تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۸ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

حمید فرخ نژاد از به نام‌ترین بازیگران مرد سینمای ایران است، که در کارنامه هنری او آثار به شدت موفق از نظر هنری و هم از نظر فروش در بخش گیشه وجود دارد، به همین بهانه قصد داریم تا در این مقاله لیستی از بهترین فیلم‌های حمید فرخ نژاد به شما معرفی کنیم.

فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: حمید فرخ نژاد متولد ۲۸ فروردین ۱۳۴۸ در آبادان، فارغ التحصیل رشته کارگردانی تئاتر در دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران، هنرپیشه، فیلم نامه نویس و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است. فرخ نژاد با عنوان شغلی دستیار کارگردان وارد سینما شد. سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم سینمایی در کوچه‌های عشق بازیگری را آغاز کرد. فیلم سینمایی عروس آتش دومین تجربه بازیگری او بود که سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در هجدهمین جشنواره فیلم فجر برایش به ارمغان آورد.

فیلم سینمایی لاتاری 

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

فیلم لاتاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد.

به گزارش رویداد ۲۴؛ فیلم لاتاری به کارگردانی و نویسندگی محمد حسین مهدویان داستان دو جوان بیست و یکی دو ساله است که قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. ولی خانواده‌ها چندان موافق این ازدواج نیستند. آن‌ها منتظر هستند تا به مرور زمان رضایت خانواده هایشان را بدست آورند. آن دو یک رویا دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت امریکا.

فیلم سینمایی خوب، بد، جلف

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

فیلم خوب، بد، جلف به کارگردانی محسن چگینی در سال ۱۳۹۴ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و کمدی است. خوب، بد، جلف به کارگردانی پیمان قاسم خانی، داستان یک کارگردان هنری سینما است که از طرف تهیه کننده اش تحت فشار قرار می‌گیرد تا از دو بازیگر تجاری برای بازی در نقش‌های اصلی فیلمش استفاده کند. او مجبور است در مدت کوتاهی آن‌ها را به نقش هایشان نزدیک کند.

فیلم سینمایی استرداد

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

فیلم استرداد به کارگردانی علی غفاری در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و درام می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، فرهاد قائمیان، آلیسا کاچر، صالح میرزاآقایی، سیاوش چراغی پور، علیرام نورایی، بهنام تشکر و شیرین یزدان بخش به هنرمندی پرداخته‌اند. فیلم استرداد در ژانر تاریخی محصول سال ۱۳۹۰ است. علی غفاری کارگردانی این اثر را به عهده دارد. فیلم استرداد در جشنواره فیلم فجر سال ۱۳۹۱ در ۴ رشته برنده سیمرغ بلورین شد. موضوع استرداد به غرامت جنگی می‌پردازد که قرار بود توسط انگلستان، آمریکا و شوروی به ایران داده شود و مربوط به مقطع زمانی سال ۱۳۳۲ است.

فیلم سینمایی تگزاس

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

فیلم تگزاس یک به کارگردانی سید مسعود اطیابی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و ماجراجویی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، گابریلا پتری، آدریانو تولوزا و تی آگو متوس به هنرمندی پرداخته‌اند. این فیلم در برزیل فیلم برداری شده است و مضمونی کمدی دارد. خلاصه داستان این فیلم گویای این است که: هرگز یک ایرانی رو تهدید نکن حتی در یک کشور دیگر…

فیلم سینمایی زندگی خصوصی آقا و خانم میم

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

فیلم زندگی خصوصی آقا و خانم میم به کارگردانی روح الله حجازی در سال ۱۳۹۰ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، ابراهیم حاتمی کیا، امید روحانی، سوگل طهماسبی، حمید نیری و علیرضا شجاع نوری به هنرمندی پرداخته‌اند. محسن (با بازی حمید فرخ نژاد) که یک مدیر فروش در سطح شهرستان است ارتقا گرفته و به یک مدیر در سطح کشور تبدیل شده است. ولی دغدغه او داشتن همسری نه چندان مدرن است که ممکن است باعث سرافکندگی و تحقیر محسن در بین همکاران پایتخت نشین وی شود.

فیلم سینمایی گشت ۲

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

فیلم گشت ۲ به کارگردانی سعید سهیلی در سال ۱۳۹۵ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و درام می‌باشد. در این فیلم حمید فرخ نژاد، پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی به هنرمندی پرداخته‌اند. به گزارش رویداد۲۴ داستان این قسمت ۵ سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد که حسن و عباس از زندان آزاد می‌شوند و عطا هم از کما بیرون می‌آید و زنده می‌ماند و گروه قدیمی دوباره تشکیل می‌شوند. عباس و حسن و عطا مدتی نیز دنبال کار می‌گردند، اما موفق نمی‌شوند و تصمیم می‌گیرند مسیر گذشته خود را پیش ببرند و اتفاقات گشت ارشاد ۲ از همین جا آغاز می‌شود.

فیلم سینمایی به رنگ ارغوان

معرفی بهترین فیلم‌های سینمایی حمید فرخ نژاد

فیلم به رنگ ارغوان به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در سال ۱۳۸۳ ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر درام و عاشقانه می‌باشد. در این فیلم خزر معصومی، کوروش تهامی، بهناز توکلی، رضا بابک، فرهاد قائمیان، محمدعلی اینانلو و حمید فرخ نژاد به هنرمندی پرداخته‌اند. «شفق» یکی از اعضای گروه سیاسی که اوائل انقلاب از ایران خارج شده، پس از سال‌ها تصمیم می‌گیرد برای دیدن دخترش «ارغوان» که دانشجوی دانشکده جنگل داری است، مخفیانه به ایران بازگردد. یکی از مأمورین امنیتی به نام «هوشنگ» به عنوان دانشجو وارد دانشکده می‌شود و از امکانات مدرن امنیتی استفاده می‌کند، تا با کنترل ارغوان، شفق را به دام اندازد. در این میان بین او و ارغوان رابطه‌ای عاطفی بوجود می‌آید...

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
3
7
حمید خان بهترینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
7
3
پدرسوخته، فتح کرده فیلماشو زدی ؟ بی شرف
پاسخ ها
آریوبرزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
سلطان حمید فرخ نژاد کبیر حرف نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
0
5
فیلم چهارشنبه سوری ازبقیه کاراش بهتره
عبدخدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۹
2
5
قصاوت نکنیم قاضی فقط خداست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
آدمها با اعمالی که انجام می دهند مورد قضاوت قرار می گیرند این حرف بی منطقی است که قضاوت نکنیم!
رهسپار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
0
2
به نظر من عروس آتش جز اولین فیلمهایی با بازیگری درخشان فرخ نژاد است ولی ایشان با همه توانایی هایش فیلمهای کم ارزش و چیپ گیشه ای هم بازی کرده است که می شود گذاشت به حساب مسایل اقتصادی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
2
1
خود فروخته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
نه فکر نکنم همچنین فیلمی بازی کرده باشه!؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۴
0
0
مرد با غیرت وشجاع ایرانی
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان