تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۰۳ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

تعداد بازداشتی‌ها در ایذه اعلام شد

میزان نوشت:رئیس کل دادگستری خوزستان با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حوادث دلخراش هفته گذشته در شهرستان ایذه، گفت: بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده تعیین شده است.

تعداد بازداشتی‌ها در ایذه اعلام شد

رویداد۲۴ علی دهقانی با تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص حوادث دلخراش هفته گذشته در شهرستان ایذه، گفت: بازپرس ویژه برای رسیدگی به پرونده تعیین شده است.

وی گفت: در این رابطه تاکنون ۶۱ متهم شناسایی و دستگیر شدند که ۵۴ نفر آنان با قرار بازداشت موقت در بازداشت هستند، تحقیقات و اقدامات لازم و ضروری برای شناسایی ضاربین، کلیه عوامل، مرتبطین در صحنه و پشتیبانی کنندگان تا شناسایی و دستگیری کامل آنان و تکمیل تحقیقات از سوی بازپرس و ضابطین عام و خاص در حال انجام است.

وی افزود: جمع‌آوری ادله، اخذ اظهارات حاضرین در صحنه، تحقیقات میدانی، معاینه و تحقیقات محلی، صورت گرفته است.

دهقانی تصریح کرد: باتوجه به اهمیت موضوع، بازپرس ویژه برای رسیدگی به این پرونده تعیین شده است. مجازات و کیفر سزادهنده و بازدارنده و اثرگذار در انتظار مرتکبین خواهد بود. یقینا برخورد دستگاه قضایی با افرادی که به جان و امنیت مردم و آرامش عمومی جامعه تعرض می‌کنند قاطعانه و سخت گیرانه است.

منبع: میزان
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
2
کل ایذه که سهله تمام مردم را هم بازداشت کنید....موج متلاطم هرگز آرام نخواهد شد.
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
0
2
شهر ایذه کلا ۱۲۰ هزار نفر جمعیت دارد ،۶۱ نفر دستگیر کرده اید. تعدادی هم فوت شده اند . اگر یک درصد دستگیر شوند پس حداقل ۶۰۰۰ نفر تظاهرات کرده اند . آیا این بحران بزرگی نیست که در شهری کوچک ۶۰۰۰ نفر بقول شما اغتشاش کنند . چه کرده اید که این حجم از نفرت در میان مردم دیده میشود . بقیه هم که در خانه نشسته اند هم اکثرا از شما متنفرند .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان