تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۵ آذر ۱۴۰۱

بهترین تبلت‌های جدید کمتر از ۸ میلیون تومان

در این مطلب لیستی از بهترین تبلت‌های اندرویدی جدید را که قیمت آن‌ها کمتر از 8 میلیون تومان است گردآوری کرده ایم.

رویداد۲۴ حسین فلاحی: شاید به دنبال خرید یک تبلت مناسب برای فرزند خود هستید. باید بدانید انتخاب تبلت اندرویدی مناسب می‌تواند یک کار چالش‌برانگیز باشد و به عوامل متعددی بستگی دارد. شما می خواهید با توجه به بودجه تقریبا 230 دلاری خود تبلتی را خریداری کنید که ویژگی های ممتازی داشته باش. باید به شما بگوییم پیداکردن تبلتی با قابلیتی‌های مناسب با این قیمت کاملاً ممکن است.

خوشبختانه، ما اکنون در مقطع زمانی ای  قرار داریم که فناوری در تبلت ها به بلوغ رسیده است. با در نظرگرفتن این مهم، بسیاری از گزینه‌های ظاهراً معمولی دارای ویژگی‌هایی هستند که همین چند سال پیش مدل‌های ممتاز از آن برخوردار بودند. ناگفته نماند که شاید با 230  دلار بهترین تبلت اندرویدی را نخواهید داشت، اما با انتظارات درست و برخی عوامل دخیل در انتخاب، شرط می‌بندیم که شما بیش از حد خوشحال باشید. حال بهترین تبلت اندرویدی زیر 23۰ دلار کدام است؟

برای پاسخ به این سوال و برای صرفه جویی در وقت شما، ما لیستی را گردآوری کردیم که شامل بهترین توصیه‌ها برای بهترین تبلت‌های اندرویدی با قیمت کمتر از ۲۰۰ دلار است.

Asus ZenPad Z10

به گزارش رویداد24 10Asus ZenPad S  یکی از بهترین تبلت‌های اندرویدی ارزان قیمتی است که تا به حال در محدوده تبلت‌های ۲۰۰ دلاری دیده ایم. Asus ZenPad بهترین ستاره نیست، اما به همان اندازه خوب و در دسترس است. ZenPad Z۱۰ یک تبلت اندرویدی بسیار شیک است که عملکرد بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین تبلت‌های زیر ۲3۰ دلار است.

این تبلت بسیار شبیه به بسیاری دیگر از تبلت‌های رده بالا است، اما ارزان‌تر است. تبلت زنپاد اس 10 مجهز به پردازنده  اسنپدراگون 650 است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۹.۷ اینچی از نوع IPS با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ مگاپیکسل است . شرکا اسوس این تبت را با اندروید 6 مارشمالو روانه بازار کرده که قابلیت ارتقاء به اندروید 7 نوقا را دارد.

این تبلت دارای حافظه داخلی 32 گیگ با رم 3 گیگ است.  دوربین اصلی آن  ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل است. این تبلت دارای باتری 7800 میلی آمپر ساعتی است. قیمت این تبلت در بازار حدود 300 یورو است.

بهترین تبلت‌های جدید کمتر از 8 میلیون تومان

Lenovo Tab M 10 Plus

در کنار تبلت گلکسی تب A ۷، تبلت Lenovo Tab M ۱۰ Plus در بالاترین سطح تبلت‌های زیر ۲۰۰ دلار قرار می‌گیرد. Lenovo Tab M ۱۰ با تقلید از Tab A ۷، یک عملکرد خوب به عنوان یک دستگاه سرگرمی و بازی ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های اصلی تب M ۱۰ لنوو، صفحه نمایش عالی ۱۰.۳ اینچی IPS فول اچ دی آن است. برای جان بخشیدن به محتوا، انتظار رنگ‌های زنده و روشنایی بهتری نسبت به A ۷ داشته باشید.

در زیر قاب، پردازنده MediaTek P ۲۲ و ۳۲ گیگابایت رم، تبلت را برای پخش ویدئو، برقراری تماس‌های ویدئویی و بازی با برنامه‌های محبوب اندروید، پاسخ‌گو و به‌اندازه کافی سریع می‌سازد. این تبلت دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی است که می توان آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد. در غیر این صورت، لنوو ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه می‌دهد که قیمت آن را برای کسانی که به عملکرد کمی بیشتر نیاز دارند به ۲۰۰ دلار می‌رساند.

از لحاظ دوربین، تبلت ام10 پلاس دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیسکل و دوربین سلفی ۵ مگاپیسکلی است. این تبلت با اندروید ۹ به بازار عرضه شده است. وقتی صحبت از عمر باتری به میان می‌آید این تبلت دچار تزلزل می‌شود، و در اکثر سناریو‌های استفاده معمولی، حدود هفت تا هشت ساعت پایان می‌یابد. باتری این تبلت 7700 میلی آمپر ساعت و غیرقابل جابجایی توسط کاربر است. قیمت این تبلت در بازار حدود 260 یورو است.
بهترین تبلت‌های جدید کمتر از 8 میلیون تومان
samsung galaxy tab a7

گلکسی تب A ۷ تبلت سرگرمی و اوقات فراغت کاملی است: ساده، بی تکلف، با صفحه نمایش جذاب و بلندگو‌های با کیفیت عالی، و فاقد ویژگی‌های زرق و برق دار. کسانی که برای تماشای نتفلیکس، خواندن مقالات، مرور اینترنت و چند ساعت سرگرم شدن در یک بازی معمولی به دنبال یک تبلت مناسب هستند باید متوجه شوند که گلکسی تب A ۷ تمام کادر‌های مناسب را علامت زده است. نه بیشتر نه کمتر.

گلکسی تب A ۷  از یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰سود میبرد. دارای پردازنده اسنپدارگون ۶۶۲ است. تبلت گلکسی A7 دارای نسخه اندروید 10 است کهد می توان آن را به اندروید 12 بروزرسانی کرد. دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با رم ۳ گیگ است.  سایر ویژگی های ممتاز آن دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و یک باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی است.

بهترین تبلت‌های جدید کمتر از 8 میلیون تومان

Samsung Galaxy Tab A

برای کاربران معمولی که خواهان دستگاهی هستند که بتوانند به راحتی آن را حمل کنند، Samsung Galaxy Tab A یک گزینه  مناسب است. عمر باتری با استفاده منظم بیش از ۱۰ ساعت طول می‌کشد، که برای مصرف مدیا در طول روز عالی است. کیفیت ساخت عالی است. گلکسی تب A دارای صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی از نوع TFT با کیفیت۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ است. دارای پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۴۲۹ است. از لحاظ نرم افزاری این تبلت دارای نسخه اندروید ۹ است که می توان آن را به نسخه اندروید 11 بروزرسانی کرد.

دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با دوربین سلفی ۵ مگاپیسکلی است. دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی با رم ۲ گیگ است. باز کردن برنامه‌ها در گلکسی تب A، به طور قابل توجهی بیشتر از دستگاه‌های بالا طول می‌کشد. با این حال، اگر با این کندی اولیه راحت هستید، A در زمان سرگرمی عملکرد قابل تحسینی دارد. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی آ« 5 مگاپیکسل است. این تبلت دارای باتری 6150 آمپر ساعتی است. قیمت این تبلت در بازار حدود 220 یورو است.

بهترین تبلت‌های جدید کمتر از 8 میلیون تومان

Huawei MediaPad T 3 1

یکی از بهترین تبلت‌های زیر 230 دلار، که مایلیم آن را به شما توصیه کنیم تبلت هواوی مدیاپاد تی3 10 است. این تبلت دقیقاً مطابق با "بهترین تبلت زیر 230 دلار"  است. ایت تبلت ویژگی های یک تبلت مقرون به صرفه را دارد.

این تبلت از یک صفحه نمایش 9.3  اینچی از نوع  IPS با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰سود می برد. تی 3 10 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 425 است. این تبلت دارای اندررید نسخه 7 نوقا است. این تبلت در چهار مدل حافظه داخلی و رم 16/1 گیگ، 16/2 گیگ، 32/2 گیگ و 32/3 گیگ در بازار موجود است. دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی با ۲ گیگابایت رم است. این تبلت با اندروید ۷ به بازار عرضه شده است. از لحاظ دوربین، دوربین اصلی تبلت تی3 10، ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲ گیگ است. این تبلت دارای باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است و قیمت آن در بازار حدود 180 یورو است.

بهترین تبلت‌های جدید کمتر از 8 میلیون تومان

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان