تاریخ انتشار: ۱۵:۳۹ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱

بهترین ماشین چینی ارزان قیمت کدام است؟

 کشور چین یکی از کشور‌هایی است که بازار دنیا را در تمامی زمینه‌ها در چندین سال اخیر به دست گرفته و توانسته یکی از کشور‌های تولیدکننده خودرو در کل دنیا شود. لازم به ذکر است که تولیدات اولیه کمپانی‌های چینی امیدوارکننده نبود، ولی بسیاری از شرکت‌های چینی به شکل عجیبی اقدام به تولید خودرو‌های باکیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن کردند.

رویداد۲۴  سحر اکبرزاده: کشور چین یکی از کشورهایی است که بازار دنیا را در تمامی زمینه‌ها در چندین سال اخیر به دست گرفته و توانسته یکی از کشورهای تولیدکننده خودرو در کل دنیا شود. لازم به ذکر است که تولیدات اولیه کمپانی‌های چینی امیدوارکننده نبود ولی بسیاری از شرکت‌های چینی به شکل عجیبی اقدام به تولید خودروهای باکیفیت در کوتاه‌ترین زمان ممکن کردند.

 در کشور ما نیز چند سالی است که خرید خودروهای چینی رواج پیدا کرده، ولی یکی از موضوعاتی که همیشه مورد بحث واقع می‌شود کیفیت خودروهای چینی است. به عقیده بسیاری از مردم، کیفیت خودروهای چینی مقداری پایین خواهدبود. در این قسمت می‌خواهیم ببینیم آیا کیفیت خودروهای چینی مورد قبول است یا خیر؟

بهترین ماشین چینی ارزان ‌قیمت

 یکی از نکات بسیار مهم و حائز اهمیت در رابطه با خودروهای چینی فول آپشن بودن این خودروها است. این موضوع برای بسیاری از خریداران و مصرف‌کنندگان جذاب به نظر می‌رسد. 

در واقع با پرداخت هزینه کمتری در مقایسه با برندهای مطرح دنیا می‌توان لذت رانندگی را با یک خودروی فول آپشن تجربه کرد. همچنین در چندین سال پیش خودروهای چینی در مقایسه با خودروهای آسیایی و اروپایی دارای قیمت بسیار کمتری بودند. به دلیل افزایش قیمت ارز در حال حاضر قیمت این خودروها نیز افزایش پیدا کرده است.

 در ادامه به ‌نقد و بررسی تعدادی از باکیفیت‌ترین خودروهای چینی خواهیم پرداخت و به شما عزیزان در انتخاب بهتر و راحت‌تر کمک خواهیم کرد.

 بورگوارد bx7

به گزارش رویداد24 اولین پیشنهاد در رابطه‌ با بهترین خودروهای چینی در ایران، ‌خودرو بورگوارد BX7 خواهدبود. این خودروی چینی یکی از خودروهای چینی موجود در بازار ایران است که به‌عنوان خودروی کم آواز شناخته شده است و حتی بسیاری از خریداران و مصرف‌کنندگان نیز تا به‌حال اسم این خودرو را نشنیده‌اند. ولی این خودرو به‌عنوان یکی از باکیفیت‌ترین خودروهای چینی در ایران شناخته شده است.

 این خودرو جز خودروهای کراس‌اوور میان سایز بورگوارد bx۷ است. همچنین این خودرو چینی یک خودرو دورگه چینی آلمانی بوده که برای نخستین‌بار در نمایشگاه خودروی فرانکفورت معرفی شد.

 از نظر طراحی ظاهری این خودرو در مقایسه با سایر خودروهای چینی بسیار خوب عمل کرده  و هیچ ردپایی از کپی کاری در این خودرو مشاهده نمی‌شود. همچنین طراحی داخلی کابین این خودرو حس رضایت بسیار بالایی را به خریداران القا می‌کند.

کیفیت ساخت بورگوارد از متریال مرغوبی است و با داشتن آپشن‌های رفاهی نسبتاً خوبی یک کراس‌اوور مطلوب به‌حساب می‌آید. این خودرو از پیشرانه ۲ لیتری که دارای گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر و ۲۲۱ اسب بخار است استفاده می‌کند.

بهترین ماشین چینی ارزان قیمت کدام است؟

ام جی RX5

شرکت ام جی یکی از دورگه‌های موفق چینی است. این شرکت در سال‌های اخیر موفق به تولید نمونه‌های موفقی در بازار شده و در حقیقت یک خودروی انگلیسی چینی به‌حساب می‌آید.

 شرکت ام جی یک شرکت بااصالت در تولیدات خودرو شده که این اصالت در طراحی این خودرو نیز کاملا مشهود است. همچنین قطعات به ‌کار رفته در خودروهای ام جی کیفیت بسیار بالایی دارند که این موضوع سبب شده تا خودرو ام جی یکی از بهترین ماشین‌های چینی به ‌حساب بیاید.

 در واقع می‌توان گفت RX5 به‌عنوان یک کراس‌اوور کامپکت است. این خودرو در مقایسه با دیگر رقبای چینی خود بسیار مقبول از دید خریداران است.

ام جی نیز مانند خودروهای لوکس چینی دیگر تمامی آپشن‌های مدرن روز دنیا را دارد. آپشن‌هایی مانند: سانروف پاناروما، کروز کنترل، گرمکن صندلی، دوربین دید عقب ۳۶۰ درجه و امکاناتی مانند هشدار تغییر مسیر، باعث شده است تا این خودرو به یکی از خودروهای فول آپشن چینی بدل شود.

 قلب تپنده این خودروی چینی یک پیشرانه ۲ لیتری با ۲۲۰ اسب بخار و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور است. این خودرو یکی از بهترین خودروهای چینی به‌حساب می‌آید.

بهترین ماشین چینی ارزان قیمت کدام است؟

 بی وای دی S7

بی وای دی یک برند نوظهور در زمینه خودروسازی چین است. این شرکت عمر ۱۵ ساله دارد ولی در همین مدت کوتاه به علت ساخت خودروهای باکیفیت و همچنین خودروهای ایمن توانسته شهرت خوبی را برای خود به وجود بیاورد. این خودرو به ‌عنوان یک کراس‌اوور بزرگ معرفی شد. خودرو بی وای دی با وجود ظاهری بسیار ساده، بسیار دلنشین است که این موضوع باعث می‌شود تا خرید این خودرو چینی ارزشمند باشد. متریال به‌ کار رفته این خودرو در مقایسه با خودروهای چینی موجود در بازار دارای کیفیت بسیار بالاتری بوده و موتور استفاده شده در این خودرو یک موتور ۲ لیتری باقدرت ۲۰۳ اسب بخار و ۳۲۰ نیوتن متر گشتاور است.

بهترین ماشین چینی ارزان قیمت کدام است؟

 چری تیگو ۷

شرکت چری یک شرکت خودروساز پرآوازه چینی است که تولیدات این شرکت خودروساز در کشور ما بسیار موفق به‌حساب می‌آید. خودروی تیگو ۷ به‌ عنوان پرچمدار زیبایی کمپانی چری شناخته می‌شود که از طراحی خاصی بهره برده است. این خودرو آپشن‌های رفاهی و همچنین فنی بسیار بالایی دارد که این آپشن‌ها تماماً کاربردی و قابل‌استفاده هستند. آپشن‌هایی مانند سانروف پاناروما و مودهای رانندگی مختلف و همچنین سیستم هشدار به راننده در مواقع ضروری، برخی از آپشن‌های موجود در چری تیگو ۷ است.

بهترین ماشین چینی ارزان قیمت کدام است؟

جمع‌بندی

 همان‌گونه که در قسمت بالا نیز به آن اشاره کردیم خودروهای چینی در سال‌های اخیر رشد بسیار چشمگیری را تجربه کردند. تولیدات بسیار باکیفیت و استفاده از تکنولوژی‌ها و فناوری‌های روز دنیا و همچنین به دلیل استفاده از آپشن‌های کاربردی و مهم، خودروهای چینی را به یکی از گزینههای بسیار مناسب تبدیل کرده است؛ لذا درصورتی‌ که قصد خرید خودروهای چینی را دارید باید از نظر کیفیت و همچنین از نظر فنی اطلاعاتی جامع و کامل را داشته باشید. همچنین در این مقاله سعی کردیم باکیفیت‌ترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران را معرفی کنیم. خودروهای چینی به دلیل قیمت مناسب و وجود آپشن‌های مفید می‌توانند گزینه بسیار خوبی برای خریداران باشند.

نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان