تاریخ انتشار: ۱۶:۴۲ - ۱۴ آبان ۱۴۰۱

ستاره پرسپولیس از لیست تیم ملی خط می‌خورد؟

شنیده‌ها از اردوی تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر حکایت از تداوم نا آمادگی ستاره پرسپولیس دارد!

تیم ملی فوتبال ایران

رویداد۲۴ کارلوس کی‌ روش علاقه خاصی به مهدی ترابی دارد. مرد پرتغالی خودش برای اولین بار این بازیکن را از سایپا به تیم ملی دعوت کرد و به او میدان داد. مرد پرتغالی در اولین مصاحبه خودش نیز ضمن تعریف از استعداد مهدی قایدی بار دیگر اسم مهدی ترابی را آورد تا نشان دهد چقدر این ستاره پرسپولیسی را دوست دارد.

برهمین اساس نزول عجیب شماره ۹ پرسپولیس و شماره ۱۶ تیم ملی خبر بسیار بدی برای کارلوس کی‌روش می تواند باشد. هرچند ترابی در دیدار دوستانه با اروگوئه نمایش نسبتا مناسبی داشت اما ماجرا از بازگشت به تهران و دیدار با تراکتور در استادیوم آزادی آغاز شد.

ابتدا پرسپولیس در تهران برابر تراکتور باخت و اولین شکست فصل خود را در شرایطی تجربه کرد که مهدی ترابی یک ضربه پنالتی مهم را از دست داد! در دیدار اخیر برابر سپاهان اصفهان نیز فقط سایه ای از مهدی ترابی در زمین بود و شنیدیم بر اساس آنالیز، آنالیزورهای تیم پرسپولیس، ضعیف ترین بازیکن سرخپوشان تهرانی در اصفهان، هافبک شماره ۹ بوده است. ترابی در این دیدار نه دریبل موفقی داشت، نه پاس گل داد و نه گل زد بلکه بیشتر درگیر جنگ فیزیکی با هافبک‌های سپاهان بود. بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در هفته‌های اخیر افت مهدی ترابی بوده است. او از بازی تراکتور تا امروز نتوانتسته عملکرد همیشگی را از خودش نشان دهد و این پرسپولیس را با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه کرده است.


بیشتربخوانید: اعلام فهرست اولیه تیم ملی به فیفا/ ۲۶ بازیکن به جام جهانی می‌روند


شماره ۹ پرسپولیس در دیدار مقابل سپاهان اصفهان و بازی‌های بعدی نیز نمایش‌های بسیار ضعیفی داشت و همه را از خود ناامید کرد. برخلاف دوران دراگان اسکوچیچ، این بار یحیی گل محمدی امیدوار بود مهدی ترابی با دعوت به تیم ملی و تمرین زیر نظر کارلوس کی‌روش بار دیگر به اوج برگردد. سرمربی پرسپولیس علاقه خاصی به سبک بازی مهدی ترابی داشته و از این بابت نگران اوست درحالی که اخبار واصله حکایت از تداوم نزول این ستاره شناخته شده دارد.

حال شاید برای خیلی‌ها این پرسش به وجود آمده باشد که با این وضعیت، مهدی ترابی از لیست تیم ملی اعزامی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خط می خورد یا اینکه...؟ به نظر می رسد همه چیز بستگی به صبر و تحمل کارلوس کی‌روش داشته باشد!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان