثر امکانات رفاهی است.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل پنج ستاره پارسیان می‌توان به سالن صبحانه خوری، کافی شاپ یاسمن، رستوران چشم انداز با نمای زیبایی از شهر با ظرفیت ۲۵۰ نفر، رستوران تیروژ، رستوران وی آی پی، روم سرویس، رستوران طاق بستان با ظرفیت ۱۵۰ نفر، سالن همایش با ظرفیت ۱۵۰ نفر، اینترنت پر سرعت، سالن پذیرایی با ظرفیت ۴۰۰ نفر، استخر برای آقایان و بانوان همراه با کافی شاپ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۱۸۰ نفر، سونا بخار، سالن ماساژ، خشک و جکوزی، سالن بیلیارد، بازارچه، خشکشویی، تاکسی سرویس ۲۴ ساعته، سالن بدنسازی مخصوص آقایان و بانوان، پله اضطراری، آسانسور اضطراری، پارکینگ خودرو و خدمات ویژه معلولین اشاره کرد.

آدرس هتل: کرمانشاه - بلوار شهید کشوری - جنب پل ولایت

معرفی بهترین هتل‌های شهر کرمانشاه

هتل چهار ستاره آزادگان کرمانشاه

هتل چهار ستاره آزادگان کرمانشاه در سال ۱۳۶۷ تاسیس و در سال ۱۳۹۳ بازسازی شد. این هتل چهار ستاره در مجموع ۱۱۱ واحد اقامتی دارد، که در سه طبقه پراکنده شده اند. هتل چهار ستاره آزادگان در شهرک تعاون قرار دارد و به اثر تاریخی شکارگاه خسرو پرویز، که تنها شکارگاه بازمانده از دوره سلسله ساسانیان است، دسترسی آسانی دارد.

معرفی بهترین هتل‌های شهر کرمانشاه

هتل چهار ستاره جمشید کرمانشاه

هتل چهار ستاره جمشید کرمانشاه در یکی از بهترین مناطق این شهر از نظر آب و هوایی واقع شده است، این هتل چهار ستاره در سال ۱۳۸۵ با مدرنترین امکانات رفاهی افتتاح شده است.

هتل چهار ستاره جمشید فاصله اندکی تا جاذبه‌های گردشگری شهر نظیر بیستون و غار قوری قلعه، دو پارک بزرگ و زیبا در غرب و شرق آن و فرودگاه دارد.

قرارگیری در کنار دریاچه و معماری چشم نواز این هتل که شبیه به قلعه‌های قدیم و سپید رنگ است و نماد فروهر بر بالای نما آن خودنمایی می‌کند، نظر بسیاری از گردشگران را جذب کرده و آن‌ها را یاد دوران تاریخی ایران می‌اندازد. از مهم‌ترین امکانات رفاهی این هتل می‌توان به رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، آلاچیق، رستوران سنتی، امکانات فضای سبز، لابی، کافی شاپ، چشم انداز به فضای سبز اشاره کرد.

آدرس هتل: کرمانشاه - انتهای بلوار طاق بستان - هتل جمشید

معرفی بهترین هتل‌های شهر کرمانشاه

هتل سه ستاره آپارتمان کوروش کرمانشاه

هتل آپارتمان سه ستاره کورش واقع در بلوار گلریزان، یکی از بهترین اقامتگاه‌های اقتصادی شهر است، که در منطقه خوبی از شهر هم قرار دارد. این هتل سه ستاره در مجموع در ۵ طبقه و ۸ باب آپارتمان دو خوابه ۹۰ متری، ۸ باب دو تخته و ۸ باب سه تخته و ۴ باب اتاق چهارتخته vip مجهز به امکانات رفاهی و خدماتی مطلوب دارد. هتل سه ستاره آپارتمان کورش با توجه به قیمت اقتصادی خود و قرارگیری در یکی از بهترین مناطق شهر و امکانات رفاهی نسبتا مناسب، یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌های شهر در میان گردشگران است.

آدرس هتل: کرمانشاه - ۲۲ بهمن بلوار گلریزان - پلاک ۴۴ - هتل آپارتمان کوروش

منبع: جامعه 24
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: گردشگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان