تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۸ آذر ۱۴۰۱

بهترین تبلت‌های زیر ۵ میلیون تومان 

در این مطلب بهترین تبلت‌های هوشمند را که قیمت آن‌ها در حدود ۵ میلیون تومان است گردآوری کرده‌ایم.

بهترین تبلت‌های بازار

رویداد ۲۴  حسین فلاحی: تلفن‌های همراه و تبلت‌ها امروزه به عنوان یک بخش اجتناب‌ناپذیر زندگی روزانه ما تبدیل شده اند. با تقاضای روزافزون، رقابت میان برند‌های بزرگ برای معرفی بهترین محصول که مورد توجه مشتریان قرار گیرد شدت گرفته است. از آنجایی که در بازار، برند‌ها با نمونه‌های متنوع و مختلف در دسترس است شاید انتخاب بهترین محصول کمی دشوار باشد.

بیشتر افراد به دنبال تبلت‌هایی هستند که علاوه بر داشتن قیمت مناسب، دارای امکنات و مزایایی باشد که به نیاز‌های آن‌ها پاسخ دهد. اگر بودجه شما کم است یا نمی‌خواهید بیش از حد خرج کنید، ما در اینجا بهترین تبلت‌های اندرویدی با قیمت حدود ۵ میلیون تومان را برای شما گردآوری کرده ایم که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهد شد.

Amazon Fire HD ۸

اگر بخواهیم در مورد تبلت‌های با قیمت مناسب صحبت کنیم، آمازون فایر اچ دی ۸ با یک پردازنده چهار هسته‌ای سریع ۱.۳ گیگاهرتز برترین انتخاب را از نظر مشخصات و ویژگی‌ها به ما ارائه می‌دهد. وزن این تبلت ۳۵۵ گرم است. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۸.۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ از نوع IPS است. این تبلت با اندروید ۹ به بازار عرضه شده است. پردازنده آن مدیاتک ۸۱۶۸ است. آمازون در دو مدل حافظه داخلی و رم ۳۲/۲ گیگ و ۶۴/۲ گیگ این تبلت را روانه بازار کرده است. آمازون فایر اچ دی ۸ از لحاظ دوربین کمی ضعیف است. دوربین اصلی این تبلت ۲ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن نیز ۲ مگاپیکسل است. این تبلت دارای یو اس بی از نوع Type-C است. قیمت این تبلت ۸۰ یورو است.

بهترین تبلت‌های زیر ۵ میلیون تومان 

Lenovo Tab M۸

تبلت لنوو M ۸ از بهترین تبلت‌های لیست ما محسوب می‌شود. صفحه نمایش این تبلت ۸ اینچ با کیفیت۱۲۰۰ در ۸۰۰ از نوع IPS است. از لحاظ دوربین، لنوو تب ام ۸ وضعیت بهرتی در مقایسه با تبلت آمازون فایر اچ دی ۸ دارد. دوربین اصلی این تبلت ۵ مگاپیکسل و دوربین سلفی آن ۲ مگاپیکسل است.

لنوو تب ام ۸ در دو مدل با حافظه داخلی و رم ۱۶/۲ گیگ و همچنین حافظه داخلی و رم ۳۲/۳ به بازار عرضه شده است. این تبلت از یک باتری۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی سود می‌برد قیمت این تبلت در بازا حدود ۱۴۰ یورو است.

تبلت‌های زیر ۵ میلیون تومان 

Onn Android Tablet 

تبلت Onn Android با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار، دستگاه مناسبی است. این تبلت دارای صفحه نمایش ۸ اینچی با وضوح ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل است که برای تماشای تلویزیون، تماشای عکس‌ها و خواندن کتاب عالی است. همچنین دارای ۲ گیگابایت رم با یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی است که می‌تواند اکثر برنامه‌ها و بازی‌های روزمره را مدیریت کند.


بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های دارای باتری قابل جابجایی سال ۲۰۲۲ 


صادقانه بگوییم، دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی آن ناامید کننده است، به خصوص وقتی تبلت‌های زیر ۱۰۰ دلاری حداقل ۵ مگاپیکسل را ارائه می‌دهند. عملکرد سرعت نیز در حد بهترین نیست، زیرا بسیاری از کاربران در اسکرول با سرعت پایین مواجهمی شوند. اما با در نظر گرفتن قیمت پایین این تبلت، تا زمانی که با آن بازی‌های سنگین انجام ندهید یا ده‌ها تب را به‌طور هم‌زمان باز نگه ندارید، برای کار‌های اساسی جواب می‌دهد.

تبلت‌های با قیمت ۵ میلیون تومان 

 

HTC Nexus ۹

تبلت نکسوس ۹ دارای یک صفحه نمایش ۸.۹ اینچی IPS بارزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ است. تبلت نکسوس ۹ به یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی ۱.۶ مگاپیکسلی مجهز است. تبلت نکسوس دارای باتری ۶۷۰۰ میلی آمپر ساعتی است که این تبلت را برای استفاده روزانه به دستگاهی مناسب تبدیل می‌کند. این تبلت در دو مدل با حافظه داخلی و رم ۱۶/۲ گیگ و همچنین ۳۲/۲ گیگ وارد بازار شده است. از لحاظ نرم افزاری دارای اندروید نسخه ۵ لیلی پاپ است که می‌توان آ را به نسخه ۷.۱.۱ نوقا بروزرسانی کرد. این تبلت دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۱.۶ مگاپیکسل است. نکوس ۹ از یک باتری ۶۷۰۰ میلی آمپر ساعتی سود می‌برد. قیمت این تبلت در بازار اروپا حدود ۳۰۰ یورو است.

بهترین تبلت‌های زیر ۵ میلیون تومان 

Galaxy Tab A۷ Lite

اگر به دنبال یک تبلت مقرون به صرفه هستید نمی‌توانید گلکسی A ۷ لایت را نادیده بگیرید. این تبلت با برخورداری از یک صفحه نمایش ۸.۷ اینچی از نوع TFT با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۳۴۰، زیبا و هوشمندانه به نظر می‌رسد. گلکسی A ۷ لایت با اندروید ۱۱ روانه بازار شده که می‌توان آن را به اندروید نسخه ۱۲ بروزرسانی کرد. این تبلت در سه مدل با حافظه داخلی و رم ۳۲/۲ گیگ، ۳۲/۳ گیگ و ۶۴/۴ گیگ به بازار عرضه شده که تا ۱ ترابایت قابل ارتقاء است. از لحاظ دوربین، تبلت A۷ لایت از یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی سود می‌برد وزن این تبلت ۳۶۶ گرم است. باتری این تبلت۵۱۰۰ میلی آمپر ساعت است. قیمت این تبلت ۱۳۴ دلار است.

Fashion ۵

بسیاری از مشتریان این تبلت را به دلیل قابلیت پاسخگویی سریع و ارائه صفحه نمایش بزرگ با قیمت مقرون به صرفه، تبلتی کاملاً شگفت انگیز می‌دانند. وقتی صحبت از طراحی به میان می‌آید، این دستگاه دارای طراحی باریک، براق و سبک وزن است که حس راحتی را در حین استفاده ایجاد می‌کند. این تبلت دارای یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی با وضوح ۱۲۰۰ در ۸۰۰ که برای بازی و ویدیو مناسب است.

از لحاظ دوربین این تبلت دارای یک دوربین اصلی ۲ مگاپیکسلی و همچنین یک دوربین سلفی ۰.۳ مگاپیکسلی است. این تبلت از لحاظ حافظه داخلی و رم دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱ گیگ رم است که البته می‌توان آن را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقا داد.. پردازنده دارای یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی برای پردازش روان با عمر باتری ۵-۶ ساعت است که زمان اجرا و سرگرمی مداوم را افزایش می‌دهد.

تبلت های مقرون به صرفه


Vankyo MatrixPad S۷ 

 اگر یک تبلت ۸ اینچی برای شما به اندازه کافی سبک و جمع و جور نیست، شاید بهتر باشد به ۷ اینچی Vankyo نگاهی بیندازید. وزن این تبلت تنها ۲۵۸ گرم است که کار با ان و همچنین جابجایی آن بسیار آسان است. این تبلت اگرچه به اندازه سایر تبلت‌های موجود در این لیست پرقدرت نیست، اما از نظر وزنی از همه بالاتر است.

صفحه نمایش LCD آن وضوح ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل را ارائه می‌دهد که البته کیفیت زیادی نارد، اما هنوز راضی کننده است. در مورد عملکرد آن، ۲ گیگابایت رم و یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی دارد، بنابراین می‌تواند برنامه‌های معمولی و بازی‌های معمولی را روی آن اجرا کرد، با این حال ممکن است در مورد نرم افزار‌های جدیدتر و فشرده تر، چندان حرفه‌ای عمل نکند. همچنین دارای باتری ۲۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که مطمئنا بالاترین باتری در رده زیر ۱۰۰ دلار نیست، اما حداقل هشت ساعت استفاده مختلط را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این واقعیت می‌توان به این واقعیت اشاره کرد که این تبلت بر روی اندروید ۹ اجرا می‌شود. دارای ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و کارت microSD را ارائه می‌کند که می‌تواند تا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را پوشش دهد. همچنین دارای دوربین پشتی ۵ مگاپیکسلی (و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی) و GPS داخلی است که می‌توانید از آن برای نقشه‌های گوگل و موارد مشابه استفاده کنید. در کل می‌توان گفت این تبلت در مقایسه با قیمتی که دارد امکانات زیادی را ارائه می‌دهد.

تبلت های ارزان 

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار تکنولوژی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان