تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۶ آذر ۱۴۰۱

تشکر نماینده مجلس از سرداران قلم؛ حسین شریعتمداری، یامین پور و رائفی پور!

موسوی گفت:می خواهم از سرداران قلم تشکر کنم، حسین شریعتمداری ها، مهدی محمدی ها، محسن مهدیان ها، یامین پورها، رائفی پورها، عبدالله گنجی ها، یاسر جبرائیلی ها، پناهیان‌ها و از صد‌ها شخصیت انقلابی بصیر و روشنگری که برای مصالح نظام انقلاب اسلامی نوشتند، گفتند و کار کردند

تشکر نماینده مجلس از سرداران قلم؛ حسین شریعتمداری، یامین پور و رائفی پور!

رویداد۲۴ خانه ملت نوشت: سید علی موسوی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: بدیهی است هیچ عقل سلیمی وجود مشکلات را کتمان نمی‌کند و حتی می‌پذیریم که برخی مشکلات مزمن کشور بر اثر غفلت و ناکارآمدی نیاز به علاج فوری دارد، با این حال دشمن همواره با تکیه بر همین زخم ها، سناریوی خود را پیش می‌برد. در قضیه اخیر هدف دشمن ایجاد وقفه و مانع در مسیر کار و برنامه دولت سیزدهم بود و تا دیدند دولت در حال جمع و جور کردن اوضاع نابسامان اقتصادی است، به محض بروز یک اتفاق ناخواسته در جامعه که به مثابه یک فرصت طلایی برای دشمن بود، تمام قد و بی پرده وارد معرکه شده و با خشونت سناریوی خود را پیش بردند.

موسوی اضافه کرد: در این مرحله برخی خواص و سیاسیون با سابقه نیز مقهور صحنه آرای دشمن شده و با مواضع و اظهارات شتاب زده، آتش بیار معرکه‌ای شدند که اندوخته خودشان هم در این آتش سوخت. بی تردید اوضاع اخیر کشور عیار چهره‌ها را نشان داد. برخی چهره‌های سیاسی، هنری، ورزشی و اجتماعی در این وضعیت به انسجام ملی لطمه زدند؛ همان‌هایی که با سرمایه‌های مادی و معنوی ملت، با پرچم و سرود ملت، با دعای خیر ملت و با شور و اشتیاق این ملت بزرگ به جایی رسیدند و اعتباری کسب کرده اند در روز‌های آماج ترکیبی و همه جانبه دشمن، در ناامن سازی کشور به دست دشمن و روایت سازی جعلی پشت ملت و کشور را خالی کردند و هزینه‌های گزافی به بار آوردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: البته در نقد وضعیت فعلی ما حرف داریم. ضرورت دارد با تدوین مقررات و ترسیم چارچوب قانونی، اعتراض را به رسمیت بشناسیم و گوش‌ها را مهیای شنیدن اعتراض و انتقاد و سینه‌ها را آماده پذیرش سلایق مختلف کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه از عملکرد دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز گلایه داریم، عنوان کرد: امروز دستگاه‌های عریض و طویل فرهنگی اعم از آموزش و پرورش که درگیر دیوانسالاری تو در تو شده، دانشگاه‌ها که نسبت به محیط اطراف خود بی برنامه شده، وزارت فرهنگ که نقش ناظم ندارد، صداوسیمایی که جریان زایش و فرهنگی آن با وقفه مواجه است و چندین نهاد متولی فرهنگ دیگر نیاز به بروزرسانی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تأکید کرد: در تحلیل جریان شناختی و سیاسی نیز این نکته حائز اهمیت است که برخی چهره‌های مردود و مسأله دار از این می‌گویند، چون ما نیستیم این اتفاقات پیش می‌آید که باید گفت اتفاقا این آتشی از عملکرد لیبرالی و ریاکارانه امثال شماست که به جان کشور افتاده که در دوران مدیریت خود اینگونه جوانان و نوجوانان را از نظام اعتقادی کشور دور کرده و به کناری رانده اید.

موسوی در ادامه یادآور شد: در این روز‌ها که برخی از ما و برخی دیگر را مقصر می‌دانند می‌خواهم از تبیین گران و روشنگران جامعه تشکر کنم. از دکتر قالیباف رئیس دغدغه مند، متفکر و انقلابی؛ از سرداران قلم، حسین شریعتمداری ها، مهدی محمدی ها، محسن مهدیان ها، یامین پورها، رائفی پورها، عبدالله گنجی ها، یاسر جبرائیلی ها، پناهیان‌ها و از صد‌ها شخصیت انقلابی بصیر و روشنگری که برای مصالح نظام انقلاب اسلامی نوشتند، گفتند و کار کردند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان