تاریخ انتشار: ۲۱:۲۲ - ۰۲ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

روایت تسنیم از تشییع حسین زرین‌جویی در لرستان

‌مراسم تشییع و تدفین پیکر حسین زرین‌جویی با حضور اهالی هنر، خانواده این هنرمند و مردم لرستان برگزار شد.

‌مراسم تشییع و تدفین پیکر حسین زرین‌جویی

رویداد۲۴ خبرگزاری تسنیم در خصوص مراسم تشییع حسین زرین‌جویی (طنز پرداز خرم آبادی) نوشت: "حوالی ظهر روز سه شنبه یکم آذرماه بود که خبر درگذشت جوان هنرمند لرستانی " حسین زرینجویی" جامعه هنری و مردم لرستان را در شوک فرو برد؛ اکثر مردم لرستان و فعالین هنری و رسانه‌ای و فعالان فضای مجازی " حسین زرینجویی" را به نام هنرمندی مردمی، ارزشی و پیگیر کمک به محرومان و نیازمندان می‌شناختند و هنوز هم خاطره کمک‌های وی در سیلاب پلدختر در اذهان مردم این دیار ماندگار است.

در جریابات اخیر، اغتشاشگران به دلیل همراهی نکردن زرینجویی با آنها، به ماشین وی خسارت زدند و همچنین با حمله به صفحه شخصی وی، آن را ریپورت کرده و از دسترس خارج کردند.

این طنزپرداز لرستانی به دلیل همکاری نکردن با برخی سلبریتی‌ها، بار‌ها تهدید شده و تحت فشار‌های روانی بود و مورد فحاشی، تهمت و تهدید از جانب آن‌ها قرار می‌گرفت و این اواخر فشار‌های روحی زیادی را تحمل می‌کرد، اما او همچنان وفادار به مردم و وطنش باقی ماند و به هیچ وجه حاضر به همکاری با آن‌ها برای تحریک و تهییج مردم برای ایجاد آشوب نشد.

با این حال روز گذشته رسانه‌های ضدانقلاب با دروغ‌پردازی سعی کردند از فوت این هنرمند ارزشی لرستان سوءاستفاده کنند که با پاسخ قاطع خانواده و دوستان وی همراه شد و همچنین انتشار آخرین تماس‌ها و فیلم‌های این هنرمند مردمی وفاداری وی به انقلاب و ایستادگی در مقابل تهدیدات اعلام شد.

خانواده "حسین زرینجویی" نیز در بیانیه‌ای اعلام کردند همواره فرزندشان دوستدار انقلاب و مردم بوده و راه فرزندشان از اغتشاشات جدا بوده و تهدید‌ها و فشار‌های وارده از سوی عناصر مجازی از عوامل مهم درگذشت فرزندشان بوده است.

امروز ابتدا ساعت ۱۳:۳۰ مراسم تشییع پیکر این هنرمند فقید با حضور اهالی فرهنگ و هنر و خانواده وی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و با نوای اندوهگین «چمرونه» برگزار شد.

پس از آن، ساعت ۱۴ پیکر این هنرمند برای تشییع و خاکسپاری به آرامستان سراب یاس خرم‌آباد منتقل شد و با حضور گسترده مردم لرستان که از ساعت‌ها قبل منتظر بودند تشییع و به خاک سپرده شد؛ مردمی که با عزاداری داغدار این هنرمند ارزشی لرستان بودند.

در اواخر این مراسم تعدادی محدود از عناصری که به دنبال ایجاد حاشیه بودند و از روز گذشته با فراخوان‌ها قصد به حاشیه کشیدن این مراسم باشکوه را داشتند چند شعار ساختارشکنانه دادند و سنگ‌اندازی کردند که با پاسخ قاطع مردمی روبه‌رو شد و موفق نشدند این مراسم را به آشوب بکشانند.

در پی سنگ‌اندازی این تعداد محدود، سر یکی از عمو‌های مرحوم زرینجویی و یک کودک ۱۰ ساله شکست."



 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
0
1
ای بابا بس کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
2
1
اغتشاشگران به اخر خط رسیدن و دسشون برا مردم رو شده
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
3
از تسنیم بشنو ولی باور نکن
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
1
اگه به صداوسیما دسترسی ندارید حرف راست رو از تسنیم،فارس و مشرق بشنوید!!!!!
ایرانی اصیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
0
2
ایشون همونی بود که که چندروز پیش معترضا رو مسخره میکرد و از مامورای سر... حمایت میکرد...هر که با مردم در افتاد،ورافتاد....
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان