تاریخ انتشار: ۱۶:۱۷ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

روش‌های امن و سریع برای انتقال پول انلاین

در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین روش‌های کارت به کارت پول به صورت آنلاین و غیر حضوری بپردازیم که می‌توانند از روش‌های کارت به کارت همراه بانک، وب سایت، تلفن بانک، اپلیکیشن‌های پرداخت و درگاه‌های پرداخت انجام شوند.

روش‌های امن و سریع برای انتقال پول انلاین

رویداد۲۴ روش های امن و سریع برای انتقال پول انلاین چیست؟ در این مقاله قصد داریم به معرفی برترین روش‌های کارت به کارت پول به صورت آنلاین و غیر حضوری بپردازیم که می‌توانند از روش‌های کارت به کارت همراه بانک، وب سایت، تلفن بانک، اپلیکیشن‌های پرداخت و درگاه‌های پرداخت انجام شوند.

انتقال پول

جابه جایی پول یکی از خدمات مهمی است که امروزه بسیاری از افراد از آن استفاده می‌کنند. این مورد یکی از مهم‌ترین خدمات بانکی است کاربران می‌توانند از طریق مراجعه به خودپردازهای بانک‌ها در سراسر کشور، مراجعه مستقیم به بانک‌ها و یا از طریق روش های امن و سریع برای انتقال پول انلاین به آن اقدام کنند. شما کاربران می‌توانید روش‌های مختلفی را برای انجام این کار درنظر بگیرید که یکی از مهم‌ترین آنها، انتقال پول در بستر آنلاین است.

انتقال پول بسته به نوع روشی که انتخاب می‌کنید و یا بانکی که در آن حساب دارید، متفاوت است. به طور معمول انتقال وجه بین بانکی از طریق پایا روزانه 50 میلیون تومان (با حداقل مقدار 15 میلیون تومان)، در روش بین بانکی سانتا در حدود 15 تا 100 میلیون تومان است. همچنین هر فردی چه به صورت حضوری یا غیر حضوری، امکان برداشت تا 100 میلیون تومان را از حساب (چه در حالت درون بانکی و بین بانکی) را دارد. با این حال به این نکته توجه کنید که سقف انتقال وجه در اپلیکیشن های پرداخت که یکی از روش های امن و سریع برای انتقال پول انلاین است، تا 5 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. (به جز در برخی بانک‌ها از جمله بانک سامان).

روش های امن و سریع برای انتقال پول انلاین

حال در رابطه با روش های امن و سریع برای انتقال پول انلاین می‌توان به موارد مختلفی اشاره کرد. امروزه با وجود اپلیکیشن‌ها اندرویدی و iOS، وب سایت‌ها و پلتفرم‌های آنلاین، دیگر نیازی نیست به بانک‌ها مراجعه کنید. این کار می‌تواند هم در وقت و هم در هزینه‌ای که می‌کنید، شما را یاری کند. از جمله بهترین روش های امن و سریع برای انتقال پول آنلاین می‌توان گفت:

  • همراه بانک: همراه بانک‌ها از مهم‌ترین ابزارهایی هستند که می‌توانید سقف انتقال بیشتری از طریق آن برای انتقال وجه داشته باشید. برای آنکه از این مقدار آگاه شوید، بهتر است به وب سایت بانک موردنظر مراجعه کرده و سقف این نوع تراکنش‌ها را مشاهده نمایید. به عنوان مثال، بانک ملت برای سامانه همراه بانک خود، افرادی که بالای 18 سال سن دارند، امکان انتقال وجه بین بانکی روزانه 100 میلیون تومان و ماهانه تا 500 میلیون تومان را درنظر گرفته است. این رقم برای بانک صادرات در حدود 5 میلیون تومان در روز می‌باشد.
  • اپلکیشن‌های پرداخت واسط: برخی از برنامه‌های موبایل وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آنها نیز اقدام به انتقال پول به صورت آنلاین نمایید. نمونه‌هایی از بهترین نوع این اپلیکیشن‌ها را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم. در این روش لازم است برخی از اطلاعات مهم از کارت‌های بانکی خود را بدانید که شامل شماره کارت یا شماره حساب بانکی، کد CVV2، تاریخ انقضا کارت، شماره کارت یا حساب شخصی که قصد انتقال پول به آن را دارید، رمز حساب و در نهایت رمز دوم پویا.
  • همبانک: در این روش شما می‌توانید با شماره گیری کد منحصر به فرد ussd بانک موردنظر خود، امکان انتقال وجه به حساب‌های خود یا دیگران را داشته باشید. این نوع خدمات بسته به نوع بانک متفاوت است. به عنوان مثال، بانک صادرات با کد *719#، امکان انتقال وجه بین حساب‌های خود فرد را ارائه می‌کند.

شما می‌توانید برای استفاده از اپلکیشن‌های کارت به کارت خود همراه بانک که به عنوان بهترین روش های امن و سریع برای انتقال پول انلاین شناخته می‌شود، تا مبلغ 10 میلیون تومان را جابجا نمایید.

روش‌های امن و سریع برای انتقال پول انلاین

بهترین سایت های انتقال پول آنلاین

ممکن است به یک گوشی موبایل اندرویدی یا iOS دسترسی نداشته باشید. در این حالت می‌توانید با مراجعه به وب سایت، به یکی از بهترین روش های امن و سریع برای انتقال پول انلاین دسترسی داشته باشید. در این حالت کافیست از طریق وب سایت های زیر استفاده کنید:

  • سامانه بانکداری اینترنتی: در کنار همراه بانک به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند در این زمینه، شما می‌توانید از سامانه بانکداری اینترنتی هم استفاده کنید. این نوع سامانه‌ها به طور معمول 2 نوع هستند. مورد اول همان همراه بانک است که در نسخه آنلاین و وب سایت نیز ارائه می‌شود. شما می‌توانید از این طریق در برخی از بانک‌ها نیز انتقال وجه را انجام دهید. نوع دوم آن است که به صورت مستقل در سامانه بانکداری اینترنتی ثبت نام کنید و از طریق آن اقدام به حواله به حساب بانک‌های دیگر و یا بین بانکی نمایید. در این حالت نیز بسته به نوع بانک، مبالغ انتقال وجه متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال، در این روش، سقف حواله روزانه در بانک ملت تا 100 میلیون تومان و ماهانه تا 500 میلیون تومان است.
  • درگاه های پرداخت واسط: یکی از روش‌های پرداخت پول به صورت آنلاین، استفاده از درگاه های پرداخت واسط می‌باشد. در این صورت شما می‌توانید از دو طریق اقدام کنید. روش اول آن است که این نوع درگاه‌ها می‌توانند یک فرم منحصر به فرد با یک رقم خاص را جداگانه تولید کنند. در این صورت شما می‌بایست لینک آن فرم پرداخت را از فرد موردنظر گرفته و اقدام به پرداخت کنید. روش دوم آن است که فرد یک درگاه بانکی مستقیم یا واسط را به سایت خود متصل کرده، یک فرم پرداخت دلخواه ایجاد کند. حال شما می‌توانید رقم دلخواه خود را به حساب او واریز نمایید. اگر درگاه پرداخت شما واسط باشد، انتقال پول می‌تواند 1 روز تا 2 هفته (یا 1 ماه در برخی درگاه‌های پرداخت واسط) به طول بینجامد. همچنین در صورتی که درگاه پرداخت مستقیم باشد، واریزی در همان روز یا روز بعد خواهد بود.
  • تلفن بانک: شما می‌توانید از تلفن بانک برای انتقال وجه استفاده کنید. در این حالت برخی از بانک‌ها می‌توانند خدمات انتقال وجه را نیز ارائه کنند که به عنوان مثال، تلفن بانک ملت امکان انتقال وجه بین حساب‌های این بانک و بین حساب‌های خود فرد را دارد.

با توجه به محدودیت‌های وضع شده و قانون، امکان کارت به کارت از طریق درگاه‌های پرداخت اینترنتی به کارت های که عضو شبکه شتاب هستند وجود ندارد. بنابراین به غیر از وب سایت‌های بانک‌ها، امکان کارت به کارت در پلتفرم وب سایت سایر شبکه‌ها وجود ندارد.

روش‌های امن و سریع برای انتقال پول انلاین

معرفی بهترین اپلیکیشن های پرداخت همراه کارت

روش‌های امن و سریع برای انتقال پول انلاین

حال در نهایت می‌خواهیم به معرفی برترین اپلیکشین‌های پرداخت همراه کارت می‌کنیم که عبارتند از:

  • پرداخت دیجی پی،
  • اپلیکیشن 7030،
  • اپلیکیشن پرداخت آنلاین 780،
  • اپلیکیشن پرداخت "همراه بانک"،
  • اپلیکیشن پرداخت 724،
  • اپلیکیشن پرداخت آنلاین تاپ،
  • اپلیکیشن پرداخت آسان پرداخت،
  • اپلیکیشن پرداخت تاپ،
  • اپلیکیشن پرداخت ایوا.

شما کاربران می‌توانید تجربیات و اطلاعات خود را راجع به انتقال پول به صورت آنلاین و غیر حضوری در قسمت کامنت‌ها بیان کنید.

نظرات شما
پیشخوان