تاریخ انتشار: ۱۵:۵۲ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

در این مطلب به بهترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۲۲ که قابلیت جابجایی باتری دارند آشنا خواهید شد.

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

رویداد۲۴  مهرداد فلاح: هر چقدر زمان می گذرد فناوری و تکنولوزی نیز پیشرفت می کند و کاملا طبیعی است که برخی از فناوری های قدیمی جای خود را به فناوری های جدید بدهد. باتری تلفن های همراه نیز یکی از این فناوری هاست که اکنون در بسیاری از تلفن های همراه تبدیل به باتری های غیرقابل جابجایی شده اند.

اما ممکن است شما از جمله افرادی باشید که با تلفن همراه خود زیاد کار می کنید و تمام شدن باتری گوشی  برای شما کلافه کننده باشد. هنگامی که در مورد گوشی‌های اندرویدی صحبت می‌کنیم یکی از ویژگی هایی که قبلا به عنوان یکی از مهمترین آن  در گذشته محسوب می‌شد باتری قابل جابجایی است. امروزه تعداد کمی از گوشی‌ها دارای قابلیت جابجایی باتری هستند که همه کاربران امکان تعویض آن را داشته باشد. اما اگر جزو کسانی هستید که می خواهید چنین گوشی ای داشته باشید هنوز تعدادی وجود دارد که می توانید روی آنها فکر کنید.

 در ادامه مطلب تعدادی از بهترین گوشی‌های اندرویدی را که قابلیت جابجایی باتری دارند برای شما گردآوری کرده ایم.

Samsung Galaxy XCover 6 Pro

اکثر گوشی‌های دارای قابلیت باتری قابل جابجایی در پایین‌ترین حد طیف مشخصات و قیمت قرار می‌گیرند و به همین دلیل یافتن گزینه‌های خوب در این دسته سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. به همین سبب است که Samsung Galaxy XCover 6 Pro شگفت‌انگیز است. از نظر قوه تخیل گل سرسبد نیست، اما بسیار توانا است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی فول اچ دی، پردازنده میان رده اسنپدراگون 778G، دوربین های مناسب و باتری بزرگ 4050 میلی آمپر ساعتی است که آن را به یک گوشی بسیار جذاب تبدیل کرده است. ایکس کاور 6 از رم 6 گیگ با حافظه داخلی 128 گیگ بهره می برد و دارای نسخه اندروید 12 است.

XCover 6 Pro مقاوم نیز برای زنده ماندن از عناصر ساخته شده است. دارای استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب و گواهی MIL-STD 810H برای مقاومت در برابر ضربه است. همچنین برای کسانی که به دنبال ثبت عکس هایی با کیفیت مطلوب هستند ایکس کاور دارای دوربین 50 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی است.

Samsung Galaxy XCover 6 Pro گران‌تر از سایر میان‌رده‌های مشابه ساخته شده است. این گوشی بخش خاصی از بازار را هدف قرار داده است.

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

Tracfone Blu View Mega

شاید برایتان جالب باشد که تقریبا هیچ یک از تلفن‌های این لیست دارای صفحه نمایش بزرگتر از ۶ اینچ نیستند. بلو ویو مگا دارای یک صفحه نمایش 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 720 پیکسل است. با اندروید 9 به بازار عرضه شده و پردازنده آن مدیاتک6761  است. حافظه داخلی این گوشی 32 گیگ با رم 2 گیگ است. از دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل بهره می برد. باتری آن 3000 میلی آمپر ساعت و قابل تعویض است.

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

LG G5

می‌دانیم که در حال حاضر گوشی ال جی جی ۵، یک گوشی جدید به شمار نمی‌رود با این حال هنوز یکی از بهترین گوشی‌ها دارای باتری قابل جابجایی است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۳ اینچی با کیفیت ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ است. پردازنده آن اسنپدراگون ۸۲۰ و رم آن۴ گیگابایت است. این گوشی مجهز به دوربین‌های دوگانه ۱۶/۵ مگاپیکسلی است.

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

Moto E6 Play

به گزارش رویداد24 گوشی Moto E۶ Play یکی از بهترین گوشی های این لیست محسوب می شود. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD  از نوع IPS است که در مقایسه با قیمت آن بسیار خوب به نظر می‌رسد. همچنین از پردازنده مدیاتک MT۶۷۳۹ برخوردار است که در اجرای برنامه‌ها و انجام بازی‌های معمولی بسیار قدرتمند عمل می‌کند. حافظه این گوشی قابل ارتقاء تا ۲۵۶ گیگابایت است. گوشی موتو ای6 پلی با اندروید 9 به بازار عرضه شده است.  دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است. یکی از ویژگی های ممتاز این گوشی قابلیت سنسور اثر انگشت است. گوشی موتو ای6 پلی دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل جابجایی توسط کاربر است.


بیشتر بخوانید: مقایسه کامل گوشی سامسونگ اس 22 اولترا با آیفون 13 پرو مکس


Nokia 1.3

اغلب ما اولین گوشی هایی که در دست گرفتیم گوشی های نوکیا و سونی بودند.  با گوشی های این دو شرکت به جهان تلفن ههای همراه پا گذاشتیم. شرکت نوکیا را تلفن‌های همراه ارزان و با کیفیت می‌شناسند. گوشی نوکیا 1.3 یکی از همین گوشی ها محسوب می شود. نوکیا 1.3 در 2 آوریل سال 2020 به بازار عرضه شد. این گوشی دارای یک طراحی مدرن با لبه‌های باریک در اطراف نمایشگر ۵.۷ اینچی اچ دی از نوع IPS است . نوکیا 1.3  از نسخه اندروید ۱۰ بهره می برد که برای کاربر امکان ارتقاء آن به اندروید ۱۱ وجود دارد. این گوشی شبکه اینترنت 4G را پوشش می دهد. نوکیا 1.3 دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل جابجایی توسط کاربر است.

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

Samsung Galaxy XCover Pro

گوشی گلکسی ایکس پاور پرو یکی از گوشی های  باکیفیت در بازار تلفن همراه است که همه ویژگی های یک گوشی خوب را داا است. این گوشی دارای رتبه IP۶۸ مقاومت در برابر آب، نمایشگر ۶.۳ اینچی فول چ دی، پردازنده اگزینوس ۹۶۱۱، دوربین ۲۵ مگاپیکسلی گوشی گلکسی A۵۱ و باتری قابل جابجایی ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی است.

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

Moto E6

Moto E۶ یکی از بهترین گوشی های دارای قابلیت جابجایی در بازار است. اگرچه این گوشی یک گوشی با زرق و برق یا قدرتمند به شمار نمی‌رود، اما ویژگی‌هایی دارد که برای تجربه یک گوشی اندرویدی قابل اعتماد به آن‌ها نیاز است. صفحه نمایش ۵.۵ اینچی HD+، پردازنده اسنپدراگون ۸ هسته‌ای و فضای ذخیره سازی که تا ۲۵۶ گیگابایت قابل ارتقا است.

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

BLU View 2


گوشی بلو ویو 2 دارای یک صفحه نمایش 5.5 از نوع IPS با رزولوشن 1440 در 720 است. از پردازنده مدیاتک 6761 هِلیو سود می برد. این گوشی با اندروید 10 روانه بازارشده است. دارای حافظه 32 گیگ با رم 2 گیگ است. دوربین اصلی بلو 13 مگاپیکسل و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسل است. دارای باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قابل جابجایی است. شبکه اینترنت 4G را پوشش می دهد.

در پایان باید گفت که اگرچه تلفن‌های اندرویدی با باتری‌های قابل جابجایی بسیار کمتر از گذشته رایج هستند، اما هنوز هم وجود دارند. بنابراین در صورت تمایل به داشتن یک گوشی داری قابلیت جابجایی باتری می توانید از میان گوشی‌های این مجموعه یا گزینه های دیگر موجود در بازار، گوشی دلخواه خود را انتخاب کنید.

بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
پیشخوان