تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

تعرفه اینترنت داخلی نیز گران می‌شود؟

نامه یکی از اپراتور‌های تلفن همراه نشان می‌دهد که این اپراتور درخواست کرده است قیمت اینترنت افزایش پیدا کند.

تعرفه اینترنت داخلی

رویداد۲۴ همشهری‌آنلاین نوشت: یکی از اپراتورهای تلفن همراه در نامه‌ای به رییس سازمان تنظیم مقررات رادیویی با اشاره به این که نیمی از ظرفیت شبکه این اپراتور کاهش پیدا کرده است خواستار این شده که با بازنگری و افزایش تعرفه‌های ارتباطی به ویژه خدمات دیتا و افزایش تعرفه ترافیک داخلی خسارت این اپراتور کمتر شود. این نامه بدان معناست که در صورت قبول این درخواست توسط سازمان تنظیم مقررات رادیویی اینترنت داخلی نیز به زودی گران خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
1
1
امروز از مخابرات تماس گرفتند و گفتند بسته اینترنت قبلی شما قطع شده و شما باید بسته جدید باتقریبا همان مشخصات بسته قبلی وبا قیمت حدود یک و نیم تا دوبرابر خرید نمایید جالبه می توانید تحقیق کنید قیمت یک بسته واجبی با مارک دپی ظرف یکماه گذشته نزدیک دوبرابر گران شده!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
0
0
بخاطر فیلترینگ و کاهش سرعت اینترنت از خود مخابرات تا اپراتورهای همراه دارن ورشکست میشن اینام واسه تلافی ورشکستگی و کله خری دولت با گرانی اینترنت میخوان جبران کنن وزیر ارتباطات فرمودند با فیلترشکن سایتها سخت باز میشن من بی فیلترشکن نمیتونم فیلمهای سایت شما رو ببینم با فیلترشکن امتحان نکردم ولی سایتهای دیگه رو حواسم نبود vpnم روشن بود بخاطر تلگرام رفتم اصلا باز نشد بدون فیلترشکن هم کنده همین سرعت کم اینترنت باعث نارضایتی میشه الان من و امثالم چه دلخوشی داریم جز اینترنت ؟
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان