تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۳۰ آبان ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

اعتراف اجباری به جام جهانی قطر هم رسید! +فیلم

میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ و همچنین محدودیت‌های قطر برای هواداران تیم‌ها مورد انتقاد بسیاری از طرفداران فوتبال قرار گرفته است. این بار کاربران فضای مجازی ویدئویی با عنوان اعتراف اجباری از یک هوادار در استادیوم را منتشر کرده اند.

اعتراف اجباری به جام جهانی قطر هم رسید! +فیلم

رویداد۲۴ در حاشیه بازی اکوادور و قطر یک هوادار اکوادوری با حرکتی جنجالی به نحوه ی اخذ میزبانی قطر (با پول) برای جام جهانی 2022 اعتراض می کند و یکی از تماشگران قطری نیز به تندی با او برخورد می کند.

اما در ادامه ویدئوی دیگری منتشر می شود که بیشتر شبیه گرفتن اعتراف اجباری‌ست. کاربران فضای مجازی این ویدئو را با عنوان به خاورمیانه خوش آمدید وایرال کردند.

برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همواره با انتقاد‌های بسیاری همراه بود و این مسئله همچنان ادامه دارد.

بحث کارگر‌های مهاجری و رفتار صورت گرفته با آن‌ها و مرگ تعداد قابل توجهی از این افراد به موضوعی برای حمله به قطر تبدیل شده و از سوی دیگر مسائل مربوط به نقض حقوق بشر در این کشور نیز مورد توجه قرار گرفته است.

با این حال، فیفا در طول این مدت تمام تلاشش را کرده که از تصمیمی که برای اهدای میزبانی به این کشور اتخاذ کرده دفاع کند و حتی چند روز قبل نامه‌ای به فدراسیون‌های فوتبال هر ۳۲ تیم حاضر در این رقابت‌ها ارسال کرد و از آن‌ها خواست که فقط درباره مسائل فوتبالی اظهارنظر کنند و قطر را تحت فشار قرار ندهند.

 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
مموتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
0
1
امیدوارم دوارم مثل خاشقچی قیمه قیمه نکننت
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان