تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

امام جمعه سنندج: دولتمردان نباید همه جوانان را اغتشاشگر بنامند

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دولتمردان نباید همه جوانان احساساتی را اغتشاشگر بنامند، گفت: مسئولان باید مشکلات و خواسته های جوانان را پیگیری و آنها را نسبت به آینده امیدوار کنند.

اعتراضات مردمی

رویداد۲۴ ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار داشت: نیروهای امنیتی و مردم با بکارگیری سعه‌صدر و داشتن بصیرت، توطئه‌های امروز دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی از جوانان هم خواست به تحریک‌ها و تبلیغات دروغین رسانه‌های بیگانه توجه نکنند و اضافه کرد: دشمنان به دنبال ایجاد جنگ مذهبی و اختلاف بین مسلمانان هستند، پس باید چشم بصیرت داشت.

امام جمعه سنندج ادامه داد: ضروری است که دولت هم برای توسعه کشور و اشتغالزایی تلاش جدی داشته باشند و از نخبگان و جوانان برای پست‌های مدیریتی استفاده کنند، ضمن اینکه به بومی گزینی نیز در استان‌ها توجه خاصی شود.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه علما در طول تاریخ هیچوقت دولتی نبوده‌ اما دولت‌خواه و قانون‌مدار بوده‌اند، یادآور شد: علما و روحانیون باید دعوت کننده برای اخوت، اتحاد و صلح و پل ارتباطی بین دولت و مردم باشند، یعنی خواسته‌های مردم را به گوش دولتمردان برسانند و مسوولان هم گوش شنوایی برای مطالبات مردم باشند.

وی جوانان و نیروهای امنیتی را از بکارگیری اسلحه و خشونت ضد یکدیگر برحذر داشت و تاکید کرد: دشمن می‌خواهد کشورمان را زیر سیطره خود قرار دهد، همچنانکه در دوران دفاع مقدس نیز همین نقشه را داشت که به هدفشان نرسیدند و این مهم برای جوانان تبیین شود.

امام جمعه سنندج کلمه بسیج را به معنای اتحاد و انسجام در زمان جنگ و تلاش برای توسعه در زمان صلح معنا کرد و گفت: بسیجیان همواره در طول انقلاب اسلامی، در راستای ارائه خدمت به مردم تمام تلاش خود را بکار گرفته که قابل تقدیر است.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اعتراضات مردمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
4
2
چرا از وریا غفوری نمیگی مگه همشهریت نیست بیشعور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
چرا شماها نمی‌تونید بدون توهین و فحش حرفتونو بزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
شماهاچهل و چندساله الگوی ما بودین میش شما لنگ میندازیم
نظرات شما
پیشخوان