تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۴ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

امام جمعه هرمزگان: ایران در معرض تهدید است/ برخی از رفوزه‌ها سکوت کرده‌اند که قابل قبول نیست

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ما در این روز‌ها که اغتشاشات و امتحان بود سکوت‌هایی را در گوشه و کنار شاهد بودیم و افراد از جامعه عقب مانده و با صلابت وارد نشده و اظهار نظر نکردند

امام جمعه هرمزگان

رویداد۲۴به گزارش خبرگزاری فارس حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: مجلس الگوی تمام عیاری به نام شهید مدرس دارد که الگوی حریت و استقلال بود و نمایندگان عزیز در مجلس شورای اسلامی به فردی مانند این شهید نگاه کنند و به مانند او عمل کنند.

وی افزود: ما در این روز‌ها که اغتشاشات و امتحان بود سکوت‌هایی را در گوشه و کنار شاهد بودیم و افراد از جامعه عقب مانده و با صلابت وارد نشده و اظهار نظر نکردند؛ همیشه در فتنه‌ها عده‌ای عقب ماندند که به این‌ها متذکر می‌شویم با هر سلیقه و مذهبی و قومیتی که دارند به خود بیایند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: امروز ایران قوی در معرض تهدید است و مراقب باشیم در این شرایط سخت رفوزه نشویم، برخی از رفوزگی‌ها را مشاهده می‌کنیم و سکوت‌ها را مشاهده می‌کنیم که این‌ها قابل قبول نیست.

امام جمعه بندرعباس از بسیج به عنوان شجره ایمان و اراده و از بسیجیان به عنوان نیرو‌هایی ولایتمدار و با ایمان یاد کرد که در فتنه‌ها، درخشان‌ترین عملکرد را از خود نشان داده‌اند و رمز آن نیز برخورداری از ایمان، عمل و بصیرت است.

وی اعتماد امام راحل (ره) به بسیج را در دوران دفاع مقدس یادآور شد و گفت: هر ملتی که با اراده خویش دست به تشکیل بسیج زده و به راه خویش ایمان داشته باشد، بر کفر و استکبار پیروز می‌شود و ما نمونه آن را در عراق و در دوران حمله داعش دیدیم.

حجت الاسلام عبادی زاده با یادآوری ۷ آذر روز نیروی دریایی و بیان دقیق علت نام‌گذاری این روز به روز نیروی دریایی، یاد و خاطره همه شهدای ارتش را گرامی داشت و بیان داشت: نیروی دریایی ارتش بعد از مسؤولیت مهم و راهبردی که از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا به این عزیزان ابلاغ شد، تصویری با شکوه از خودکفایی و اراده خویش را به نمایش گذاشتند و تا دورترین آبها، مأموریت‌های بی نظیری را ایفا کردند که بر صلابت کشور افزود و اکنون خلیج عدن و اقیانوس هند دیگر هر روز و هر لحظه تحت اشراف نیروی دریایی ارتش ما قرار دارد.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به سفر خود به بخش فین شهرستان بندرعباس در هفته گذشته بیان کرد: برای اولین بار نشست شورای اداری هرمزگان در مسجد و با حضور مردم و مسوولان برگزار شد و مردم مسایل و مشکل‌های خود را مطرح کردند.

وی تأکید کرد: خط لوله انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی کشور از بخش‌ها و روستا‌های هرمزگان می‌گذرد و براساس تعهد سرمایه گذار و مسوولان این طرح، بایستی مساله آب روستا‌هایی که در مسیر این خط انتقلاب قرار دارند را حل کنند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها، خواستار توجه هر چه بیشتر مسؤولان به وضعیت مناطق زلزله زده فین و سایه خوش شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: استان هرمزگان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Singapore
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
2
4
هم توهین میکنه، هم میکشه، و هم انتظار تایید، تعریف و تمجید داره!.
انگار جام جهانی تو ایران برگذار شده!.
ناشناس
|
Germany
|
۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
1
5
خواب یا توهم ؟ اما بیشتر ترس و هراس از پایان خودتان.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان