تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۲۲ آذر ۱۴۰۱

معرفی بهترین فیلم های نوید محمد زاده

در ادامه این محتوا قصد داریم به بهترین فیلم‌های نوید محمد زاده نگاهی کوتاه داشته باشیم پس از این که در فیلم سینمایی من عصبانی نیستم ایفای نقش کرد برای اولین بار مورد تحسین بسیاری از مردم و منتقدین قرار گرفت.

معرفی بهترین فیلم های نوید محمد زاده

رویداد۲۴ نازنین احمدی: نوید محمد زاده سال ۱۳۶۵/۱/۱۷ دیده به جهان گشود این هنرمند یکی از چهره‌های محبوب و مستعد سینمای ایران است و همانند بسیاری از چهره‌ها و بازیگران هالیوارد از تئاتر کار خود را آغاز کرد.

در ادامه این محتوا قصد داریم به بهترین فیلم‌های نوید محمد زاده نگاهی کوتاه داشته باشیم پس از این که در فیلم سینمایی من عصبانی نیستم ایفای نقش کرد برای اولین بار مورد تحسین بسیاری از مردم و منتقدین قرار گرفت.
فیلم‌های که نوید محمد زاده در آن‌ها ایفای نقش کرده است.

بازی دلنشین و دلچسب این هنرمند محبوب در فیلم‌های مختلف باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند ما در این قسمت از محتوا می‌خواهیم فیلم‌های که نوید محمد زاده در آن‌ها ایفای نقش کرده است را برای شما به طور خلاصه بیان کنیم:

در میان ابرها: نوید محمد زاده با بازی در فیلم سینمایی در میان ابر‌ها توانست وارد عرصه سینما شود این فیلم محصول سال ۱۳۸۶ می‌باشد. کارگردان، نویسنده و تهیه کننده آن به ترتیب روح الله حجازی، محمد رضا گوهری و سعید سعدی است.

از بازیگران این محصول سینمای می‌توان به نوید محمد زاده، مهدی ملاک، رئوف دلفی، حسین حیدری، احسان عاضدی، مجتبی دربندی، سعید وکیلی، امیر سفیری، مهران امام بخش، سید مهرداد ضیایی، فرید کشکولی، مالک حدپور سراج، بهمن عیوق، رضا مختاری، یونس غزالی و الناز شاکردوست اشاره کرد.
این فیلم مورد تحسین زیادی در جشنوار‌های سینمای ایران قرار گرفت و جوایز زیادی را کسب کرد.

معرفی بهترین فیلم های نوید محمد زاده

عصبانی نیستم: در سال ۱۳۹۲ ساخته شد و یکی از بهترین و پر حاشیه‌ترین فیلم‌های است که این هنرمند محبوب در آن ایفای نقش کرده که رضا درمیشیان تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

در جشنوار‌های سینمایی برلین و فجر نامزد دریافت جایزه در بسیاری از بخش‌ها شد و مورد توجه بسیاری از تماشاچیان، منتقدان و داوران قرار گرفت.

علاوه بر نوید از دیگر بازیگران آن می‌توان به باران کوثری، علیرضا خدادادی و رضا بهبودی اشاره کرد این هنرمند در فیلم سینمای عصبانی نیستم نقش پسر دانشجویی را بازی می‌کند که به دلیل فعالیت‌های سیاسی فراوانی که داشته از دانشگاه اخراج شده که تحت فشار پدرش و نامزدش به نام ستاره قرار دارد.

معرفی بهترین فیلم های نوید محمد زاده

سیزده: در سال ۱۳۹۲ منتشر شد که کارگردان آن هومن سیدی بوده است این فیلم سینمای از بهترین آثار این هنرمند توانا می‌باشد. جوایز متعددی را از جشنواره‌های سینمای ایران کسب کرده و مورد توجه بسیاری از داوران و منتقدین قرار گرفته است.

علاوه بر کارگردانی هومن سیدی به عنوان نویسنده هم در این آثار هنری فعالیت داشته است از دیگر بازیگران آن به جز نوید می‌توان ویشکا آسایش، یسنا میر طهماسب، ریما رامین فر، مهران احمدی، امیر جدیدی، آزاده صمدی و امیر جعفری را نام برد.

داستان این فیلم مربوط به پسر ۱۳ ساله‌ای است که به دلیل این که پدر و مادرش از هم جدا شده اند و تنهایی با افرادی که با او اختلاف سنی زیادی دارند وارد رابطه دوستی می‌شود و برای او اتفاقات و ماجرا‌های زیادی روی می‌دهد.

فیلم های نوید محمد زاده

ناهید: این فیلم سینمای در سال ۱۳۹۳ به کارگردانی آیدا پناهنده و تهیه کنندگی بیژن امکانیان ساخته شد. این فیلم در فستیوال‌های جهانی و جشنواره‌های سینمای جهانی حضور پر رنگی داشت و به کشور‌های اروپایی و آسیایی مختلفی فروخته شد.

علاوه بر نوید از دیگر بازیگران آن می‌توان میلاد حسین پور، نسرین بابایی، پوریا رحیمی سام، فریده دریامج، پژمان بازغی و ساره بیات را نام برد. داستان این فیلم مربوط به زنی به نام ناهید است که از همسرش که اعتیاد دارد، جدا شده که در این میان با فردی به نام مسعود که خیلی ثروتمند است آشنا می‌شود که به او درخواست ازدواج می‌دهد، ولی چون شوهر قبلی او گفته در صورت ازدواج فرزند او را می‌گیرد نمی‌تواند به پیشنهاد مسعود جواب مثبت بدهد.


بیشتر بخوانید: بهترین فیلم‌های سینمایی ایران سال ۱۴۰۱


معرفی بهترین فیلم های نوید محمد زاده

لانتوری: در سال ۱۳۹۴ به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی رضا درمیشیان ساخته شد. جزو بهترین فیلم‌های است که محمد زاده در آن بازی کرده که جایزه بسیاری از جشنواره‌های داخلی و خارجی را دریافت کرد.
داستان این فیلم در مورد پسری خلافکار به نام پاشا است که عاشق دختری به نام مریم می‌شود، ولی چون جواب مثبتی از مریم نمی‌گیرد اقدام به اسید پاشی او می‌کند.

از دیگر بازیگران آن می‌توان پریوش نظریه، فاطمه تقوی، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بهرام افشاری، مهدی کوشکی، مریم پالیزبان، باران کوثری را نام برد.

معرفی بهترین فیلم های نوید محمد زاده

خشم و هیاهو: محصول سال ۱۳۹۴ است هومن سیدی کارگردان و نویسنده آن می‌باشد یکی از بهترین فیلم‌های سینمای بوده که نوید محمد زاده بازی کرده است.

به گزارش رویداد24 این فیلم از رمان خشم و هیاهو اقتباس گرفته و که نویسنده این رمان ویلیام فاکنر است به جز محمد زاده از دیگر بازیگران آن می‌توان به سید حمید مروج، آیناز جعفر زاده، رعنا آزادی ور، رضا بهبودی، بهناز جعفری، سعید چنگیزیان و طناز طباطبایی را نام برد.

فیلم های نوید محمد زاده

ابد و یک روز: یکی از بهترین فیلم‌های سینمای است که این بازیگر در آن به نقطه اوج خود رسید سعید روستایی نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهده داشت.

در سینمای ایران، یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی می‌باشد داستان این فیلم مربوط به مشکلات خانواده‌های فقیر مانند بیکاری، خلافکاری و اعتیاد است.

این فیلم سینمای از جشنواره‌های خارجی جوایز بسیاری گرفته و بیش از ۹ جایزه سیمرغ دارد از بازیگران آن به جزو نوید می‌توان به شیرین یزدان بخش، معصومه رحمانی، مهدی قربانی، ریما رامین فر، شبنم مقدمی، پیمان معادی و پریناز ایزدیار اشاره کرد.

معرفی بهترین فیلم های نوید محمد زاده

بدون تاریخ بدون امضا: در اسکار ۲۰۱۹ به عنوان نماینده ایران این فیلم سینمایی انتخاب شد کارگردان و تهیه کننده آن به ترتیب وحید جلیلوند و احسان علیخانی می‌باشد.

داستان این فیلم مربوط به پزشکی به نام کاوه است که با فردی موتورسیکلت تصادف می‌کند که آسیبی به سرنشین موتور وارد نمی‌شود، ولی فردای همان روز جنازه فرد موتور سوار در پزشک قانونی پیدا می‌شود.

از بازیگران این فیلم می‌توان به نوید محمد زاده، فاطمه مرتاضی، سعید داخ، علیرضا استادی، مبین دوستی، زکیه بهبهانی، هدیه تهرانی و امیر آقایی اشاره کرد.

معرفی بهترین فیلم های نوید محمد زاده

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان