تاریخ انتشار: ۱۹:۴۴ - ۱۴ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

ضرب و شتم شهردار شب منطقه ۵ تهران

شب گذشته عده‌ای از متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز در محله حصارک به شهردار شب ناحیه سه منطقه ۵ حمله و وی را مجروح کردند.

شهردار شب منطقه ۵ تهران

رویداد۲۴ ایرنا نوشت: روابط عمومی شهرداری منطقه پنج تهران روز دوشنبه اعلام کرد: شب گذشته در حدود ساعت ۲۰:۳۸ دقیقه، شهردار شب ناحیه سه شمالی در محدوده حصارک درحالی که در گشت شبانه بوده که با متخلفین ساخت و ساز غیرمجاز رو به رو شده و اقدام به ممانعت می‌کرد که با حمله اراذل و اوباش رو به رو ضمن ضرب و شتم، متخلفین وی را از ارتفاعی در یکی از تپه‌های حصارک به پایین پرت کرده که متأسفانه از ناحیه سر دچار آسیب شده و با حضور عوامل اورژانس به یکی از بیمارستان‌های نزدیک منتقل می‌شود.

عوامل انتظامی به سرعت در محل حاضر و با اخذ دستور مقام قضائی، مسببین حادثه را در محل تخلف، در حالی‌که به ادامه تخلفات ساختمانی خود می‌پرداختند، بازداشت کرده و به جهت طی مراحل قضائی، به دادستانی ناحیه پنج تهران منتقل کردند.

شهرداری منطقه پنج در این خصوص، ضمن هشدار جدی به متخلفین ساخت و ساز در سطح محدوده منطقه به ویژه در حصارک، اعلام می‌دارد، مدیریت شهری با تمام توان نسبت به حفظ حقوق بیت المال و حفاظت از محدوده‌های شهری و حریم منطقه اقدام خواهد کرد و برابر قانون و همراهی دستگاه‌های قضائی و انتظامی با مسببین اینگونه رفتار‌های غیرقانونی، بدون هیچ‌گونه مماشاتی برخورد سریع و قانونی خواهد شد.

منطقه پنج شهرداری تهران در شمال و شمال غرب کلان‌شهر تهران واقع شده‌است. این منطقه از شمال به رشته‌کوه البرز، از جنوب به بزرگراه شهید لشگری و میدان آزادی، از شرق به بزرگراه اشرفی اصفهانی و بزرگراه محمدعلی جناح و منطقه دو شهر تهران در مجاورت طرشت و ستارخان و مرزداران و شهرک غرب و سعادت آباد و از غرب به منطقه ۲۲ شهر تهران، استادیوم آزادی محدود است و به بزرگراه‌های همت و حکیم و آبشناسان و باکری و ستاری و شیخ فضل‌الله نوری و لشگری و اشرفی اصفهانی و جناح دسترسی دارد. پونک، شهران، آریاشهر، مهران، فرحزاد، شهرزیبا، جنت‌آباد، باغ فیض، سردار جنگل، کن و سولقان، شهرک آپادانا، شهرک اکباتان و اشرفی اصفهانی از محله‌های معروف واقع در منطقه پنج تهران است.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار حوادث
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
2
1
ای بابا چه وضعیه
محمد
|
Germany
|
۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
2
8
احتمالا دعوا سر مقدار رشوه بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
1
2
شغل شهرداری باج گرفتن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
0
2
بی قانونی این وضعیت را را برای مملکت درست کرده
نظرات شما
پیشخوان