تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۱۲ آذر ۱۴۰۱

معرفی بهترین گوشی‌های کوچک ۲۰۲۲

در این مطلب با بهترین گوشی‌های ۲۰۲۲ که در بازار موجود است آشنا خواهید شد.

رویداد۲۴ نازنین احمدی: چند سالی است که گوشی‌های بزرگ از یک گوشی ساده به گوشی‌های هوشمند تبدیل شدند. تقریبا همه دستگاه‌های تلفن همراه که این روز‌ها به بازار عرضه می‌شوند اندازه فیزیکی و سایز بزرگ تری دارند. اگر چه افرادی که طرفدار بازی یا دنبال کنندگان فیلم و سریال هستند این گوشی‌های بزرگ را برای تماشای فیلم های مورد علاقه یا بازی های محبوب خود می پسندند اما کسانی نیز هستند که همچنان به گوشی های کوچک علاقه دارند و گوشی‌های کوچک را به گوشی های بزرگ ترجیح می دهند.  شرکت های تولید کننده تلفن همراه به فکر این افراد نیز هستند و به همین خاطر هر سال تعدادی از همین گوشی ها با کارایی و قابلیت های خوب روانه بازارهای  تلفن همراه می شوند.

خبر خوب این است که خوشبختانه گزینه‌های زیادی در این باره  وجود دارد. اگر شما نیز به دنبال یک گوشی کوچک هستید در این مطلب ما بهترین گوشی‌های اندرویدی کوچک را برای شما گردآوری کرده ایم.

asus zenfone 8

در ابتدا به گوشی زن فون 8 می پردازیم. اگر بخواهیم لیست بندی کنیم  گوشی زنفون ۸ ایسوس در انتهای لیست قرار می خواهد گرفت. اگرچه زنفون عمدتا با تولید رایانه شناخته می شود اما در همین مدت کوتاه فعالیت خود چند تلفن همراه معرفی کرده که زن فون 8 مطمئنا یکی از این محصولات است.

 اگر به دنبال گوشی ای هستید که هم از نظر اندازه و هم از نظر عملکرد شما را راضی کند گوشی زنفون ۸ بهترین انتخاب خواهد بود. شاید زمانی اگر یک گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچی بود این صفحه نمایش بزرگ محسوب می شد، اما بدون شک این اندازه از صفحه نمایش کوچک به حساب می آید.  بنابراین گوشی زنفون ۸ یکی از کوچکترین گوشی‌هایی است که می تواند رضایت شما را جلب کند.

زنفون 8 دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است. برای قسمت جلوی زنفون 8  از شیشه گوریلا گلس استفاده شده تا دستگاه از استحکام برخوردار باشد. زنفون ۸  قابلیت ارتقاء به اندروید ۱۲ را دارد که تنها یک به روزرسانی اصلی پلتفرم باقی می‌ماند. همچنین زنفون مجهز به باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که با خیال آسوده می توانید در طول روز از آن استفاده کنید. قیمت گوشی زن فون 8 حدود 516 دلار است.

بهترین گوشی‌های کوچک ۲۰۲۲

sony xperia 5 iii

گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ دارای یک صفحه نمایش  ۶.۱ اینچی FHD +OLED ۱۲۰ هرتزی است. ویژگی ممتاز  این گوشی برخورداری از رتبه IP۶۸یعنی  مقاومت در برابر آب و غبار است.  گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک  3 دارای دوربین سه گانه است که می توانید با آن تصاویر دلخواه خود را با کیفیتی مطلوب ثبت کنید. همچنین گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک 3 از یک باتری ۴۵۰۰ میلی آپر ساعتی بهره می برد که خیال شما را برای استفاده در یک روز آسوده خواهد بود و و در پایان مجهز به اسنپدارگون ۸۸۸، رم ۸ گیگ و حافظه داخلی ۱۲۸ /۲۵۶ است که خیال شما را برای انجام بازی  های مورد علاقه و همچنین داشتن فضای کافی برای ذخیره فیلم و عکس و نصب انواع برنامه ها راحت خواهد کرد. قیمت گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک ۳ حدود 570 دلار است.

بهترین گوشی‌های کوچک ۲۰۲۲

Google Pixel 6

به گزارش رویداد24 گوشی گوگل پیکسل ۶، صرف نظر از اندازه خود، یکی از بهترین تلفن‌های اندرویدی است که در حال حاضر در بازار موجود است. شاید این گوشی مانند گوشی گلکسی اس ۲۲ از وضوح صفحه نمایش بالا برخوردار نباشد، اما همانطور که از هر گوشی پیکسلی انتظار می‌رود این گوشی عکس‌های باورنکردنی برای شما ثبت می‌کند. فرقی می کند، از دوربین پیکسل 6 برای ثبت عکس در روز استفاده کنید یا شب؛ در هر دو صورت تصاویری با کیفیت عالی را ثبت خواهید کرد. گوگل پیکسل 6 مجهز به قابلیت های مجیک ایریزر است که با این قابلیت جادویی می توانید عکس های خود را به تصاویری دلخواه تبدیل کنید. همچنین قابلیت دید در شب این گوشی فوق العاده است و با کمک آن قادر به ثبت عکس و تصاویر در شب خواهید بود. ویژگی ممتاز دیگر گوگل پیکسل 6 این است که به خاطر اندازه کوچک خود می توان آن را به راحتی با یک دست مدیریت کرد. در آخر با داشتن باتری 4614 میلی آمپری با خیالی آسوده در تمام روز با آن کار کنید و با برخورداری از حافظه ۲۵۶ یا ۱۲۸بدون دغدغه عکس و فیلم ثبت کرده و فایل جابجا کنید. قیمت گوگل پیکسل 6 حدود 400 دلار است.

بهترین گوشی‌های کوچک ۲۰۲۲

22 Samsung Galaxy s

گوشی گلکسی اس ۲۲ سامسونگ با داشتن صفحه نمایش  ۶.۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی Dynamic AMOLED ۲ X یکی از بهترین های  گوشی کوچک دربازار محسوب می شود. صفحه نمایش کوچک گلکسی اس 22 و بدنه باریک آن از امتیازاتی است که  استفاده از آن را برای کاربر راحت می‌کند. گلکسی اس ۲۲ از چیپست اسنپدارگون ۸ نسل ۱ کوالکام بهره می‌برد. گلکسی اس 22 دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی است که می‌توانید با آن بهترین تصاویر را ثبت کنید. قیمت گوشی گلکسی اس 22 حدود 380 دلار است.

بهترین گوشی‌های کوچک ۲۰۲۲

3Samsung Galaxy Z Flip

گوشی گلکسی زد فلیپ ۳ اولین گوشی تاشو بود که شرکت سامسونگ تولید کرد.. این گوشی به دلیل آنکه از وسط تا می شود به عنوان یک گوشی کوچک شناخته می شود. زد فلیپ 3 دارای صفحه نمایش ۱.۹ اینچی AMOLED است. همچنین هنگامی که گوشی از وسط باز می شود با یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLEDروبه رو می شوید. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۸ گیگ به همراه ۱۲۸ یا ۲۵۶ حافظه داخلی است. دارای اندروید 11 است که می توان آن را به اندروید 13 ارتقاء داد. ظرفیت باتری گوشی سونی اکسپریا ۵ مارک 3، ۳۳۰۰ میلی آپر ساعت است. این گوشی با قیمت 325 دلار در بازار موجود است.

بهترین گوشی‌های کوچک ۲۰۲۲

Google Pixel 5

گوشی پیکسل 5  یکی از بهترین گوشی های کوچک موجود در بازار تلفن های همراه است. عمر باتری گوگل 5 در مقایسه با گوگل 4 بهتر است. اینترنت 5G را پوشش می دهد و از باند 6 مگاهرتزی پشتیبانی می کند. در مقایسه با مدل های پایین تر فاقد قفل سه بعدی و توانایی خواندن حرکات حساس است با این حال گوگل پیکسل دارای ویژگی هایی است که ارزش انتخاب دارد. این گوشی ضمن حفظ دوربین پیشرفته خود، مجهز به سنسور دوربین فوق عریض ثانویه شده است. دارای صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 2340 در 1080 است. گوگل پیکسل 5 از پردازنده اسنپدراگون 765 ، رم 8 گیگ و حافظه داخلی 256 گیگ بهره می برد. قیمت این گوشی 250 دلار است.

بهترین گوشی‌های کوچک ۲۰۲۲

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
پیشخوان