تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۳۰ آذر ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
علیرضا زاکانی، شهردار تهران:

لیست ساختمان‌های ناایمن هیچ‌گاه وجود نداشته است

شهردار تهران با بیان اینکه لیست ساختمان‌های ناایمن هیچ‌گاه وجود نداشته است، گفت: اقدامات لازم در حوزه ایمن‌سازی ساختمان‌های سطح پایتخت در ۲۲ منطقه شهر تهران آغاز شده است.

لیست ساختمان‌های ناایمن هیچ‌گاه وجود نداشته است
رویداد۲۴ علیرضا زاکانی، شهردار تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه فهرست ساختمان‌های ناایمن چه زمانی در اختیار دادگستری قرار خواهد گرفت، گفت: مدتی است که اقدامات لازم در حوزه ایمن سازی ساختمان‌های سطح پایتخت در ۲۲ منطقه شهر تهران آغاز شده است.

به گزارش مهر، شهردار تهران با اشاره به لیست ساختمان‌های ناایمن تهران اظهار کرد: اصل کار شهرداری در حوزه ساختمان‌های ناایمن شناسایی است؛ چرا که لیست ساختمان‌های ناایمن هیچ وقت وجود خارجی نداشته است.

زاکانی درباره وضعیت ساختمان‌های ناایمن طی سالیان گذشته بیان کرد: هر آنچه در سال‌های گذشته وجود داشته، ناظر بر بررسی ساختمان‌ها از حوزه و منظر آتش نشانی بوده است؛ اما اکنون علاوه بر حوزه آتش نشانی در حوزه شهرسازی، ایمنی و ساختمانی نیز ساختمان‌ها مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تیم‌های شهرداری تهران در حال بررسی ساختمان‌های بلندمرتبه و تا شش طبقه هستند، گفت: بررسی ساختمان‌های بلند با اولویت اول آغاز می‌شود و در حال انجام کاری هستیم تا در بستر آن شناسنامه برای ساختمان‌ها تدوین شود.

وی عنوان کرد: پس از صدور شناسنامه برای ساختمان‌ها مشخص می‌شود که کدام ساختمان‌ها نا ایمن و کدام ساختمان‌ها ایمن هستند و به دنبال آن نیز اقدام به بازسازی، نوسازی و تخریب ساختمان‌ها می‌کنیم.

منبع: مهر
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0
0
توده گاز متان هم وجود نداشته از نظر تو بیشرف
ناشناس
|
China
|
۱۷:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
0
0
حداقل يك ليست ١٢٩ موردي بود كه شوراي پنجم شهر منتشر كرد، اسم خيلي از مراكز تردد مردم حتي بيمارستان بوعلي هم دران بود. شهرداري ميتوانست تا الان با اجبار كردن مالكين، حداقل چندتاشون را رفع نقص كند.
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان