تاریخ انتشار: ۱۸:۵۱ - ۱۲ آبان ۱۴۰۱

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران/ بارش برف و باران در هراز

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی از ترافیک نیمه‌سنگین در سه محور مواصلاتی منتهی به تهران خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران/ بارش برف و باران در هراز

رویداد۲۴ سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و مسیر رفت‌وبرگشت آزادراه قزوین – رشت برقرار اشت.

وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا کمال‌شهر، ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین – کرج - تهران محدوده‌های کمال‌شهر، پل فردیس و گرمدره و ترافیک نیمه‌سنگین در محور تهران – شهریار در برخی از مقاطع مشاهده می‌شود.

شیرانی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها اظهار کرد: در محور هراز شاهد بارش برف و باران هستیم و در محورهای چالوس و فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مداخله جوی خاصی دیده نمی‌شود. همچنین بارش برف و باران در برخی از محورهای استان تهران و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران ، خراسان رضوی ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، بوشهر ، فارس ، کهگیلویه و بویراحمد ، یزد و کرمان دیده‌می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با توجه به وضعیت جوی حاکم بر محورهای مواصلاتی به رانندگان توصیه کرد به رعایت سرعت مطمئنه و حفظ فاصله طولی مناسب با سایر خودروها توجه داشته باشند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در پایان با اعلام شماره ١٢٠ اظهار کرد: لازم است که رانندگان پیش از آغاز سفر از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها مطلع شده تا برنامه‌ریزی مناسبی برای رسیدن به مقصد انجام دهند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان