تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۷ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

یحیی گل محمدی از دربی محروم می‌شود؟

شنیده‌ها حکایت از آن دارد که یحیی گل محمدی از بازی هفته دوازدهم و دربی محروم نخواهد شد.

یحیی گل محمدی از دربی محروم می‌شود؟
رویداد۲۴ در خبر‌ها داشتیم یحیی گل محمدی به زودی با یک حکم انضباطی در خصوص استوری خبرساز خود مواجه خواهد شد. در حالی که پس از انتشار یک استوری جنجالی علیه تیم ملی در اینستاگرام توسط یحیی گل‌محمدی بحث محرومیت او مطرح شده، اما تا این لحظه اتفاق خاصی دراین باره رخ نداده است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز برای پاسخگویی در این باره به فدراسیون فوتبال رفت، اما هنوز تصمیم قطعی درباره برخورد با سرمربی پرسپولیس گرفته نشده است.

۹ بازیکن شاغل در لیگ داخلی ایران که توسط کیروش مسافر قطر و جام جهانی شده‌اند پیش از عزیمت به سمت قطر به دیدار رییس دولت سیزدهم ابراهیم رییسی رفتند و پس از آن عازم قطر شدند. این بازیکنان که ۹ نفر از ۲۵ نفر لیست تیم ملی برای جام جهانی هستند در این دیدار عکس یادگاری گرفتند و با رییس دولت سیزدهم همکلام شدند.


بیشتر بخوانید:حمایت بی‌سابقه استقلالی‌ها از یحیی گل‌محمدی! +عکس


اما یحیی گل محمدی در استوری که در واکنش به این دیدار منتشر کرد این بازیکنان که ۴ نفر از آنان شاگردان کنونی وی در پرسپولیس نیز هستند را مورد نقد قرار داد و اشاره کرد که نمره آن‌ها در درس معرفت صفر است.

اما قابل پیش بینی بود که چنین واکنشی از سوی سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر ایران نسبت به دیدار بازیکنان تیم ملی با رییس دولت، قاعدتا با واکنش‌هایی روبه‌رو خواهد شد و این طبعا به نفع باشگاه پرسپولیس نیست.

در همین ارتباط ابتدا باشگاه پرسپولیس اقدام علیه تیم ملی را محکوم کرد و اشاره داشت که هر گونه عملی در جهت تضعیف تیم ملی ایران را محکوم میکند. اما از صبح روز ۲۵ آبان خبر جریمه سنگین یحیی گل محمدی نیز منتشر شد؛ این خبر ابتدا تکذیب شد، اما با پیگیری رسانه‌ها مشخص شد این خبر صحت دارد.

در این راستا شنیدیم با توجه به اینکه دربی حساس تهران در هفته دوازدهم برگزار می‌شود، یحیی گل محمدی قرار نیست از حضور روی نیمکت پرسپولیس در این دیدار محروم شود، اما احتمال اینکه سرمربی سرخپوشان تهرانی با جریمه سنگین مالی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مواجه خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
الم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۷
0
1
زیاد مهم نیست حذف شود هزاران کیرروش هست میان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۸
0
0
از دل مردم که نمی توانند حذفش کنند. مردم با ام هستند و این بهترین حمایت است.
نظرات شما
پیشخوان