تاریخ انتشار: ۰۰:۳۸ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۸۸ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

چرا تردیدها درباره حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز دست به دست می‌شود؟

حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز یک تفاوت بزرگ با حوادث مشابه مثل حمله داعش به مجلس یا حمله به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز داشت. در دو مورد قبلی واکنش‌ها فقط همدردی مردم بود، اما در این مورد، علاوه بر همدردی مردم، تردیدهایی در چگونگی واقعه ایجاد شد. اما دلیل تردیدها چه بود؟

حادثه تروریستی شاهچراغ

رویداد۲۴ در حالیکه در ایران چهلمین روز مراسم درگذشت تلخ مهسا امینی برگزار می‌شد، اتفاقی غم‌انگیز در شیراز رخ داد و در یک حمله مسلحانه به حرم شاهچراغ افراد زیادی که شهروندان معمولی بودند، جان باختند و تعدادی هم به شدت مجروح شدند.

شامگاه ۰۴ آبان ۱۴۰۱ فردی مسلح وارد حرم شاهچراغ شد و در بدو ورود افرادی که مقابلش بودند را به گلوله بست. در فیلمی که از لحظه تیراندازی این فرد منتشر شده، معلوم است که او به صورت کور اقدام به تیراندازی کرده است و هرکس که دیده را به رگبار بسته است. مشخص نیست ضارب کیست و دلیل کارش چه بوده است، اما لحظاتی پیش تسنیم گزارش کرده که داعش مسئولیت این حمله تروریستی را برعهده گرفته است. البته متن پیامی که به نام داعش منتشر شده، یک ایراد در تاریخ وقوع حادثه داشت. سعید شریعتی در توضیح این خطا چنین نوشت: «چهارشنبه در سرزمین‌های عربی ۱ ربیع‌الثانی و در تقویم ایران ۲۹ ربیع‌الاول است. اساسا ربیع‌الاول ۲۹ روزه است.»

پیام داعش برای حادثه تروریستی شاهچراغ

فیلم لحظه به رگبار بستن شهروندان در حرم شاهچراغ شیراز

تا این لحظه اعلام شده سیزده نفر جان باخته‌اند و ده نفر نیز به شدت زخمی شده‌اند. برخی منابع تعداد جان باختگان را ۱۵ نفر هم اعلام کرده‌اند.

ایسنا در گزارشی که منتشر کرده نوشته «۴ تروریست در تیراندازی دست داشته‌اند و ۲ نفر از آنها دستگیر شده است.» این در حالی است که فرمانده پلیس فارس روایت دیگری از ماجرا دارد. سردار رهام بخش حبیبی در گفت‌وگویی تلویزیونی روایت حضور  ۴ تیرانداز را رد کرده و در توضیحی گفته «مهاجم یک نفر بوده که دستگیر شده است.»

با این حال اخباری به دست رسیده که ظاهرا تعداد مهاجمان بیشتر بوده است؛ چنانچه خبرگزاری ایرنا نوشته است: «تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بسته‌اند. نیرو‌های ناجا همزمان دو تروریست از سه نفر حمله کننده به حرم شاهچراغ را دستگیر کرده‌اند و یکی از تروریست‌ها متواری شده است.»

صداوسیما هم در گزارشی زنده از حادثه اعلام کرد که «تروریست‌ها دو نفر بوده‌اند که نفر اول سریع دستگیر شد و نفر دوم تروریست‌ها در گوشه‌ای از حرم مخفی شده بود که او هم دستگیر شد.» خبرگزاری میزان وابسته به قوه قضاییه هم نوشته تعداد مهاجمان ۳ نفر بوده است.

واکنش‌ها به حادثه تروریستی شاهچراغ

ابراهیم رئیسی در واکنشی اعلام کرده «ندای مظلومیت و اقتدار ملت ایران، این بار در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام طنین انداز شد و جنایتی دیگر بر سیاهه جنایات دشمنان انقلاب اسلامی ایران افزود.  این شرارت، قطعا بی‌پاسخ نخواهد ماند و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با شناسایی عقبه‌های این جنایت کور، به آمران و طراحان آن پاسخ پشیمان‌کننده و عبرت‌آموزی خواهند داد.»

سردار وحیدی وزیر کشور در موضعی نسنجیده، موضوع حادثه تروریستی شاهچراغ را به اعتراضات مردم در پی درگذشت مهسا امینی گره زده و گفته «حادثه تروریستی شاهچراغ چند چیز را برای ما آشکار کرد؛ اولا توطئه‌های دشمن را آشکار کردند و پرده دیگری از جنایات دشمن بود و نشان داد توطئه دشمن توطئه پیچیده‌ای است که همه خشونت‌ها و شهادت جمع بی گناهان را مدنظر دارد. جریان اغتشاشات که روز‌های گذشته موجب اذیت مردم شد در شکل‌های دیگر توسط دشمن در حال رفتن به مسیر‌های خطرناکی است و جریان تروریستی با استفاده از فضای اغتشاش وارد عمل شدند.»

خبرگزاری تسنیم نیز خط خبری وزیر کشور را پیش برده و حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز را به موضوع اعتراضات مردم پیوند زده و در گزارشی نوشته «رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی و سرویس‌های اقماری آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و افراد فعال در آن‌ها با شتاب بخشیدن به فعالیت‌های خود در شبکه‌های اجتماعی در حال تردیدافکنی درباره تروریستی بودن این موضوع هستند تا نقش سرویس‌های امنیتی در این اقدام تروریستی را کمرنگ کنند؛ این رسانه‌های حامی خشونت فراموش کرده‌اند که یک ماه است برای حضور مسلحانه و اقدامات ضدامنیتی فراخوان داده و حتی در بسیاری از موارد اقدامات ضدامنیتی، تروریستی و شبه تروریستی را به صورت رسمی آموزش می‌دادند.»

اشاره تسنیم به گزارش‌هایی است که چند رسانه فارسی‌زبان خارج کشور منتشر شده که در آن، اتهاماتی به جمهوری اسلامی زده بودند و برخی نیز این اتهام را بررسی کرده بودند و آن را بازنشر دادند. فارغ از درستی یا نادرستی اتهام، موضوع بسیار قابل توجه این است که چه اتفاقی رخ داده که عده‌ای از مخاطبان چنین روایتی را باور می‌کنند؟ چه سیاستی در سال‌های گذشته اعمال شده و حد نارضایتی تا چه اندازه بوده که افرادی در داخل چنین سناریویی را می‌پذیرند؟

در حالت معمولی چنین سناریوهایی آنقدر غیرمنطقی و دور از منطق است که معمولا رسانه‌ها به آن نمی‌پردازند، اما امروز چه شده که حتی رسانه‌های رسمی حاکمیتی ساعتی پس از رخ دادن این حادثه تلخ، به جای تسلا دادن به مردم، به دنبال نوشتن گزارش‌هایی هستند که بگویند سناریوی اتهام به جمهوری اسلامی کار دشمن است! چنانچه برخی در صحت منبع خبر داعش تردید کرده‌اند و گفته‌اند رسانه رسمی داعش، کانال «اعماق» است که به خاطر تروریستی بودن اقدامات داعش، مدام توسط تلگرام توقیف می‌شود و آنها کانال جدید می‌سازند و خبری در آن می‌گذارند و سپس توقیف می‌شود بنابراین مشخص نیست منبع اولیه خبر در کدام کانال داعش بوده است. البته این موضوع در حالی مطرح شد که سایت اعماق متعلق به داعش رسما حمله را پذیرفت.

در همان گزارش تسنیم چنین می‌خوانیم: «این رسانه‌ها در حالی که چند صباحی است، تمام تمرکز خود را بر تحولات داخل ایران قرار داده بودند و سرمایه گذاری رسانه‌ای زیادی بر شدت بخشیدن التهابات در چهلمین روز درگذشت مهسا امینی کرده بودند، پس از بی اعتنایی گسترده مردم ایران به فراخوان‌های متعدد آن‌ها، با وجود خون های ریخته شده از زائران حرم شاهچراغ، راهبردهای «سانسور» یا «تردیدافکنی» درباره واقعیت حادثه تروریستی امروز را در دستور کار خود قرار داده و تمام همت خود را بر بازنشر چند ویدئو از برخی تنش‌آفرینی‌ها محدود در چند نقطه از شهرهای ایران قرار داده‌اند تا به اصطلاح خط خبری و رسانه‌ای که مدت‌ها برای آن تبلیغ کرده‌اند، از دست نرود.»

حادثه تروریستی شاهچراغ بسیار دردناک است و از دست رفتن جان هر شهروند، ضایعه‌ای است جبران‌ناشدنی. در چنین لحظاتی که اتفاقی برای شهروندان؛ [آنهم به صورت جمعی] رخ می‌دهد، کسی به چیزی دیگر جز جان باختن هموطنش فکر نمی‌کند اما اتفاقات روزهای اخیر در جریان اعتراضات و فیلم‌هایی که از برخورد با معترضان منتشر شده، آنقدر دردناک بوده که توانسته بستر قبول و دست به دست کردن هر سناریویی باشد؛ چنانچه در ماجرای حمله داعش به مجلس کسی چنین سناریویی را مطرح نکرد و در زمان حمله تروریستی به رژه اهواز هم کسی اتهامی به داخل نزد اما چرا این بار ماجرا فرق کرد و سناریوی اتهام به سرعت پخش می‌شود و به سرعت هم دست به دست می‌شود.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۸۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
82
19
هیچکس: مسلح برید تو خیابون
حاجتی: خرابکاری کنید بندازید گردن رژیم
توییت‌ها: به تیر برق آویزون‌تون می‌کنیم
شعارها: وای به روزی که مسلح شویم

واکنش به حمله در ‎شاهچراغ: کار خودشونه
پاسخ ها
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
خدا لعنت کنه اونایی که در این واقعیت شفاف که 15 نفر شهید شده اند شک می اندازند خون شهدای شاهچراغ گریبانگیرشون میشه
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
عزیز جون داعش به این روش کار نمی کنه و همزمانی با این رخ داد یاداور سینما رکس است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ژائرها از شما نیستند از مردم اند همان مردمی که نان شان را از سر سفره دزدیدید عمارت ها ساختید.
ناشناس
| France |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
یک لحظه فکر کردم دارم اشتباهی شبکه منو تو و یا ایران انتر نشنال را می بینم این سایت واحد داخلی این شبکه هاست؟ لطفا اطلاع رسانی کنید
دختر ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
کاملا تابلو اینطوری کردن تا معترضینو بدنام کنن و صدالبته روز کوروش که همیشه از اسمشم می ترسن به ربط به این جنایت نیست دلیلشم باز بودن حرم شاه چراغ و مسدود بودن ارامگاه کوروش به بهانه حمله تروریستیه
ناشناس
|
Japan
|
۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
20
83
تردیدی وجود ندارد رحم و مروت ندارند حفظ نظام از اوجب واجبات است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
به هر روشی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
11
97
یه عده اقلیت برای پوشیدن لباس شرع و لاپوشانی اختلاس و غارت آماده انجام هر جنایتی هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
7
86
باید دید درچنین حوادثی چه کسانی بیشتر سود می برند یا اهداف بیشتری دارند .کسانی که سناریویی را می سازند تا دریک محیط اجتماعی اجرا کنند موقع عملیات فقط ۵۰ درصد کار را در اختیار دارند !
واکنشهای سایرین، اتفاقات پیش بینی نشده ! تناقض امار حمله کنندگان ودستگیر شدگان !راحتی ورود مهاجمی که تصویرش صبط شده وگیرکردن اسلحه اش این سوال را پیش می اورد که یک تروریست حرفه ای چرا باید اینقدر ناشی باشد وبا سلاح چک نشده وارد صحنه جنایت شود وبعد هم این قدر ارام ! وبعد از شلیک به یک نقطه راحت به ان پشت کند رفتارهای ناشیانه این فرد مثل یک بازیگر دست وپاچلفتی یک نمایش است ! متاسفانه
هول بودن وزیر کشور در اتصال نامربوط این موصوع به اعتراضات ورسانه های وابسته وبهره بردای تبلیغاتی از ان فرض ساختگی بودن ماجرا را قوت می بخشد !
ناکامی در ایجاد ارامش در کشور وخواباندن اعتراصات ونیاز به مطلوم نمایی وکشاندن پای مدهبیون سنتی به خیابانها وموجهای نمایشی وراهپیمایی های خود جوش!! وانداختن گناه به گردن معترضان برای جلوگیری از همراهی احاد مردم با انها به یک سناریو پیش پا افتاده می ماند که گویااخرین تاکتیک تبلیعاتی وعملیات روانی حکومت است !با شکست این تاکتیک دیگر هیچ ابزاری در اختیارسیستم نخواهد بود وشاهد فروریزی کامل اعتماد عمومی وخروج کامل امور از دست دولت خواهیم بود .
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
اره نامرد بی وطن
محمدمعصومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ستمدیدگان زمین
مرد و زن دختر و پسر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
از اون روزی که شما و دوستان شما حتی جون مردم را هم خواستید با سود و زیان بسنجید و با اون معامله کنید فهمیدم که اوضاع خیلی خراب تر خواهد شد چون سود یه عده مثل شماها توی ریخته شدن خون مردم هست حالا پلیس مردمی باشه یا ... حالا هم که شدید مدافع تروریست زایر کش
خیلی وقیح هستید که اینقدر همه چیز را با سودزیاد برای خودتون می خواهید
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
اکبر برگرد زیر عبای حسن نصرالله..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
ما مردانگی مان را در میدانهای مین اندیمشک و بویین کردستان نشان دادیم ! شما مردانگیتان کجاست بی همه چیزها !در دستمالکشی جماعتی وطنفروش که این کشور را کرده اند شرکت سهامی چپاول وغارت واختلاس وبی عدالتی ! از نردبان دین و ایمان وهمه باورهای مردم بالا رفته اند وبرای حفط پایه های ظلم وستمشان به هر خس وخاشاکی متوسل می شوند ! پیروان معاویه !
ساره
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مثل کاری که تو عاشورای اون سال کردن خودشون که احساسات مردم ه
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
11
41
به عنوان کسی که بخشی از جوانیم را در ساختار پلیس به این کشور خدمت کردم و اکنون هم عامل مستقیم این جنایت رو داعش میدانم، عاملین غیر مستقیم این جنایت و تضعیف کنندگان پلیس را کسانی میدانم که نیروهای مملکت را به جای تمرکز بر هزار و یک تهدید واقعی به برخورد و درگیری با پوشش و سبک زندگی مردم اکثرا شریف و میهندوست ایران گماردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
پلیس بجای سرکوب و بازداشت دانش آموز و دانشجو، باید امنیت اینجا رو حفظ کنه
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
در این کشور، نهادهای دیگری مثل سپاه، وزارت اطلاعات و ارتش هستند که در این مواقع، در مقابل تهدیدات امنیتی مقابله می‌کنند اما عجیبه که شما بعنوان کسی که مدعی هستید در ساختار پلیس، کار کردید نمیدونید که اساسا یکی از وظایف پلیس، مقابله با تخلف از قوانین هست و بر این اساس، بی حجابی و ضدیت با حجاب، ضدیت با قانون محسوب می‌شود.
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
به وحید:
مگه من گفتم قانون نیست؟ چون میدونم وظیفه پلیس، اعمال قانونه، گفتم اشتباه از کسانیه که پلیس را به اعمال قانونی میگمارند که تجربه چنددهساله ثابت کرده اجراشدنی نیست. فقط سبک زندگی و پوشش متعارف دهها میلیون هموطن را جرم انگاری میکند که بیشترشان، همه قوانین دیگر را پیروی میکنند. نتیجه میشود همین برخورد و درگیری کاملن غیرضروری میان بخش موثری از مردم با نه تنها پلیس بلکه همه نیروهای مسلحی که نام بردید. دشمنان واقعی، مانند داعش هم البته که سوء استفاده و جنایت میکنند.
ناشناس
| Germany |
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
https://www.rouydad24.ir/fa/news/321887
-
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
شما کاملا درست می فرمایید نیروی انتظامی مطیع و مجری قانون هستند و مشکل قانون اساسی است که باید قوانینش تغییر و بازبینی شود .مشکل 250 نماینده مجلس هستند که مثلا قانون گزار هستند و این قوانین باید اصلاح شود
بهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
همونجایی که دارید ازش حمایت میکنید من دو سال توش خدمت کردم در پیتی تر از پاسگاه و یگان ویژه و راهنمایی رانندگی خودشونن الان کامیون ها بروز هستند ولی هنوز امتحان گواهینامه دو کلاچه پاسگاه هم پر شده از ادمایی با اضافه وزن و شیکم گنده و یگان ویژه هم غیر کتک زدن کاری بلد نیست
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
به بهرام:
1- چون دروغگو نیستم متاسفانه نمیتونم بگم ایرادهایی که گفتی اصلا و ابدا وجود نداره. ولی جوری نوشتی که انگار همه نیروها اونجور هستند که این هم بی انصافی و تصویر اشتباه دادن به مردمه. خیلی از نیروها هم به روز هستن هم ورزیده و چابک و هم دلسوز و باوجدان و زحمتکش.
2- این قانونگذاری و تعیین وظایف و آموزش و تمرین و به روزرسانیه که متاسفانه ضعفهای بزرگی داره و نیروی انسانی و سرمایه های رو هرز میده.
ناشناس
| Germany |
۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
به بی نام 11:00
سپاسگزارم
شناس
|
Canada
|
۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
8
43
ناشناس ، دلبندم ، دیگه تمومه ماجرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
واقعا شناس هستی و هر کستو را نشناسه باید به عقلش شک کرد
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
7
73
این حادثه شیراز فقط نشان می دهد که اینکه حکومت امنیت را برقرار کرده یک توهم است . چطور به این راحتی اسلحه دست می گیرند و به جای شلوغ می روند و می کشند و سپس فرار هم می کنند . بعد هی میگن ما امنیت آوردیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
9
90
اینها برای فرار از بحرانی که خودش ساخته دست به چنین کاری زده مانند سینما رکس و هواپیمای اوکراینی. آخه تا حادثه رخ داده بدون تحقیق و... فوری می گویند که کار دشمنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
موافقم - سناریو را خوب اجرا نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
چطور باور می کنید یک نفر بتونه کلاشینکوف ، با چند خشاب رو از گیت حفاظت دور حرم رد کنه
بعد دستش بگیره
این مسافت داخل صحن باز حرم راه بره!
هر کی یکبار حرم های بزرگ رفته باشه ، می دونه که محاله!
جالب اینکه توی زاهدان ، اونهمه آدم رو کشتن ، بهشون گفتن شهید
ولی نگفتن ایران تسلیت
ولی از ماجرای شاهچراغ بالای تلویزیون دائم زده ایران تسلیت!
حتی تو این مملکت جون آدمها هم ارزشهای متفاوت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
6
76
بعضی ها هنوز سینما رکس آبادان و بمب گذاری حرم امام رضا را فراموش نکرده اند !
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
9
64
کار خودشونه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
قطعا
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
8
64
میگن چرامردم اخبار های حکومتی و صداوسیما در مورد مهسا ، نیکا و.... را قبول ندارند . برای اینکه اخبار آنها یکسان نیست . تضاد دارد . متشتت است . مثلا در مورد همین شاه چراغ یکی میگه یک نفر بوده بقیه میگن ۲,۳ یا ۴ نفر . واقعا هنوز نمی دانید چند نفر بودند ؟؟؟ بعد انتظار دارید وقتی میگید مهسا مثلا کتک نخورده ما باور کنیم ؟؟
محبوب از تبریز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
7
62
مگر چند سال پیش نبود که ناوبدی داعش را جشن گرفتید شما را به خدا دیگر دروغ را بس کنید فورا اعلام می کنند حمله کننده بک جواب 33 ساله بحرینی بود شما که اینقدر دقیق و محاسبه گر هستید چرا نتوانستید دستگیرش کنید چرا در چهلم مهسا این اتفاق افتاد مردم را در روز روشن در زاهدان موقع خروج از نماز به رگبار می بندید و چند نفر افراد بی گناه را قتل و عام می کنید وقتی امام جمعه زاهدان که اعلام موضع می کند تهدید می کنید وقتی بلوچهای عزیز از ایشان حمایت می کنند عقب نشینی می کنید و می خواهید هئت حقیقت یاب معرفی کنید ماجرای حقیقت یاب سراوان کجا ختم شد دیگر بس دستتان رو شده است حالا این اتفاق توسط چه کسی و چه گروهی اتفاق افتاده است یک جنایت و عملیات تروریستی است و در این موقع حساس این اتفاق سوال بر انگیز است که اعتراضات مردم را لوس کنند و چرا باقیمانده مترو پل فرو ریخت شما که از اقتدار و پیشرفت دم می زنید چرا به بن بست رسیدید در موقع فوت مشکوک مرحوم رفسنجانی ساختمان پلاسکو اتش گرفت جند سال پیش در زمان اصلاحات در حرم اما رضا بمب گذاری شد و چندین نفر به خاک و خون کشیده شد و اخرش هم معلم نشد ماجرا کجا ختم شد و ابن اتفاق را به مجاهدین نسبت دادند انها هم بلا فاصله تگذیب کردند و ان اتفاق هم به خاطر به زانو در اوردن دولت خاتمی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
محبوب
من با نظرات بی پایه و بی مقدار ناشی از بی سوادی شما که در رویداد می‌نویسی کم و بیش آشنا هستم یه کم تحقیق کن بعد بنویس حادثه حرم امام رضا را با یه سرچ ساده حداقل از نظر زمانی بررسی کن خاتمی ۷۶ اومد سر کار حالا برو ببین بمب گذاری کی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
تکذیب کردن اونم بلافاصله
یکی از افتخارات منافقین اشرف و دوستای آلبانی نشین شما بمب گذاری عاشورای خونین مشهد هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
برادر ریگی جزو افراد حمله کننده به سمت کلانتری زاهدان بوده که با این مطلب و قاطی کردن قوم بلوچ نشون دهنده قلیان اطلاعات هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
محبوب از البانی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
10
38
بهانه سازی برای حضور در سوریه وعراق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ناشناس از البانی؟؟؟؟
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ناشناس ۱۳:۰۲ کم مفتخوری کردی؟؟؟ چند میگیری که نظرات مردم رو تقبیح بکنی؟؟
همه چی مثل روز روشنه
235
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
4
52
داعش اگه که خودش موافق حجاب است. چگونه میاد از یک شخص بی حجاب حمایت کنه. بعد هم اگه می‌خاست حمایت کنه باید می‌رفت حوزه علمیه را به گلوله می‌بست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
49
11
قصد دارن از انقلاب اسلامی تقلید کنند. مرتب هشتگ می زنند کار نظام است. ۵۰ سال پیش گفتن سینما رکس کار انقلابیون است تیرشان به سنگ خورد. الان برعکس کردن مرتب می گویند شاهچراغ کار حاکمیت است. برای آن ها اهمیتی ندارد کسی کشته شود حتی از خودشان ولی از پتانسیل تهمت زدن و مظلوم نمایی استفاده می کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
4
29
درسته ما حتی بیشتر از خارجی ها به داخلی ها مشکوکیم چون در جریان این ناآرامی ها گروهی که بیشترین سود را از این فاجعه وفجایعی مانند آن می برند همین ها هستند دنباله سابقه قبلی می گردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
47
6
هیچ تردیدی وجود ندارد که آمریکا و اسرائیل با تمام توان و با استفاده از عوامل داخلی برای گرفتن امتیاز از ایران این حوادث را طراحی و اجرا میکنند مثل همیشه جمهوری اسلامی پوزه آنها را به خاک خواهد مالید!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
آمریکا دوست جون جونی شماست فعلا که جلو استکبار جهانی پوزه تونو با دست خودتون دارین به خاک و گوه میمالین که از اختلاس و بیت المال سهمی نصیبتون بشه
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
9
61
سناریو از پیش طراحی شده ی برای فروکش کردن اغتشاشات. حناتون برای مردم هیچ رنگی نداره از این تابلو تر ندیدیم و نخواهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
پس خودت هم قبول داری اغتشاشه نه اعتراض! به قول تو اغتشاش چند فریب خورده ارزش سناریو سازی داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
بهار از البانی؟؟؟؟
هم وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
43
10
خیلی ساده لوحی میخاد که هنوز نفهمیده باشیم تمام این اقدامات زنجیره ای فقط یک هدف را دنبال می کنند و آنهم از بین بردن امنیت و ایران یکپارچه است و هدفی جز تجزیه ایران ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
46
7
دیاثت رسانه ای رویداد از همه بیشتر مشخصه
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
شریعتمداری از تهران
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
آمنه سادات تویی؟؟؟؟؟بازجو
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
10
52
اینقدر احمقند که در طرح توطئه و مردم کشی سر رشته کار از دستشون خارح شده . مردم سینما رکس و فاجعه حرم امام رضا را فراموش نکرده اند.
اینقدر پخمه اید که فکر میکنید مردم چیزی حالیشون نیست . در به انحراف بردن خیزش مردم پخمه ها شکست خوردند. مردم اگاهند . حالا هی بشینید سناریو بنویسید
پاسخ ها
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
آره مردم آدم های مثل تو رو یادشون میمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
بیوه رجوی از البانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
تو هم یه اوباشی
ابرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
26
11
چرا دارین تبلیغات منفی می کنید چقدر قضاوت نادرست چقدر تهمت ناامنی به نفع هیچکس نیست لطفاً کمی تفکرکنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
1
31
چرادقیق نمیتونیدبگید چندنفربودن بعدش چطور به پای خادم شلیک میکنه.فقط میتونم به عنوان یک ایرانی مسلمان بگم ای خدای بزرگ تورابه حق بزرگیت قسم تورابه حق امیرالمومنین وفاطمه ی زهرا واولادشان شاهچراغ قسمت میدم تمام عوامل این ترور ناجوانمردانه وتمام کسانی که از این ترور سودبردن وخوشحال شدن چه خارجی وچه داخلی را به زودی زود هم دراین دنیا وهم دران دنیا رسواکن ودرچاه جهنم باشمر ویزید وهیتلروچمگیزخان مغول وال فرعون محشورکن.الهی امین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
3
30
این همه پول و جان جوانان مردم رو در سوریه و عراق گرفتن، که داعش نیاد داخل.
خوب چی شد پس!!!
مردم اگر اسلحه داشتن خوب اوکی که داره بهشون تیراندازی میکنه رو میزنن ، نه مردم بی گناه رو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
یكم مغزت رو به طار بندازی تفاوتش رو متوجه میشی
دربه در
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
2
29
شایدم آتش زدن قرآن کارداعش بود.بخداسوگند اگرتمام دنیا را به نامم بزنن وسه هزارسال عمر اضافه بهم بدن که از زندگی لذت ببرم دراضای زدن یک سیلی به صورت یک بچه بی گناه یا کندن سریک گنجشک،به جدم فاطمه زهرا قبول نخواهم کرد.من نمیدونم کسانیکه دودستی به مال وقدرت زودگذراین دنیا چسبیده اند چی درسرشون میگذره.دنیا اگه ارزش داشت حضرت امیرالمومنین ازش فراری نبود.خداوندلعنت کندهرکسی که باملت زجرکشیده ای ایران اینکار را کرد.
هه
|
Netherlands
|
۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
12
18
رضاخان وقتی میخواست شاه بشه مردم و مجلسی ها قبولش نداشتند اونم به قول خودش قهر میکنه و میگه دیگه نمیخوام کار کنم و زیرزیرکی به چندتا اوباش میگه برید مردم و تو خیابون بکشید و مغازه ها رو آتیش بزنید و ازین کارا ،اونام انجام دادن و یه دفعه رضاخان میادو همه رو دستگیر میکنه امنیت برقرار میشه. مردم و مجلس که عرضه ی رضاخان رو میبینن با هیاهو آقا رو میکنن رضاشاه
داستان بی ربطی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
تو اون موقع کجا بودی
خودت دیدی
من موندم رویدادی ها که اینقدر رو رضا قلدر حساس هستن چطور این نظر را به نمایش گذاشتن
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
4
37
والا خیلی مشکوکه احتمال اینکه کار محافل خاص داخلی باشه خیلی خیلی زیاده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
5
33
حکومت داعش مگه به قول خودشون ؛ کمتر از سه ماه دیگر محو نشده بود، پس این قضیه داعش در شاهچراغ از کجا در اومد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
حكومت داعش از بین رفت، اما گروهشون كه نابود نشد. فرقشون رو متوجه نمیشی؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
حکومت داعش چه ربطی با وجود عناصر داعشی داره
خوب حکومت ندارن ولی وجود دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
داعش به درک واصل شد ولی طرز فکرش را به افراد متحجر مثل شماها و دوستان آلبانی نشین سپرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
2
29
حالا واقعاً چرا باید در اين روز حساس چهلم مرحومه امینی این جنایت اتفاق می افتاد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
از رویدادی ها سوال شده اونم با گذاشتن دو تا علامت سوال جالبه یه عده ندانسته و فکر نکرده مثبت دادن
من پیشنهاد می کنم صبور باشید خانم علامه فرهادی به زودی به مقاله آبدار تو این زمینه تالیف می فرمایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
3
22
حالا واقعاً چرا باید در اين روز حساس چهلم مرحومه امینی این جنایت اتفاق می افتاد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
چون نیروهای امنیتی درگیر یك مشت احمق بودن
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
خودشون دلیل رو میگن. تو اطلاعیه نوشته بخاطر چهلم فرد کشته شده، رافضی ها را میکشن.
خوب چی از این بهتر که بین شیعه و سنی تفرقه ایجاد بشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
4
13
امنیت ديگه نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
طوری نیست تازه شدید مثل ما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
0
18
خدا بیامرزه و صبر بده به افرادی که مظلوم کشته شدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
این دیگه چه نظری هست
جالبه یه عده هم همینجوری مثبت زدن
خدا صبر به افرادی بده که مظلوم کشته شذن؟
همه را مسخره کرده بعد یه عده نخونده اعلام نظر کردن
من که کامل به رویداد با این مسخره کردن هاش مشکوک هستم
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
35
4
چطور میتونید راحت قضاوت کنید وتهمت بزنید فیلم وهویت ضارب مشخصه چطور به جان افراد مظلوم افتاد فردا باید جوابگو باشید احترام شهداحفظ کنید دشمن دنبال تجزیه ایرانه امنیت باارزشترین چیزه بااتحاد میتونیم بدست بیاریم اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
مال شما شد شهدا؟؟ مال ما اغتشاشگرررر؟؟؟ برید بابا هیچ کدوم از این سناریوهای آبکی دیگه نمیتونه مردم رو عوض کنه
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
5
37
این حرومزاده چطوری اسلحه به این بزرگی رو برده داخل حرم ،درصورتی که وقتی میخوای وارد شی چند نفر تمام وسایل رو بازرسی میکنن?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟؟؟?؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
بازرسی از زمان كرونا برداشته شده دروغ نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
والا من چند وقت پیش رفتم حرم امام رضاهمه جوره که بازرسی شدم بعد کیف پولم زیپش گیر کرده بود باز نمیشد اینقدر واستادم تا باز شد توشو دیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
شاهچراغ اگه رفته باشی هیچ. وقت بازرسی نداشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
نه من اهل دروغ نیستم برعکس خیلبها که هر دروغی رو میگن تا به خواسته خودشون برسن من دروغ نمیگم شاید شما راس بگی من سالهاست شاهچراغ نرفتم
محمدمعصومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
3
1
بدون آتش و خون
مرد و زن وکودک
بدون آسیب و خطر
ستمدیدگان زمین
شیراز
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
25
4
هر کسی از ظن خ‌ود شد یار من.
البته آنانی که برایشان چنین کاری از طرف حکومت شدنی به نظر می رسد درون پلید خود را رو می کنند. نظام اسلامی ماهیتا با داعش و داعشیان، کومله و دموکرات، سلطنت طلب و امثال ریگی ها تفاوت دارد. مطمئن باشید مانند شما نبوده، نیستیم و نخواهیم بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
خبرهایی که از بازداشتیها ی دختر وپسر می رسه وتصاویر وفیلمهای برخوردهای اخیر ماموران نظام با دانش اموزان ومردم وزنان بی گناه وتعدی به زنان وتجاوز به دختر بلوچ و... که چیزدیگه ای نشون میده گویا ازهم درس گرفتن !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
از درون پلید خودت بی خبری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
28
4
خباثت این مجله خبری هم در ایجاد تفرقه افکنی مشهود است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
نخون! مجبوري؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
مجله؟ بابا ببند....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
3
19
همه از ریخته شدن خون هموطنانمان ناراحت هستن ، جای سوال اینجاست چرا یک عده متعصب مدعی از فقر و فلاکت و طلاق و هزاران مشکلات چندین ساله مردم که ناشی از سیاست‌های نادرست ، دزدی ها و خیانت‌های بیشمار مسئولان هست ناراحت نیستند
آیا راه حضرت علی و ائمه معصومین علیهم السلام اینه ؟
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
14
7
واقعا برای مردم خودمون متاسفم که اینجور قضاوت میکنید.البته همیشه همین جور بوده است از زمان پیامبر امام علی امام حسن امام حسین و..‌‌‌تا به امروز. البته باگذشت زمان همه چیز روشن می شود ‌...الان جوری شده که حتی میبینیم مردمی که اصلا سواد ندارند دارند اظهار نظر میکنند .حتی میبینی سواد هم ندارند بحث سیاسی و اقتصادی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
وضع افتضاح مملکت اونقدر روشنه که هربیسواد صاحب درکی همه چیز رو تشخیص میده قضییه فیثاغورث یا نسبیت انشتین نیست ! فقر !تبعیض بی عدالتی رانت اختلاس رباخوری و‌‌‌‌... کاملا اشکار ودیدنش احتیاج به نبوغ نداره به شعورمربوطه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
11
4
تردیدی که میفرمایید درباره ی خیلی مسائل هم هنوز عست از جمله اینکه چرا پسرخاله و دایی مهسا امینی عضو کوموله عنوان شدند و خانواده امینی هیچ لازم ندونستند که اعلام موضع کنند و حتی پسر خاله یعنی عرفان مرتضایی رسما با لباس و پرچم کوموله مصاحبه کرد بازم خانوادش هیچی نگفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
منفیها کوموله هستن؟ واقعا
آذربایجانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
2
24
چیزی که در این حادثه عجیب هست مصادف شدن این حمله با چهلم خانم امینی بود مورد عجیب دوم قبول سریع مسئولیت این حمله توسط داعش بود درحالیکه داعش میتونست بدون قبول مسئولیت این حمله ضربه بسیار بزرگتری به ایران بزنه مورد عجیب دیگه این حمله به ضرر مردم و نفع دولت تمام شد مورد عجیب بعدی خونسردی فوق العاده ضارب حتی با گیر کردن اسلحه خود بود مورد عجیب دیگه عبور اسان وی از درب حرم با یک سلاح بزرگ بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
27
3
رویداد 24 كاملا بی شرفانه داری خبرپراكنی میكنی. بی شرف
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
درود بر رسانه رویداد ۲۴
شما هم برو کیهان بخون
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
ببند ، کیهان در انتطارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
بی شرف اون ایل و تباری هستند که تو کیهان و ... سایت مشرق و .... تهمت کوموله و .... به مرحومه امینی زدند و پشت سر هم فحاشی کردند و هنوز هم ادامه می دهند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
پس شما هم کیهان و مشرق رو رصد میکنید اونها هم این سایتها رو می خونند خلاصه همه همه جا میروند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
ببخشید اگه تعریف شرافت در مشرق نیوز چیز دیگه ای هست
ناشناس
|
Canada
|
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
3
15
همین کارارو میکنید مردم انقدر عصبانی میشن از دستتون انفجار حرم امام رضا علیه السلام بس نبود؟ چقدر دیگه باید رسوا کنید نظامو بسه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
4
17
کار خودشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
21
3
هر چی رسانه های اونور آبی میگن یه عده نفهم داخلی هم طوطی وار تکرار میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
ايضا صدا و سيما براي سانديسيها!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
آفرین به هردوتون زدین تو خال
تمام بدبختی کشور ما همینه ملت چشم بسته هر دروغی که باهاشون میگن قبول میکنن کسی خواهان حقیقت نیست بلکه اون چیزی که خوششون بیاد رو میگن حقیقته
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
2
22
البته که تاریخ درست قضاوت خواهد کرد ولی حوادث مشابه برای حاشیه کشیدن حادثه بزرگتر ( اعتراضات مردم) شیوه چندین ساله حکومت هست
بمب گذاری حرم امام رضا (ع)
آتش زدن پرچم حسینی در عاشورای ۸۸
حادثه پلاسکو
کشتی سانچی
وبسیاری حوادث مشابه ، یک حادثه بزرگتر پشت شأن داشتند و هدف سرپوش گذاشتن و حاشیه کشاندن همان حادثه اصلی بود

جالب است بعضی فعالین مدنی یک روز قبل اعلام کرده بودند احتمال دارد فردا بگویند رفسنجانی زنده شد ، احمدی نژاد کودتا کرد ، رئیس پلیس کشور اعدام شد ، خورشید از مغرب طلوع کرد وووو.... یعنی هر خبری ساخته دست خودشان است تا همایش مردمی در اعتراض به مشروعیت حکومت را بی رنگ و بی ارزش جلوه دهند

اینها حاضرند دهها نفر بمیرند ولی حتی خیرشان لک برندارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
33
2
حالا یک مشت بی حجاب بریزن توی خیابون اغتشاش کنید بخوابید بخوابید تا با لگد دشمن بیدار شید ، دست بردارید از این اشوبها این راه مبلرزه و داد خواهی نسبت به کرانفروشی و تورم و … نیست الان روسری هاتون رو برداشتید راحت شدید مملکت خودتون را کردید سوریه و افغانستات و … که راحت یک پست فطرت مرتد داعشی بیاد خواهر و مادر و فرزندانمون رو اون هم در یک مکان امن به رگبار ببنده … خچالت بکشید …
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
داعش مگه نابود نشده بود ؟
ج.ا عرضه دروغ گفتن هم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
حکومتش نابود شد عناصرش رو پخش کردند اطراف ایران به صورت استندبای و آماده باش البته به همراه بقیه اراذل چون کوموله/ جیش الظلم/پان ترکهای آذربایجان و...برای روز موعود یعنی سلاخی ایران و ایرانی که نه کشوری به این نام بماند و نه مردمی یعنی بلاهایی که سر بقیه آوردند پکیج و کلکسیون کاملش رو برای ایران توارک دیدند..حالا مشغول شوید به کارهای مسخره ای چون سلف غذاخوری مختلط/روسری گردانی و تضعیف پلیس و...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
خب برو جلو داعش رو بگير. قايم شدي تو فضاي مجازي!؟ از ترس!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
هرکس با هر توانی که دارد جلوی دشمن و شیطان داخلی و خارجی می ایستد یکی با سلاح قلم یکی با سلاح کلام و گفتار یکی با سلاح رفتار یکی با سلاح جنگی و یکی در میدان واقعی یکی در میدان مجازی/ دقیقا همان کاری که دولتهای استکباری در حال انجامند..یکی خبرنگاره یکی قلم میزنه و مقاله می نویسه یکی تظاهرات میکنه یکی سلاح جنگی و امکانات جنگی فقط فرق جبهه مهم است که در جای حق تاریخ ایستاده ای و از حق دفاع میکنی یا در جبهه باطل مشغولی..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
23
4
مدیر مسیول رویداد 24 خودش از قصر سازان و صاحبان ثروت و رانت است
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
نووووش جونش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
اگر هست کوفته بشه و منتظر مجازات مردم باشه چرا نوش جونش ؟ چون حرفایی میکنه که به مذاق شماها خوش میاد پس مجازه هر کاری بکنه اینم که شد منطق دشمنتون
ایلیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
26
2
خدا لعنت کنه همه کسانی که آزادی رو به بیرون انداختن چهارتا شوید مو و پر و پاچه شون میدونند همین عقب مونده ها عامل اغتشاش و ناامنی شدند اونقدر جامعه رو ناامن کردن که داعش فرصت طلب نجس و کثیف وارد مملکت شده خاک تو سر عقب مونده تون که آزادی رو تو ولنگ بازی میدونید و برای رسیدن به این آزادی مسخره تون اینهمه اغتشاش و ادم کشی راه انداختید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
خاک تو سر عقب مونده تویی با عقاید عهد بربریت امثال تو مملکت به این روز افتاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
خدا لعنت کنه اون هایی رو که سعی دارند آزادی را از مردم بگیرند و وانمود کنند همه مثل خودشان بَردِه بین ناف و زانو هستند !
تعبیر ناف تا زانو با همین کلمات در تمام رساله های عملیه کاملا توضیح داده شده است .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
خوب تو برو جلوي داعش رو بگير، بجاي اينكه در مجازي ول بچرخي!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
من نه کسی رو لعنت می کنم نه خاک بر سر کسی می ریزم متاسفانه همه ی شما هموطن من هستید و ما بالاخره باید یاد بگیریم در کنار هم زندگی کنیم با احترام
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
3
19
جمهوری اسلامی ادعا کرد تو رسانه رسمی که ما تروریستها رو قبل از ورود به ایران شناسایی میکنیم و نقشه اسرائیل رو نقش بر اب میکنیم ،تو خود داعش نفوذی داره ،من که میگم میدونسته داعش قراره عملیات انجام بده عمدا جلوشو نگرفت بگه اشوب بکنید امنیت اینجوری میشه،وگرنه بعد از کشتن روحانیون در داخل حرم امام رضا باید جلوی هر در ورودی حرمهای متبرکه یه مامور مسلح باشه مامور حرم شاهچراغ کجا بود؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
ممكنه خالي بندي هم باشه.
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
1
18
تظاهرات صنفی واعتراض به برخی سیاستها، در همه کشورها هر روز هست! چه ربطی داره پسر جان ! تو که چندین نوبت با نام‌های مختلف به کریمی ودایی توهین وبی ادبی میکنی و نظردهندگان را تهدید میکنی، خیلی بچه ای پسرک مردم حق دارن، پرسشگر باشند ولی جانشان را برای هموطنان و انسان بی گناه می هند! دیگه نبینم تهدید کنی!
واثق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
3
12
به خاطر چهلم امینی! درحالی که سنی ها به چهلم اصلا اعتقادی ندارن!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
3
23
والله والله والله سه بار قسم جلاله میخورم و خودم را مدیون 80 میلیون ایرانی میکنم به دلیل آنکه اطمینان بسیار کامل از منبعی معتبر دارم این حادثه دقیقا مدیریت شده و با هماهنگی بود و یک روز خاطرات و جنایات شکل گرفته در این مملکت را بعد از رفتن اینها با چشمان خود می‌بینید و میخوانید حالا دیگه هر کس هر چی که میخواهد بگوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
احتمال هرچیزی هست ازبس سابقه شون بده !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
برو بمیر با منبع ارزشمند دروغت
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
دقیقآ احمدجان عینآ آتش سوزی زندان اوین، اینها یک سانت روده راست ماااا کوووو!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
قسم جلالت تو سرت بخوره مزدور بیگانه! خودت خری فکر میکنی مردم اینقدر ساده اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
1
20
هواپیمااکراین
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
19
0
علت فقط حرام… رویداد بیست و چهاری ها و دیگر دشمنان اسلام و انقلاب است
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
لابد تو و امثال تو دوست انقلاب هستين؟ رهبر معظم تحويل بگيريد... ببينيد بعد از ٤٤ سال چه كساني واسه انقلاب سينه چاك مي كنند
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
1
20
خدا لعنت کند کسانی را که مردم و جوانان را از دین و قرآن و اهل بیت علیهم السلام دور میکنند. خدا لعنت کند کسانی را که بخاطر دوروز دنیای فانی زن و بچه بیگناه مردم را میکشند . خدا لعنت کند کسانی را که به زور و اجبار بچه های بیگناه را که هنوز در سن رشد جسمی و عقلی هستند میکشند و میزنند و میترسانند . انگار خودشان از بدو تولد پاک و معصوم و نماز خوان و خداشناس بودند.خداوند به پیامبر فرموده تو فقط مٱمور ابلاغی و مسئول اعمال آنان (مردم ) نیستی. چرا میخواهید به ضرب تفنگ و باتوم مردم و بچه های مردم را هدایت کنید. مگر آن بچه هایی که به کلاس قران یا هیئت های مذهبی میروند به زور میروند؟ جواب من نه هست. ولی اگر جواب مثبت باشد آخرشان میشود سعید طوسی. بگذارید مردم راه خودشان را انتخاب کند.آنهایی که در مدارس به بچه های مظلوم و بی‌دفاع حمله میکنند هیچ فرقی با اشقیا ندارند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
1
7
سیاست کسی
مذهبی هاوطن فروشها
خخخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
18
4
ااتحاد عامل اصلی نابودی دشمن تروریستا با استفاده از اغتشاشات از کشور سو استفاده میکنن پس بیاید ب اغتشاشت پایان بدیم تا مشتی بر دهن تروریست ها بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
25
5
مهسا یک سنی بود... سنی ها چهلم نمی‌گیرند چهلم برای شیعه هاست چطور برای اغتشاش کردن یاد چهلم افتادن..... سایت رویداد هم با این اراجیف نشون داد که یک دیوث سیاسی است...وقتی خواسته های نخبه های بی شرف دانشگاه شریف سلف مختلط باشه باید فاتحه این مملکت را خواند.....خاک بر سر ها... فردا هم میگن خوابگاه مختلط
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
وقتي ادب و تربيت ياد گرفتي بيا تا صحبت كنيم، سايبري!
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
جمهوري اسلامي اتفاقا از ناحيه امثال شماها بيشترين اسيب رازهواهد ديد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
چرا همه چی رو به لجن میکشی چرا با بدترین کلمات حرف میزنی
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
این روز ها امثال تو بدجور یک جایی شأن سوخته . درد می کشند . فحش می دهند . فریاد می کشند . چون می دونن شکستشان نزدیک است . یعنی ریشه اش اضطراب است.
موج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
4
11
خوب چرا هیچ بازرسی قبل از ورود نمیشه که جلوی این اتفاقات گرفته بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
آقا کار خودشون چیو بازرسی کنند؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
یارو با شلیک وارد بازرسی شده انا هم‌مسلح نیستن خب
خودم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
بنده خدا آب همراهت باشه، دم در میگن یه قلپش رو بخور بعد راهت میدن، گوشیت رو باید روشن خاموش کنی حتما تا بذارن بری تو، حالا با یه متر اسلحه چحوری رفته من نمیدونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
5
5
انشالله به احترام این شب ظهور آقا را نزدیکتر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
بشين تا ظهور كنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
آن شا الله در هم کوبنده ی ظالمان و سرکشان ظهور کنه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
6
3
الله وعلم خداوند بر همه چیز ناظر هست این جنایت در شیراز کار هر دینی نیست مگر وهابی و داعشی یا اشخاص مدیون ......خودتون پر کنید
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
9
3
در چنین مواقعی یک تاکتیک اطلاعاتی و نیروهای امنیتی کشور برای به دام انداختنه باقیه عناصر یک باند ترور اینه که دقیقاً نباید بگن چه اتفاقی افتاد و چند نفر دستگیر شدن . همیشه باید اول تمام باند خنثی بشه و بعد اگر مشکلی نداشت رسانه ای بشه . اگر همه چیز تو خبر گفته بشه دیگه اطلاعات چکارست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
بهانه جذابی برای دروغگویی وصحنه سازی های بعدی ؟
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
13
2
با این جنایت مشخص شد پشت قضیه اغتشاشات تنها آمریکا اسرائیل انگلیس منافقین سلطنت طلبها و.. نیست داعشی ها (حیوانات گرگ صفت) هم هستند تا به جان مردم بیگناه ایران بیافتند و اینچنین جنایت کنند خدایا امنیت را از مملکت ما نگیر و شر دشمنان مملکت را به خودشان برگردان آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
3
12
کار خود خودشون اینا همه میدونن.
مخمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
1
8
تردید ندارم یقین دارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
2
16
نظام اعلام کرد مخالفین از مرگ محسا امینی خوشحالند ولی الآن کاملا مشهوده که خودشون از حادثه شاهچراغ خیلی خوشحالند و عجولانه دارن بهره برداری سیاسی میکنن
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
2
10
این اتفاق صرفا برای ایجاد وحدت و جلوگیری از اعتراضات مردم بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
ببخشين اشتباه منفي دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
1
7
رویداد پاسخها را بزار
نامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
1
9
گزارش شما پر از تناقض بود.
چهار نفر ، سه نفر ، دو نفر، نه یک نفر!
فقط اون قسمتی که میگه دو نفر بودن که یکی دستگیر میشه و دومی مخفی میشه و بعد ریلکس با کوله پشتی میاد سمت گیت!
خر خود شمایید!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
1
13
جالبه یارو کارت ملی هم باهاش بوده سریع معرفیش کردن مثل اینکه میخواسته بانک بره کارت ملی هم برده بوده خخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
6
2
گویا با شک متولد شده اند اگر داعش گردن این اشخاص را بزند هم شک دارند که مرده اند و داعش آنها را کشته است صم بکم عمیا فهم لایبصرون آخر آدم حسابی ها داعش داره بانگ می زنه که کار خودشه گدام مسلمون واقعی دلش رضا میده جون برادرش را بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
خوب دیگه وقتی مغزها هک میشه و ویروسی متوجه خیلی مسایل واضح هم نمیشوند فقط مثل طوطی دست آموز از راه گفتار و رفتار برنامه ریزی شده برایشان را تکرار میکنند مثل زن برهنگی غذاخوری مختلط و...تا از بین بردن حیای زنان و غیرت مردان و استحاله دین و وطن..
ه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
1
10
چقد شما بیشرفین چقد سیاست دارین 40 روز مردم رو نتونستیم جلوشونو بگیرین ولی داعش آمد جلو سرو صدا درگیری و تو ایران تموم کرد دیگه هیچکس تو خیابون اعتراض نمیکنه چقد بیشرفین داعش انقد احمقه یعنی
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
12
2
یعنی داعش داره میگه کار من بود شماها بازم باور ندارید؟
یه عده ادم جوگیر ریختید تو خیابون که چی مثلا همین فرد با اسلحش میومد یه ملت رو میکشت اگه پلیس نبود تا رهبرم سید علی هست نه دشمن نه منافق هیچکس نمیتونه غلطی کنه
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
نه جانم . اینکه داعشی با این حکمت ارتباط ندارره را باور ندارم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
2
12
در شگفتم از حضور 2 دقیقه ای نیروهای به اصطلاح واکنش سریع در حرم شاهچراغ.
انگار میدونستند همچین اتفاقی قراره بیوفته و پشت درِ حرم حاضر بودند.
چقدر تابلو هستند اینها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اگه دیر میومدن هم باز در شگفت بودی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
10
4
رویداد اگر واقعا بی‌طرف هستی یک گزارش هم درباره تردید ها درباره ی ارتباط خانواده امینی با کردهای تجزیه طلب بگذار عمرا اگر اینکارو درست انجام بدی
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
1
5
راستی چرا سردارسلیمانی دررفت وامدهای وسط جنگ درهمه ماموریتها کسی جرات کشتنش نداشت و بااتمام ماموریت ورود به کشور پایانش دادن اهالی امریکا شما نظرتون چیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
9
2
انقدربعضی نظرات ساده لوحانه هست که آدمی حالت تهوع میگیره ازجهالت تک تک این افراد و طرز فکرشون
فقط یه جمله میگم‌و بیشترازاین وقتمو تواین جاهدرنمیدم‌که زمان حضرت علی صلوات الله علیه وقت ضربت خوردنشون مردم ناآگاه و همیشه دهن بین و... کوفه گفتن مگه علی نمازمیخونده تو مسجد ضربت خورده ...
یاحق برای همگی آگاهی آرزو میکنم ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
اقای دانشمند اول برا خودت اگاهی طلب کن ونجات از جهل همچنین ! مردم کوفه می دونستن علی نماز می خونه ! این داستانی که توشنیدی درباره مردم شام بود که تحت تاثیر تبلیعات معاویه علی رو کافر می دونستند مثل الان که تحت تاثیر تبلییغات رسانه ای وابسته به حکومت !یک بار قران ونهج البلاغه رو از رو نخوندن فکر می کنن این جماعت اختلاسگر !دروغ گو وریاکار ! وستم پیشه ! نماینده اسلامند وهرکی باینها مخالفت کنه ضد اسلام! شما هم که اینقدر دانشمند سطح بالا هستی برو محض ثواب مطالعه کن یکی دوتاکتاب !
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
2
12
چقدر زود واز خدا خواسته این قصیه رو ربطش دادند به معترصین معترصین قاتل نیستند به خاطر خواسته خودشان که به حق است وارد خیابان شدند ازادی وزندگی رو برای همه اقشار میخواند نه افراطیونی که فقط ریختند تو شکم یه قشری خاص
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
1
7
خوب چرا تمام ابعاد حادثه را توضیح نمی دن و اینکه چطور از ایست و بازرسی رد شده ؟
عاشق رهبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
11
3
اینایی که میگن کار خودشونه دروغگوهایی هستن که از قبل این سناریو رو نوشتن ،دشمنان کثیف جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی کردن اتفاق شاهچراغ انجام بشه بعد یه جاهایی در این اتفاق شبهاتی باقی بذارن تا بتونن بازم نظام جمهوری اسلامی ایران رو دروغگو خطاب کنم و بگن کار خودشونه تا چند تا نفهم و کودن دیگه رو با خودشون همراه کنن ،دارید آتیش میگیرید که ملت طرفدار رهبر و نظام هستن،از حسادت بمیرید ،مرگ بر آمریکا و حامیانش
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
فحش بده ولی فرقی نمیکنه . کار خودشونه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
6
فیلم بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
0
4
الهم عجل لولیک الفرج.
ایرانی مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
9
2
بعضی ها از داعش هم سگ ترند!! این مدت به قرآن و مسجد جسارت کردند. چادر و روسری از سر مردم کشیدند. پلیس رو زنده زنده آتش زدند. مثل وحشی ها. رفتار کردند. حالا میگن ما زن هرزگی آزادی بی قید. می‌خواهیم!!،. غلط کردین.شما عده کم، همه ایران اسلامی نیستید. شما نفهم هایی هستید که شعار میدید، هم اسلام هم قرآن هردو فدای ایران!!!
وحشی هایی از جنس منافقان دهه 60 و. رضاخان و بچه ی. کثیف ش.

کور ها. چشماتونو بستید. لااقل. گوش هاتونو باز کنید. بشنوید صدای مردم رو این چند روز، و در 22بهمن ها.
#ما_ملت_امام_حسینیم
پاسخ ها
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
صدای مردم را من خیلی سعی می کنم بشنوم . واقعا اگر بگم هشتاد درصد مردم از حکومت ناراضی هستند کم گفتم. امثال شما با این تند روی در اقلیت هستید و در ۲۲ بهمن هم حتی ۵ درصد مردم شرکت نمی کنند .
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
1
9
بابا تابلو بود
مهلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
0
0
تمام نظریات خوب بود از اول تا آخر
خسرو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
0
چرا تعجب می کنید یکی از علت های اینکه شبهه وارد می کنند ودست به دست میشه رسانه هایی مثل خود شما هستند وقتی شنا در داخل کشور این مسئله را زیر سوال می بریددیگر از بقیه رسانه های معاند چه انتظاری است؟ علت این امر مغز شویی و حجمه رسانه ایست نه اون چیزی که شما نوشتید
Parsa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0
0
احمق جان قربونت برم در عربستان ماه های فرد 30 روز و زوج 29 روز ربیع الاول 30 روز است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
0
0
کار خودشونه ،،، اونهایی که دفاع میکنن، دو حالت داره یا احمق هستن یا سودشون در دفاعه، چند سال دیگه گندش در میاد مثل همه قتل عام هاشون ،،، اونهایی که سودشون در دفاعه که هیچی،، ولی اون احمقهایی که از اینها حمایت میکنن، یک کم مطالعه و بررسی کنید ببینید این اشغالها چقدر به خاطر بقاشون خون بی گناه ریختن ،،
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان