تاریخ انتشار: ۱۵:۲۸ - ۰۷ آبان ۱۴۰۱

کد تخفیف راستچین

اگر شما هم قصد خرید محصولات و استفاده از کد تخفیف راستچین را دارید در این مقاله انواع تخفیفات راست چین را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید سایت وردپرسی تان را با کمترین هزینه طراحی کنید.

رویداد۲۴راست چین اولین مارکت پلیس قالب و افزونه وردپرس در ایران همواره در جهت رضایت خریداران و راحتی خرید امکانات متنوعی را فراهم کرده است از جمله می توان به تخفیفات هفتگی، جشنواره ها و تخفیف برای اولین خرید و سایر تخفیفات دائمی دیگر اشاره کرد.

اگر شما هم قصد خرید محصولات و استفاده از کد تخفیف راستچین را دارید در این مقاله انواع تخفیفات راست چین را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید سایت وردپرسی تان را با کمترین هزینه طراحی کنید.

کد تخفیف راستچین

معرفی انواع کد تخفیف راستچین

برای طراحی یک سایت نیاز به قالب و نصب افزونه های متنوعی مانند افزایش سرعت، افزونه های سرعت، امنیت، عضویت و و پروفایل کاربری، افزونه صدور فاکتور، افزونه های صفحه ساز مانند المنتور و ویژوال کامپوزر و... دارید در ادامه با آخرین کد تخفیف راستچین برای دسته های مختلف محصولات را معرفی می کنیم:

تخفیف برای اولین خرید

اگر به تازگی عضو سایت راست چین شده اید با کد تخفیف RTL-HIGIFT می توانید برای انواع محصولات 50 درصد تخفیف بگیرید و در ابتدای عضویت تان خرید به صرفه ای را تجربه کنید.

کد تخفیف راستچین برای افزونه های صفحه ساز

دو افزونه محبوب صفحه ساز وردپرس که برای سفارشی سازی صفحات کاربرد دارند افزونه المنتور و ویژوال کامپوزر هستند. برای خرید افزونه المنتور دو امکان برای دریافت تخفیف در سایت راست چین قرار دارد یکی خرید افزونه المنتور به همراه افزونه هایی مانند افزونه صفحه ساز ووکامرس، المنت پک، فرم ساز المنتور و... که شامل 8 افزونه کاربردی است را می توانید با تخفیف 50 درصد خریداری کنید.

علاوه بر این پکیج افزودنی های جت المنتور شامل 11 پلاگین است و می توانید امکاناتی مانند فیلتر محصولات، مقایسه محصولات، طراحی هدر، فوتر و صفحات فروشگاهی را به سایتتان اضافه کنید این پکیج المنتور هم با 50 درصد تخفیف قابل خریداری است.

کد تخفیف راستچین

برای افزونه ویژوال کامپوزر هم می توانید پکیج افزونه ویژوال کامپوزر به همراه 5 ادان این پلاگین با کد تخفیف راستچین به میزان  50 درصد خریداری کنید.

کد تخفیف راستچین برای افزونه امنیت

 یکی از قسمت های مهم در طراحی یک سایت رعایت نکات مهم در امنیت سایت است با نصب افزونه های امنیتی می توانید قسمت زیادی از اقدامات برای امنیت سایتتان را به افزونه ها بسپارید. امکان خرید افزونه های امنیتی شامل افزونه وردفنس، آیتمز سکوریتی، hide my wp، دیجیتس و... با تخفیف 50 درصد در سایت راست چین قرار داده شده تا سایتی کاملا امن داشته باشید.

کد تخفیف راستچین برای افزونه های سرعت و بهینه ساز

داشتن یک سایت با سرعت بالا علاوه بر تاثیر مثبت در تجربه کاربران بر روی سئو سایتتان هم تاثیر گذار است .افزونه های سرعت و بهینه ساز مانند Rocket، WP Optimize Premium، WP Smush Pro ، Perfmatters، Hummingbird Pro ، Clearfy pro ، WP Fastest Cache، Asset CleanUp Pro را می توانید به صورت پکیج با کد تخفیف 50 درصد خریداری کنید.

کد تخفیف راستچین برای افزونه های سرعت و بهینه ساز

تا الان انواع کد تخفیف است چین را معرفی کردیم و می توانید با استفاده از این کدهای تخفیف با هزینه ای 50 درصدی سایتتان را راه اندازی کنید اما یکی از افزونه های وردپرس که داشتن آن برای شما بسیار کاربردی است و حتما به کارتان می آید افزونه دیجیتس به همراه افزودنی های جانبی آن مانند فیلد شرطی، فبلتر ایمیل، ورود و عضویت با فرم مشترک، لاگین اجباری است به این ترتیب کار کاربران برای عضویت در سایتتان  آسان می شود و کاربران با شماره موبایل می توانند عضو سایت شما شوند میزان کد تخفیف راستچین برای خرید افزونه دیجیتس به همراه افزودنی های جانبی 50 درصد است.

کد تخفیف راستچین برای افزونه ها و قالب ها

اگر اولین خریدتان را قبلا انجام داده اید و قصد خرید افزونه ای به جز موارد بالا را دارید یک راه حل برای شما استفاده از تخفیفات خود محصولات است که به صورت دوره ای توسط طراحان ارائه می شود و یا می توانید از طریق جشنواره های مختلف مانند عید نوروز، جمعه سیاه، تولد وردپرس و... محصولات مورد نظرتان را خریداری کنید به عنوان مثال یک افزونه فروشگاهی مانند افزونه فاکتور که دارای قالب های متفاوتی برای نمایش و چاپ فاکتور است و میتوانید در پنل تنظیمات قدرتمند آن فاکتور های خود را کاملا شخصی سازی نمایید. همچنین امکان دریافت فایل PDF در پنجره چاپ مرورگر وجود دارد، احتمالا برای سایت فروشگاهی مورد نیاز شماست .اگر قصد خرید افزونه صدور فاکتور را دارید کد RTL-Plugin30 که برای تمام افزونه های وردپرس قابل استفاده است تا میزان 30 درصد قابل استفاده است.  

https://www.rtl-theme.com/factori-wordpress-plugin/

اگر هم به جز افزونه قصد خرید قالب یا سایر محصولات راست چین مرتبط با طراحی سایت را دارید می تواند از کد تخفیف راستچین با کد RTL-All10 به میزان 10 درصد استفاده کنید.

چگونه از کد تخفیف راستچین استفاده کنیم؟

حالا که با انواع کد تخفیف راست چین آشنا شدید وقت خرید محصولات و استفاده از کد  تخفیف است در مورد محصولاتی که به صورت پکیج هستند هنگام خرید تخفیف به صورت خودکار اعمال می شود اما برای استفاده از سایر کد های تخفیف مانند کد تخفیف اولین خرید، هنگام تسویه حساب در صفحه سبد خرید کد تخفیف را در کادر مربوط وارد کنید تا بر روی قیمت محصول اعمال شود.

کد تخفیف راستچین

آخرین کد های تخفیف راستچین را کجا پیدا کنم؟

تخفیفات راست چین  بر روی پکیج ها و برای اولین خرید به صورت دائمی وجود دارد علاوه بر این برای برخی محصولات هم به صورت دوره ای تخفیف وجود دارد برای اطلاع از آخرین و بروز ترین کد تخفیف راستچین کافیست یه سایت راست چین مراجعه کنید یا در صفحه تخفیف راستچین از تخفیفات مطلع شوید.

برچسب ها: تبلیغات
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان