تاریخ انتشار: ۱۳:۲۳ - ۱۷ دی ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲۲۶ نظر
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد؛

محمدمهدی کرمی که بود و چرا اعدام شد؟

محمدمهدی کرمی متهم پرونده روح‌الله عجمیان بسیجی کرجی بود که به حکم دادگاه به اعدام محکوم شد و سحرگاه ۱۷ دی به دار آویخته شد.

محمدمهدی کرمی

رویداد۲۴ محمدمهدی کرمی اصالتاً اهل بیجار در استان کردستان است. او در جریان ناآرامی‌های پس از مراسم چهلم حدیث نجفی در کرج به اتهام قتل روح‌الله عجمیان بازداشت و صبحگاه روز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱ به دار آوریخته شد.

بیوگرافی محمدمهدی کرمی

محمدمهدی کرمی جوان ۲۲ ساله متولد سال ۱۳۷۹ بود. او ساکن کرج اما اهل بیجار بود. خانواده کرمی مدت‌ها قبل از کردستان به نظرآباد استان البرز در نزدیکی کرج مهاجرت کرده‌اند. محمدمهدی کرمی در رشته کاراته فعالیت حرفه‌ای داشت.

خانواده کرمی به لحاظ درآمد مالی جزو خانواده‌های ضعیف به شمار می‌روند. ماشاءالله کرمی پدر محمدمهدی کرمی، «دستفروش دستمال کاغذی» است و به جز محمدمهدی یک فرزند دیگر هم دارد که به گفته خودش معلول است.

پدر محمدمهدی کرمی در توصیف پسرش چنین گفته است: «پسر من چندین قهرمانی کشور در رشته کاراته دارد. من دستفروش هستم و با نان کارگری او را بزرگ کرده‌ام. همه آشنایان، همسایگان و همکارانم می‌دانند من دستفروشی می‌کردم تا این پسر بتواند یک روپایی ورزشی بگیرد و افتخارآفرینی کند. روزی که مهدی دستگیر شد، کفش کالج و شلوار راسته پوشیده بود. مگر با این تیپ کسی به تظاهرات می‌رود؟»

حکم اعدام محمدمهدی کرمی چند مدت قبل صادر شده بود اما ظاهرا آنها به مادر او اطلاع نداده بودند. روزنامه اعتماد گفت‌وگویی با پدر محمدمهدی کرمی کرده که در آن چنین گفته است: «محمدمهدی به ما زنگ زد و گفت بابا حکم‌ها را به ما داده‌اند؛ حکم من اعدام است. پسرم گریه می‌کرد و می‌گفت به مامان چیزی نگو. مادرش وابستگی زیادی به مهدی دارد. پسرم ورزشکار است و همیشه تلاش می‌کرد که افتخار کسب کند. اگر اتفاقی برای مهدی بیفتد، زندگی ما هم به پایان می‌رسد. به آقای آصف حسینی [قاضی پرونده] گفتم، تو را خدا دوبار، حبس ابد به بچه من بدهید، اما او را اعدام نکنید.»

اتهام محمدمهدی کرمی

در جریان چهلم حدیث نجفی، فیلمی از صحنه کتک خوردن و قتل یک نیروی بسیج منتشر شد که بعدها معلوم شد این فرد «روح الله عجمیان» بوده است. افراد زیادی در این پرونده بازداشت شدند؛ از جمله محمدمهدی کرمی و سیدمحمد حسینی، حمید قره‎حسنلو، حسین محمدی و رضا آریا که تا کنون کرمی و حسینی اعدام شده‌اند و حکم اعدام قره‌حسنلو نیز در دیوان عالی کشور نقض شده است.

قوه قضاییه اعلام کرده «در این پرونده برای ۱۶ متهم قرار جلب به دادرسی صادر شده است که جلسات رسیدگی به اتهام ۱۳ نفر در دادگاه کیفری یک استان برگزار شده و رسیدگی به اتهامات ۳ متهم دیگر جداگانه انجام شده چون سن آنها کمتر از ۱۸ سال بوده است.

نماینده دادستان گفته «براساس احکام صادرشده برای ۵ نفر از متهمان که اقدامات مؤثر و اصلی آن‌ها آنها از قبیل ایراد جرح شهید با چاقو و ضرب و جرح وی با سنگ، مشت و لگد و کشاندن شهید با بدن برهنه روی آسفالت خیابان منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان شد، به اتهام، افساد فی‌الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مأموران نیروی مقاومت بسیج و فراجا و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور، به اعدام و ۱۱ متهم دیگر به حبس‌های طویل‌المدت (تا ۲۵ سال) محکوم شدند.»

اعدام محمدمهدی کرمی


بیشتر بخوانید: محسن شکاری اولین اعدامی اعتراضات ۱۴۰۱ که بود؟


محمدمهدی کرمی در دادگاه چه گفت؟

خبرگزاری میزان متعلق به قوه قضاییه سخنان محمدمهدی کرمی در دادگاه را منتشر کرده است و گفته کرمی به قتل عجمیان اعتراف کرده است. کرمی در دادگاه گفته «شب یازدهم آبان ماه یکی از دوستانم گفت فردا دوازدهم آبان در مراسم چهلم حدیث نجفی شرکت کنیم. ۱۱ صبح در اتوبان ترافیک بود و من از ماشین پیاده شدم و با دیگران شعار دادم و به سمت ماموران سنگ پرتاب کردم.»

او گفته «عده‌ای در یک مکان تجمع کرده بودند و فریاد می‌زدند بسیجی بسیجی که من هم به آنها پیوستم. دیدم یک بسیجی روی زمین افتاده و سه نفر با سنگ و چوب به سر و صورتش ضربه می‌زنند. بعد بسیجی فرار کرد و  ۳۰ تا ۴۰ او را دنبال می‌کردند و می‌زدند. من هم دستم را انداختم سمت شانه راستش و چرخاندمش، بعد با یک سنگ به سرش ضربه زدم. بعد از اینکه سنگ زدم، با مشت سه ضربه به سرش وارد کردم. بعد یک فرد آمد و چند ضربه چاقو به شکم و پهلوی عجمیان وارد کرد. من پا‌های او را گرفتم و به سمت جلوی خاور روی زمین کشیدم که کفش‌هایش از پاهایش در آمدند و با آن‌ها ۲ ضربه به صورتش زدم.»

اجرای حکم اعدام محمدمهدی کرمی

حکم محمدمهدی کرمی سحرگاه  ۱۷ دی ۱۴۰۱ اجرا شد و او به دار آویخته شد. به گزارش رویداد۲۴ درباره اجرای حکم کرمی واکنش‌های متفاوتی وجود داشت؛ برخی معتقد بودند اقدام او قتل محسوب می‌شده و اگر ماجرای اعتراضات هم در میان نبود، باز هم او به واسطه جرم قتل باید قصاص می‌شد. در مقابل گروه دیگر معتقدند که اجرای حکم او به سرعت انجام شده و رویه‌های قانونی دادگاه به دقت انجام نشده است.

یکی از انتقادات به اجرای حکم کرمی این بوده که او از دسترسی به وکیل محروم بوده و در لحظات آخر توانسته وکیل در اختیار داشته باشد. محمدحسین آقاسی وکیل دادگستری در مصاحبه‌ای گفته «دادگاه وکالت او را برای فرجام‌خواهی محمد مهدی کرمی را نپذیرفته‌است. پدر و مادر کرمی از من درخواست کردند وکالت او را قبول کند اما محاکمه و مجازات او بدون حضور وکیل صورت گرفته‌است.»

ماشاءالله کرمی پدر محمدمهدی کرمی در مصاحبه‌ای که با روزنامه اعتماد داشته گفته «وکیل تسخیری پسرم به تماس‌های ما پاسخ نمی‌دهد. پای جان یک نوجوان در میان است اما به خانواده متهم اجازه داده نشد وکیلی داشته باشند.»

یکی از موارد مطرح شده درباره محمدمهدی کرمی این بوده که اعترافات او تحت فشار بوده است. او به عنوان متهم ردیف اول شناخته شده اما خودش در دادگاه گفته وقتی رسیده، عجمیان چاقو خورده بود و او ضربه چاقویی به مقتول وارد نکرده است.»

در فیلمی که از صحنه حادثه منتشر شده، مشخص است که محمدمهدی کرمی در حال کشیدن روح الله عجمیان روی زمین است و همچنین تصاویر نشان می‌دهد که او در حال زدن عجمیان با کفش است که ضرباتی به سر و صورت او وارد می‌کند. اما فیلمی از وارد کردن ضربه چاقو منتهی به مرگ منتشر نشده یا دست‌کم رسانه‌ها از آن بی‌اطلاع هستند. به همین دلیل برخی اینگونه تحلیل کرده‌اند که اقدام کرمی، اقدام منجر به قتل نبوده بنابراین قصاص در مورد او نباید انجام می‌شده است.

پدر محمدمهدی کرمی همچنین به روزنامه اعتماد گفته «پسرم در تماس تلفنی، اتهامات واردشده به خود را رد کرده‌است.» ظاهرا آنها معتقدند بخشی از سخنانی که محمدمهدی مرمی در دادگاه بیان کرده، تحت فشار بوده و حتی کتک خورده است. منابع خارجی البته این مسئله را اینگونه شرح داده‌اند که «او هنگام بازداشت کتک خورده و بیهوش شده است.»

قوه قضاییه این ادعا را رد کرده و گفته تمام موارد مربوط به محکومیت محمدمهدی کرمی در فیلم مشخص است و بدون اعتراف هم معلوم بوده او اقدام به قتل کرده است. با این حال خودش در دادگاه و در واکنش به سخنان نماینده دادستان که او به عجمیان چاقو زده، اینگونه گفته است: «حرف‌های نماینده دادستان درست است اما گفته شد که من یک ضربه به پهلوی شهید وارد کردم که اینطور نبوده است. آقای قاضی من جوان هستم و گول خوردم چرا که جو زیاد سنگینی در صحنه واقعه حاکم بود. در حضور شما از گناهی که مرتکب شده‌ام توبه می‌کنم و به خانواده شهید هم تسلیت می‌گویم. ضربات من به شهید کشنده نبود. من امروز پشیمان هستم و از خدا طلب بخشش و توبه دارم.»

محمدمهدی کرمی کیست

واکنش‌ها به اعدام محمدمهدی کرمی

هلگه لیمبورگ نماینده بوندستاگ اعلام کرد که کفالت سیاسی محمدمهدی کرمی را بر عهده گرفته بود، پس از اجرای حکم اعدام کرمی به سفارت جمهوری اسلامی در برلین رفت و نسبت به اجرای حکم انتقاد کرد. همچنین کلمانتین اوتان نماینده پارلمان فرانسه که او نیز کفالت سیاسی محمدمهدی کرمی بر عهده داشت، از اجرای حکم انتقاد کرد.

محمدصادق کوشکی به رویداد۲۴ گفته «قوه قضائیه در این حدود ۴ ماه فقط یک نفر را به جرم محاربه اعدام کرده است و بقیه به جرم قتل اعدام شده‌اند و فقط محسن شکاری قتل نکرده بود که اعدام شد که این تعداد با توجه به اتفاقی افتاده ناچیز است. همین کوتاهی باعث شده گروهی به بدون ترس هر کاری که می‌خواهند، انجام بدهند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۲۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
22
75
اعتراف اجباری می گیرید، عجب عدالتی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
فیلمش بود که آدم کشت وسط خیابون ، ولی یه سوال چرا بابک زنجانی رو اعدام نمیکنن چند ساله حکم اعدامش اومده ؟ آها لابی پشتشه حله داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
رویداد جان هلاک سانسورتم خب اون کلمه پانترک و هم منتشر میکردی دیگه لابی پانترکها پشتشه
شیلا بختیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اصل قصه را دنبال کنید:
وقتی عده ای با موج آفرینی ناشی از نفرت بدون هیچ گونه رهبری مسول ،می خواهند خیزش و انقلاب بوجود بیاورند.
نتیجه می شود:
1) یک بسیجی از طبقه پایین شهر بدون سلاح لگد مال و کشته میشود .
2) چند نفر جوان خام و جو زده از همان طبقه فرودست که دستشان به خون آلوده شده،خواه ناخواه قصاص می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
ینی طرف انقدر آزادگی و شرف نداره که اجباری اعترافی نکنه که حکمش اعدامه؟ واقعا چطوری فکر میکنی با اجبار میشه توی دادگاه که هر اقراری، شانیت قضایی داره، اعتراف کرد؟ یه چیزی شنیدی فقط تقلیدوار تکرار میکنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
فیلمی که ادم کشت وسط خیابون از کجات در اوردی !
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
در جواب شیلا بختیار که مدعی دنبال کردن اصل قضیه هست(اونم از نوع بیست و سی طورش!!!)یا خیلی از مرحله پرتی.یا از دارو دسته همونایی که عرض کردم هستی!!!
حمیدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
مگه فیلمشو ندیدی یا کور بودی اون وقت که ضربه میزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
مازیار ابراهیمی رو هیچ وقت فراموش نمی کنم.
تو تلویزیون اعتراف کرد دانشمند هسته ای ترور کرده و بعد مشخص شد کلا بی گناهه و آزاد شد
رسول خادم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
15
72
جالبه بدانید بعد اعدام رفتن نماز صبح خودن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
جالبه بدانید بعد از حماقتِ جوگیری رفتن قتل کردن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
ابن زیاد هم نماز می خواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
پس اصلن نماز خوندن به درد نمی خوره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
12
45
ای خدا چه بچه س خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اونکه به قتل رسوندن هم بچه بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
حرف نزن چوپون ۶۰ کودک در اعتراضات کشته شدند شما کدوم خلا بودین ! حالا کشته شدن یک مامور حکومتی که خودش به قصد زدن وکشتن مردم به خیابان اومده شده روضه مطلومیتتون !
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
ناشنلس۲۰۵۳ شما هنوز در آسمون ریسمون مجازی حرفه ای نیستین .. گفتن جمله ی اتوبان رو نبندید توسط یه تازه جوون میشه به قصد کشتن .. قاتل که میگه سنگو کوبوندم تو سرش میشه بچه!
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
کشتن یک انسان در هر صورتی گناه هست و گناه بزرگتر اینکه به اسم خالق انسان (خدا) اینکار انجام بشه . قوه قضائیه نباید تمایل شخصی خودش رو به نام خدا تمام کنه به قول عمروعاص همه چیز را به گردن خدا بیانداز . اقایان شدن سخنگوی خدا حداقل وجدان داشته باشید
آریو برزن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
15
37
با توجه به عمق فاجعه رخ داده و آرزوهای پرپر شده و داغ پدر و مادر این جوان رعنا جا داره تشکر کنیم از رویداد 24 و تمام دست اندرکاراتون.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
13
47
دادگاه های انقلاب باید منحل گردد. اگر این جوان باعث کشته شدن آن بسیجی شده باشد حکم او قصاص بود و اگر اقدامات او کشنده نبوده نباید به اتهام عناوینی چون افساد فی الارض و .‌..
اعدام می شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
باعث کشته شدن روح الله عجمیان بوده. سهم داشته. عجمیان هم کارگر روزمزد بود. بسیجی داوطلب هم بود. راه اتوبان را میخواست باز کنه؛ اما کشتنش.
اونم آرزو داشت. اونم پدر و مادر داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
عجب باعث کشته شدن بوده بالگد زدن وکشیدن روی زمین !؟سهم داشته باید اعدام میشد ؟معنی قصاص رو می دونی کودن قصاص عمل مقابله !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
قصاص بایستی شهید بزرگوار بلند می شد لگد می زد و او را می کشت و بر روی زمین می کشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
وقتی طرف رولگد زده وروزمین کشیده یعنی این اون طرف رو نکشته پس قصاصش اعدام نیست فهمیدی یا خودت روبه خریت نیزنی !
سبحی
|
United States of America
|
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
71
20
اینا مرتکب قتل و جنایت بر میت شدن، اونوقت سلبریدی ها هشتگ میزنن نه به اعدام، وا اسفا از این همه دوگانگی و بز شرفی
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
15
47
خشونت سازمان یافته/آگاهانه دستگاه باصلاح قضایی ؛گناهی بسیار بزرگتر و جرمی سنگین تری هست!
چونکه بسیجی فوت شده و جوانانی که برای مراسم حدیث نجفی آمده بودند همدیگر را از قبل نمیشناختند .بسیجی مانع حضور مردم داغدار در مراسم شده واینکار خشم مردمی را برانگیخته به به یک خشونت خودبخودی انجامیده بدون هیچ پیش بینی وهدفی خاص.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بخاطر یک حجاب مملکت رو وارد جنگ داخلی کردین بعد دارید میگید سلبریتی فلان بیسان حالت خوبه قهرمان ملی کسیه که در مقابل این وحوش مذهبی دست خالی وایمیسن.... راستی قاتل کیان پیرفلک چی شد؟؟ قاتل یاب ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بسیجی فوت شده؟ خودش فوت کرد؟ بستن اتوبان ربطش به شرکت در مراسم نجفی چیه؟ شما میدونی محل جرم با قبرستان چه ارتباطی داره؟ بعد گیریم همینه که میگی، اون کارگر روزمزد و بسیجی داوطلب باید کشته بشه؟ باید به اون وضع کفتارگونه، به قتل برسه؟! خشونت سازمان یافته، چیزیه که در ذهن تو و امثال توست. گناه بسیار بزرگتر و جرم سنگین تر، طرز فکر دوگانه امثال توست که یه مرگ رو ساده میکنی و مرگی دیگر رو فاجعه قلمداد میکنی! خشونت در مغز توست که به قتل شنیع در کف خیابان، تخفیف میدی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
قاتل طفل مظلوم که پدرش حرف گوش پلیس در ابتدا نکرد دستگیرد شد ۴ نفر بودند که ۲ نفر در در گیری کشته و بقیه دستگیر شدند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
تو حق نظر دادن نداری چون در خارج از کشوری و از واقعیت هیچ نمی دانی .
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
واقعا فکر میکنی برای حجاب جنگ داخلی راه افتاد؟ مگه در چهارشنبه های سفید کشف حجاب نکردند؟ چرا کسی جنگ نکرد؟ نه دوست عزیز . البته کشف حجاب میراث مرگ یه دختر بخت برگشته شد، ولی خوبه تو همون هلندی که هستی بررسی کنی تو اروپا جنگهای سی ساله برای چی بود؟
محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
66
6
شهید محسن شکاری با آدم کشی به اسم محمد مهدی کرمی زمین تا آسمون فرق داره. محسن شکاری عزیز به ناحق اعدام شد ولی محمد مهدی کرمی جنایتکاری بود که خون امثال محمد مهدی کرمی را پایمال کرد.
پاسخ ها
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟؟ محمد مهدی حق ممحد مهدی دو ضایع کرد !!!! از روی تعصب کور حرف زدن باعث اشتباه هم میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
هرکس در مقابل ظلم بایستد شایسته احترام است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
چرا جواب من به این محسنی نادان رو منتشر نکردید. چرا فکر میکنی محسن شکاری شهیده???!!! مگر دستگاه قضایی شما طبق اسلام ناب محمدی نیست مگر میشود در مملکت امام زمان اشتباهی یک بیگناه به مرگ محکوم شود ???!!خودت از حرفات خندت نمیگیره ?!!!از این اراجیفت ساندیسی بی ارزش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
شهید مفهومی اسلامیه. مثل حجاب. دهنت رو آب بکش وقتی از لفظ شهید، بی محل استفاده میکنی یارو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
حرف نزن مگه شما نماینده اسلامید که وازه شهید رو مصادره کنی یارو برو اسلام رو بشناس بعد حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
محسنی کیف می کنید یک سری احمق مانند شکاری کرمی ووو دیگر را تشویق و بر جهالت و خریدشان می افزاید و به چوبه دار هل می دهید این کار چقدر لذت دارد که اغلب افراد شراب خور اهل اعتیاد و بی حجاب خیلی کیف دارد خبر اعدام آنها می اید جالب تسلیت هم می گوید شیطان پیش شما کلاس می بیند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
10
33
وای بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
39
16
ادمکش ها رو اعدام نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
نه ! اعدامی ها رو ادمکش کنید ! مثل زندانی های اعدامی که سازماندهی کردین برای ادمکشی در خیابانها از ۸۸ تا الان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
ناشناس اول!
یه چیزی از سال 88 شنیدی، چهار پنج دست تغییر دادی؟ :))) زندانی های اعدامی؟!! اونکه میگی اصلا چیزی که اینجا نوشتی نبوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
ناشناس دوم
نه شما اصلن تو باغ نیستی. دوست داری به یکی بزنی که مطرح بشی؟ بپا کار دست خودت ندی مثل این اعدامیه
کم نبود آدم رو که رفتن اعتراض کردن به دست درازی به فلان دختر بدبخت تو خیابون که زدن شل و پل کردن اون اعدامیا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
6
38
کسی ک اقتصاد کشور رو نمیدونه
سیاست رو نمیدونه
چطور میخاد شخصی رو وارد جامع کند ک حقوق کیفری رو بدونه؟
هنر حقوق کیفری در اصلاح است ن حذف افریده خداوند
ب امید اعدالت در ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خود اون خدا گفته آفریده ای که جرئت میکنه آفریده دیگری رو حذف کنه و به قتل برسونه، باید جرئت حذف شدن و به قتل رسیدن رو داشته باشه.
خود اون خدا میگه در این فرایند، حیات و زندگی است.
هنر عدالت، اصلاح است. معدوم شدن هم بخشی از اصلاح است.
کسی که جرئت میکنه بکشه، باید جرئت مردن هم داشته باشه و مرگش هم باید جرئت کشتن رو از دیگران بگیره.
به امید عدالت در جهان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
18
50
این خشمی که درون جامعه کاشتید بزودی برداشت خواهید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
زارت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
۱۹و۳۹!پاره نشدی که ! خوبه فقط حرفشرو زد زرتت دراومد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
برداشت؟ هر قاتل و مجرمی درو خواهد شد.
خاقان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
12
53
کاش یک موی این دو جوان در تن کل مسؤولان بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
12
56
حتی حق داشتن وکیل مدافع بهش ندادین. تمام ادعاهاتون چرت و پرت است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
54
25
وقتی فیلم هست دیگه چی رو میخواد نپزیرد والا انقلابی اونا بودن که زیر شکنجه ساواک حرف نمیزدن تو که عرضه نداری غلط میکنی مبارز شدی قاتل باید اعدام شود اون موقع که جوان مردم را میکشتی یاد اینها هم باید بودی اون پدر ومادر نداشته فقط شماها پدر ومادر دارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
قاتلان این ۵۰۰ نفر معترص کجان قاتلان مسافران هواپیمای اوکراینی بعد سه سال کجان ! قاتلان سها ! کیان و...۶۰ کودک ۱۰۰ روز اخیر کجان !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
الاغ جان در فیلم نقش این طرف در کشتن ! کاملا محرزه !؟ یا فیلمیه که طرف رو رو زمین میکشه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
اشتباه مثبت دادم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
56
30
اعدام یک جوان خوشحال کننده نیست ولی کسانی که امروز میگند اقدام جمهوری اسلامی در اعدام ها جنایتکارانه است اسم کار بیرحمانه مهدی کرمی و حسینی رو چی میذارند ؟؟؟آیا روح الله عجمیان انسان نبود؟؟؟چرا قتل وحشبانه او را محکوم نمی کنند
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
70
17
حق ش بود ۱۰ با اعدام هم کمش ه خدا جای حق نشسته چقدر خوشحال شدم یک ظالم به سزای عملش رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
ایشالله قسمت و عزیزانتون بشه
ععع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
تو ببند اگه ایطوره برای یه نفر کل کشور باید اعدام کنن خو این چ دینیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
نتیجه رابطه نامشروع مادر وسط بارداری تحویل فرزندی میشه که بعد این اتفاق چنین حرفیو بزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
جوابتو دادم رویداد نگذاشت
جواب ۹:۵۳
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
ایشون داره خودشو معرفی می‌کنه
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
6
58
قاتل مهران سماک و بچه های زاهدان هم اعدام می کنید؟! لطفاً انتشار دهید
#عدالت
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
59
18
هی علی کریمی اون ور اب زور میزد زر میزد میگفت جرات دارید همین ملعون کرمی رو اعدام کنید اعدامش کردن کریمی هم هیچ غلطی نتونست بکنه اب از اب تکان نخورد جزای ادم کشی همینه
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
خاک تو سرت درد کریمی و کرمی توی فرق سرت.
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چرا اسامی تون رو ناشناس می نویسین می ترسین پیداتون کنند شما رو هم بکشند من اسمم رو نوشتم مردی اسمت رو بنویس و در اخر عرض کنم علی کریمی گردن کشی میکرد میگفت جرات دارین اعدام کنین حالا اعدام شدن میخوای چه غلطی کنی گنده تر از تو رو هم اعدام کردن تو که دیگه کسی نیستی یک چیز خدمتتون بگم هزارساله دیگه اون رضا پهلوی نمیاد ایران همونطوری که احمدشاه بعداز رضاپالانی نیامد ایران
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
آره پس خوبه خودت اعتراف کردی که نظر نوشتن از دید شما عقوبت داره ممکنه بکشنت
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
امام خمینی به رضا پهلوی توصیه کرد بره دنبال تحصیل یا کاسبی . اگر بر فرض جمهوری اسلامی هم نباشه دیگه مردم ایران سلطنت را قبول ندارند. ( فیلم صحبتهای امام هست)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
16
37
خدا بیامرزه ‌.
شهید نمی میره
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خودت هم مثل این شهید شب الاهی
باقراحمدیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
50
8
اعدام کمه کمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خوارج ! اجدادتون رو میگم بعد از کشتن مخالفان خود انها را مثله می کردند یعنی تکه تکه ! ظاهرا ژن اجدادی بر روح سیاهت سواره وافسار الاغ روحت رو به این ور وانور می کشه ! توهم برو زندان در اقدامی اجداد پسندانه مسولیت تکه تکه کردن اعدامی ها رو به عهده بگیر اگه دوست داشتی کار هند جگر خوار روهم انجام بده ! شاید خنک بشی البته بیماری شما درمان نداره وامکان داره به سرنوشت استاد تون حجاج بن یوسف دچاربشی ! انشالله !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
هم مرگ برجهان شما نیز بگدرد
....این عوعوسگان شما نیز بگذرد ..گرد سم خران شما نیز بگدرد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
50
16
اقای کرمی با نون دستفروشی بزرگش کردی که راحت یه جون عین خودش رو کشت ،فکر می کنی اون جون خانواده نداشت مادر نداشت خدا هم گفته نفس مقابل نفس
پاسخ ها
jokhe
| United States of America |
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اون شهید جوان که نگفت بسیجی بیا میخوام به مبارزه دعوتت کنم . خودش اومد جلوی مردم داغ دیده رو بگیره که سردار بشه که بی سر شد
جواب jokhe
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خیلی داعشی تو. خیلی خیلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
14
30
من نمی‌دونم چه خبر هست فقط اینجا گفته شده که یک انسان کشته شده حالا در اعتراضات فرق نمیکنه بالاخره جان یک انسان ازبین رفته خب حالا قانون چی میگه مثل همه ی قتل‌های عمد دیگر اجازه دهید هم وکیل داشته باشن هم تلاش کنند از خانواده مقتول رضایت بگیرن اگر رضایت حاصل نشد بعد حکم را اجرا کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
تمام این جنایات مصرف سیاسی داره برای زهر گرفتن از مردم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
8
29
گر یه میکنم و اشک می ریختم
پاسخ ها
احد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
و من از حماقت تو خون می‌گریم
ناشناس
| Switzerland |
۰۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
به توهمات خودت بخند؛ گریه نداره. مفلوکِ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
12
2
همه می گویند هرچه قانون گفت تمام
اما دروغ شاخدار شما نسبت به خانوده دستمال کاغذ دست فروش و بعد میلیونی صرف ورزش کارته کردن از من که در کودکی چوپانی می کردم و قبولی برق دانشگاهی که خوب بود به نام شریف جور در نمی اد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
عجب پوارویی هستی از کاراته کار شدن طرف فهمیدی طرف دروع میگه بابا ایول ! احسنت تواشتباه رفتی شریف باید کاراگاه می شدی صمنا جمله بندی هات هم نشون می ده بخوانیم وبنویسیمت مشکل داره ! انشالله ابتداییرو که طی کردی بعد دبیرستان برو شریف ! البته الان اونجا نخبه نداره ! به گردن کسایی که میگن ! اما مسرم من خیلی رو می شناسم در اوج فقر در رشته هایی که می خواستن یا تحصیل کردند یا ورزش کردند ! برو خود ترو با چیزهای عقلانی تری شیرین کن !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
11
1
همه می گویند هرچه قانون گفت تمام
اما دروغ شاخدار شما نسبت به خانوده دستمال کاغذ دست فروش و بعد میلیونی صرف ورزش کارته کردن از من که در کودکی چوپانی می کردم و قبولی برق دانشگاهی که خوب بود به نام شریف جور در نمی اد
معترض
|
Finland
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
5
29
برای یک نفر ۵ نفر حکم‌اعدام گرفتن و ۲حکم اجرا شد؟کدوم شرع و قانون این رو تایید میکنه؟اون بسیجی که اگر زنده بود باعث مرگ خیلی ها میشد اما فرض کنیم اصلا اون بسیجی نبوده.چجوری برای یک جان ۲ جان گرفته شده؟هیچ منطقی در رفتار جمهوری اسلامی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
شرع جهود ! وایین یهود ! شما رفتارهای اینها رو نگاه کن یه نگاهی هم به ایات تورات البته تورات تحریف شده بنداز! همه ش توصیه به کشتن مردم شهرها وزنان و....است !
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بله همه در این جنایت شریک بودن خانواده اش هم تقاضای قصاص کردن فیلمش هم بود طبق شرع مقدس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اقای گاگول یا معنی قصاص رو نمی فهمی یا ماموری یه حرفی بزنی قصاص کشیدن روی زمین ولگد زدن، اعدام نیست . اگه هم شریک بودن ومعلوم نیست کار کیه حکمش دیه است ادم خودشیرین
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
طبق کیفر ی که بابت دروغگویی و بهتان زدن در شرع مقدس امده به زودی نصیب کاربر مهدی میشود
احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
15
3
اعترافات و اسناد وجود دارد وقتی که دستگیر شدند بعضی در فرشته و ملائکه سازی آنها مهارت دارند تا آنها را مظلوم و بی گناه جلوه دهند واقعیت را کتمان کنند کاش این پدر به جای توصیف مظلومیت او درست تربیت می کرد تا آخر و عاقبت او به چنین وضعی که به کشتن دیگران دست زند منتهی نشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
هرچی پدر ومادر تو تونستن تورتربیت کنن اونا هم تونستن ! لاشه ! صمنا این پفیوزهایی که توخیابون به زن معترض تعدی جنسی کردن یا به دختر بلوچ تجاوز کردن یا زن وبچه مردم رو الکی تو خیابون با باتوم زدن یا به خطر بوق زدن ادم می کشن یا در بازداشتگهها اعتراف اجباری گرفتن یا هزار خباثت دیگر ! احتمالا از قوم وخویشهای فرشته خصال سرکار ند ! شایدم خود جبراییل ومیکاییل واسرافیل بودن !
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
صد درود به ناشناس 23:56 که کامل جواب این بازمانده داعش را داد
ناشناس
|
Sweden
|
۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
5
23
شما که ایشون رو به اعدام محکوم کردید حداقل میذاشتید قبل از اعدام با خانوده اش خداحافظی کنه.این احکام فقط باعث ریختن بنزین روی اتشه و خشم عمومی ر افزایش میده.
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
نظام سر امنیتش با کسی شوخی نداره باید اعدام میشدند بیخود زور نزن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اقا مهدی بیخود حرف نزن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
22
4
دمشون گرم که این ها رو اعدام کردن.جهنم به این بی … داره خوشآمد میگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
احتمالا اتش جهنم رو در ناحیه نشیمنت حس کردی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
19
4
هر چی هم اعتراض داشته باشند نباید مرتکب قتل بشوند جواب قاتل اعدامه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
قر.......یی که مردم رو به خاطر بوق زدن می کشن چه حقی داشتن! مسلمان زاده ای تو ؟یه بار جون بکن قران رو از روبخون !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
4
16
اینکه برای کشتن یک نفر دو نفر اعدام بشن و با این سرعت و بدون وکیل و حق و فرصت رضایت ایراد داره. و اینجور خوشحالی بعضی کامت ها پشت آدم از آینده جامعه و چرخه خشونت و آینده کودکان می لرزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خوشحالی این گروه مال بیمارهای روحی شون خوشحالی هیستریکه .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
17
1
ملت!
لطفا فرق بین محسن شکاری با محمد مهدی کرمی رو بفهمید.

این دو تا یه نفر نیستند
شکاری ، حقش اعدام نبود چون کسی رو نکشته بود
کرمی آدمکشی کرده برید فیلمو ببینید لگد و مشت و روی زمین بکش و توی صورت بزن، خب معلومه این دو تا یکی نیستند

پس از ظالم لطفا دفاع نکنید هر کی میخواد باشه کرمی با شریعتنداری و رسایی چه فرقی دارن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
هی تو هیچی نمیفهمی. اگه حقش اعدام نبود چرا قضات عادل وجان برکف و مومن انقلابی اون بیگناه را اعدام کردند فکر میکنید ما مردم احمقیم ??!! اینجا مگه دین ناب اسلام وجود نداره ??!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
جناب ناشناس! جناب پروفسور میشه بفرمایید دادگاه هواپیمای اوکراین چرا 3 سال طول کشیده؟ چرا بابک زنجانی اعدام نمیشه و مدیران بانکی و ...
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چند صد هزار تا فیلم میخوای از مشت و لگد های مزدوران لباس شخصی به پیر مرد و پیر زن تو خیابون واست بفرستم؟یا کوری یا خودتو زدی به ندیدن که جفتش هم یعنی زرشک!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
به مرگ هرچی دروغگو هست قسم. از آن فیلمات بده پاورقی پخش کند به مرگ منافقین وطن فروش بچه های خام را به سمت شراب و بزهکاری و در انتها چوبه دار هل نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
از ان فیلمات بده پاورقی پخش کند!!؟
بیسواد معنی پاورقی رو می دونی قدقد ؟فیلم رو پاورقی پخش کند ! یعنی چی ؟ اخه وقتی سواد نداری مجبوری بیای ور بزنی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
3
19
خودش گفته من وقتی اومدم عجمیان مرده بود
با چه عدالتی براش اعدام صادر کردید :)؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
29
3
شکر‌خدا که اعدام شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
با آتش زیر خاکستر چه می کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
هم مرگ برجهان شما نیز بگذرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
3
12
مات ومبهوتم ای داد فقط آرزوی تمام شدن این زندگی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
5
16
واقعا جای ناسف داره این از این جوانان اعترافات اجباری گرفتن و تهدبد به تجاوز شدن تا علیه خودشون دست به اعتراف بزنن این نادان های که میگن بسیجی را کشتن... با خودشون نمیگن بسیجی در مقابل مردم چیکار میکرده؟ حقش بود لابد برای جاسوسی و مخبری بین مردم بوده
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
واقعا مگه ایجاد امنیت وظیفه نیروی انتظامی نیست؟ این بسیجیها خداییش چرا فکر نمی کنند که برای چی آنهارا به جان مردم می اندازند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
قدر یه جو شرف و آزادگی نداشتن که تن به اجبار ندن و انقدر عادی در دادگاه علنی حرف نزنن؟! اگه مرد بودن، شکنجه هم میشدن و تن به خفت اعتراف اجباری نمیدادن که تهش هم اعدام بشن!
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چه منطق جالبی البته این منطق شما وحوش داعشی هست باید عرض کنم چون جلوی مردم بوده باید بکشنش به فجیع ترین شکل ممکن البته شما داعشی هستین و دوم اینکه تا موقعی که قدرت دستتونه میگید باید بکشه اصلا معترض باید مامور رو بکشه ولی تا دستگیر میشوند اون حیوانات و حکم اعدام براشون میاد میگن نه به اعدام نه به زندان زندان جای ورزشکار نیست پس جای کیه کسی که قتل کرده رو باید کشت چه ورزشکار چه هنرمند چه دکتر چه غیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اقای مهدی گمراه ! ایشون کارگر روزمزد بودن یا بسیجی داوطلب مامور چی بودن ! بسیجی داوطلب !!چقدر می گرفته که کارش رو ول میکنه بیاد سرکوب
مردم !
خوبه شما ۵۰۰ نفر وکشتید صدها نفر روهم مجروح ونابینا کردین به چشم کورتون نمیاد بعد یکی ازتون کشته شده در حد شهدای کربلا مراسم می گیرین برای خودتون !
نکته بعد نکنه مامورای شما برای نوازش اومدن !
اول اصل موصوع رو بفهم بعد حرف بزن صحبت اینه که این طرف خاص ! یا محسن شکاری ! به دلایل ومدارک ناقص دارن اعدام میشن نقش طرف در کشته شدن اون بسیجی قطعی نیست واین عقده گشایی برای ترساندن مردمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
15
4
خود بی طرفش اعتراف کرده بعد رویداد ۲۴ بی شرف تر از اون میگه نه!؟!؟ مسخره است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اره سابقه شیوه اعتراف گیری رو مردم دارن سابقه صداقت وعدالت ؟ وشرافت .....شماها روهم !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
4
15
قاتلین معترضین کجان؟ چرا رسیدگی نمیشه و اعدام نمیشن سریع؟ چرا؟ فقط کسایی که هم دید و دین و نظر خودتونن براتون مهمه! باقی آدم نیستن؟خداتون کیه واقعا؟
و اینکه اگه کسی جونشو از دست میده مقصر کسایی هستن ک توجه نمیکنن ب حرف و نظر مردم، این خشونت ها بخاطر همین نادیده گرفتن حقوق بشره
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
17
4
وکیل را برای انسان میگیرند اما این وحشیهای خونآشام را باید بدون محاکمه با بدترین روش از بین ببرند مثلا بندازنشون تو قفس شیر تا دریده شدن را حس کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
ان شالله به همین روش که دوست داری به درک واصل بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
نه، تو قفس آهنی بندازین و قفس رو آتش بزنین و فیلم بگیرین... قبلا شما ها رو جایی ندیدم!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بابای تو احتمالا از رومی های قدیم بوده گلادیاتورهای وحشی روم باستان این کارها رو می کردند اثار دی ان ای در رفتار وگفتارت معلومه یه بررسی بکن شاید رومی باشی !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اون بسیجی ها چی؟ که مردم رو می زنند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
6
8
معلوم نیست با ضربه این دوشهید کشته شده اون بنده خدا ولی به هرحال شهادت مبارک تون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
جالبه یه بنده خدایی رو دو نفر کشتن اونوقت شهادتشون هم مبارک شون باشه...شهادت..؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اون بنده خدا روبروی مردم وایساده بود بی عقل نفهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
شهید و شهادت مفهوم اسلامیه. مثل حجاب. دهنت رو آب بکش وقتی سواد کاربردش رو نداری.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
ناشناس 1002
روبروی کدوم مردم؟ مردم فقط تو و امثال تو هستین؟!
اونایی که توی اتوبان بسته شده بودن، مردم نبودن؟ اونایی که اتوبان رو بسته بودن، مردم بودن؟ انقدر مردم مردم نکن و خودت و امثال خودت رو مردم ندون. مردم یه مفهوم متکثر و عمومیه.
حالا یه کارگر روزمزد که بسیجی داوطلبه و میره برای بازشدن اتوبان کمک کنه، یه نفره جلوی کیا میخواد بایسته؟ بعد اصلا بایسته، باید به اون وضع کفتارگونه، به قتل برسه؟ بنظر میرسه اونکه بی عقل و نفهمه، تویی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اشتباه مثبت دادم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
4
12
خیلی مفت اون دنیاتونو با صدور این احکام تباه کردید،اگه میدونستید کشتن یک انسان چه عقوبتی داره و تا ابد در درک اسفل السافلین جاویدان میشید اینجور مفت جون انسان نمیگرفتید ،مطمین بودید این دونفر قاتل اون طرف بودن؟کجای دنیا نقطه زنی موبایل سند قتل میشه؟،اگر مدعی عدالت امیرالمومنین بودید باید قاتلین فرزندان مردم تو همین مدتم قصاص میکردید وبه دار میکشیدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
10
بدونید برای قتل یک نفر اگر پنج نفر یا بیشتر باشند کسی اعدام نمیشه.در ضمن برای محاربه چرا اعدام میکنن میدونن سه تا مجازات دیگه هم هس ازبین اون سه تا انتخاب کنن گرچه که کار این شهدا محاربه نبود.فقط مثل ما معترض بودن.ما هم باید اعدام شیم،پس بیاید اعداممون کنید چون ما هم الان مرده محسوب میشیم.
پاسخ ها
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چرا تحریف میکنی دین مبین اسلام رو طبق شرع مقدس برای شاهد قتل دو نفر برای شاهد زنا پنج نفر تازه برای زنا همه رو باهم نمی خواد هرکدوم رو جدا جدا میخواد فیلم گرفتن از جنایتشون خودشون اعتراف کرده چند نفر اونجا شاهد بودن دیگه باید چکار می کردن تا این جماعت اعدام بشن شما هم تحریف میکنین هم جنایت هم دوست دارین از زیر بار جنایتتون قسر در برین نه جنایت کردین باید پاش بایستین والسلام
ماری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
16
5
حقش بود اعدام
یه نفر و با بیرحمی تمام کشته حرومزاده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
حق والا نصاف که خودِ ماری!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
زهر مار
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اعدام حقش بود ولی لعنت به حامیان جنایت کاران امثال علینژاد و کریمی و بنیادی و بایدن و بن سلمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
پاچوره تو همون فیلمی که میگن مدرکه تو کشتن دیدی یا دوست پسرات بهت گرا دادن .
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
نه بابا این ماری نیست که حاج مقداد و حاج حسن و حاج حسینن واسه رد گم کنی و عقده گشایی میان اینجا ماری و آزی و سوسی میشن!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
14
6
عجب آدم وحشی بیرحمی بوده
اول زده توسرش محکم
بعد با سنگ زده
بعد با کفشاش و از پاش دراورده
بعد با چاقو زده شکمش
بعد روی زمین کشیده بدنش و
چقدر باید محمد مهدی کرمی حیوون باشه
محمد مهدی کرمی باید زنده به گور میشد
اعدام کمش بوددددد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
چه کسانی این جوان را به این حد عصبانیت رسانده اند؟
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
حرفات تموم شد؟؟؟خیلی تاثیر گذار بود!!!
مسیر زندگیمونو عوض کردی!!!
چقدر باید امثال تو غیرادم باشن!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
اونها که شیطان رو درس میدن، اونها که زهر زامبی کردن رو ساختن، اونها که بخاطر پول زهر رو وارد مملکت کردن، اونها که این جوونها رو هدف گرفتن، اونها که زهر رو وارد مغزش کردن، اونها که شعار و جیغ زدن و غیرت خواستن، اونها که محکوم نکردند و سکوت کردند.
موری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
4
بهش گفتن تو نمی تونی اسلام پیاده کنی وظیفه ات انجام بده و منتظر ظهور باش گوش نکرد به زور نمیشه کسی مسلمان کرد این هم نتیجه اش خدا کنه هرکسی جای خودش قرار بگیرد تا تعادل برقرار بشه مثل سابق همه چی ارزشمند بشه قوانین به روز بشه عدالت آشکار بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
15
چرا قاتلین معترصین تو خیابان را اعدام نمیکنید مگر انها بنده خدا نبودند روز قیامت چه کسی جوابگوی این خونهای بناحق ریخته شده هست خجالت نمیکشید جواب اعتراص مردم را اینجوری پاسخ میدهید وای به حال شما این را بدانید که خدای بزرگ نظاره گر همه چیز هست پس منتظر روز جزا باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
معترضی؟ یعنی تو که اعتراض داری، میری یکی رو میکشی؟
اگه اینطوره، هیچ کجای دنیا دیگه معترض حساب نمیشی! یه قاتل حساب میشی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
هیچ جای دنیا به محصی که معترضاعتراص کرد بهش برچسب اغتشاشگر نمی زنن و اینگونه حمله نمی کنن در صمن ۴۴ سال اصول قانون اساسی خودتون رو درباره ازادی تجمعات واعتراضات انداختین تو دور ، برا ادعاها وامضا خودتون هم ارزش قایل نیستین بدبختا
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
15
کاش با همین سرعت عاملان کشتار آبان ۹۸ و سرنگونی هواپیمای اوکراینی و کشتارهای اعتراضات اخیر و ... هم محاکمه میشدن نه اینکه حتی خبری از دستگیری عاملان این جنایت ها نیست
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
انقلاب مستضعفین علیه مستضعفین است.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
8
12
جوان بسیار شجاع و باعث افتخار کشور، روحش شاد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
11
خدمت اون کسی که میگه وکیل رو برای انسان میگیرن نه برای وحشیهای...باید بگم جناب حق باشماست در کشور ما ایران هیچکس انسان نیست به جز مقام های فرشته تر از فرشته امون و یه مشت حامی و طرفدارهای بی سرو گوششون...مردم عادی از کل دنیا هم بخوان وکیل و قاضی برای دادخواهی داشته باشند هیچ فایده ای نداره که نداره...همینه که هست برای یک نقر فلله ای محاکمه میشن و برای کشته شدن مردم هیچی به هیچی ، جنابان درجه و ترفیع و هدیه های لوکس و ...هم دریافت میکنند.خوشا دین و مذهبی که آموزگارانش شمایید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
بله ما در قلعه حیوانات اثر جورج ارول ، زندگی می کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
رویداد بقیه شو چرا نگداشتی اونجایکه جایگاه ونقش شخصیت های حیوانی داستان رو گفته بودم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
9
1
چرافرزندان بعضی ازسرداران به جاده خاکی می زنند؟

محمدکرمی کیست ؟که این چنین شبه افکنی می کند. پدرش سرداربوده اما پسرش راببین که اسراءیل هم به گردپایش نمی رسدالبته به شبه افکنی وتضادبانظام
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اگه پدرش سردار بود، مطمئن باش اعدام نمی شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
اینجا نوشته خود پدرش میگه من دستفروشم بعد این اسکل اومده کامنت گذاشته بچه سردار بوده!
بعضی واقعا کودنن. متن نخونده نظر هم میدن.
سلاله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
10
آمریکای جنایتکار برای قاتلین سریالی هم تیم دفاعی تشکیل میده حالم بهم میخوره که تو این مملکت با اینهمه ناعدالتی به دنیا اومدم خدا لعنتشون کنه واسه کشته شدن یه بسیجی 16نفر حکم بگیرند؟ همه ی ما معترضین را بکشید و دریای خون راه بندازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
خب نه اون آمریکا رو شناختی نه مملکتت رو :/
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
هرکسی جنایت کنه باید مجازات بشه حالا هر کسی میخواد باشه قانون طبیعته والسلام
مینو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
9
نون حلال، جوان غیور تربیت میکنه، درود خدا بر روح محمد مهدی کرمی، که از نان دستفروشی پدرش تغذیه کرد و در برابر فقر و فساد سکود نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
صدهزار درود !
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
1
انقلاب مستضعفان علیه مستضعفان!!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
4
2
طبق قانون حکم قاتل قصاص است.باید همه قاتل های این مملکت رو اعدام کرد.همه قاتل هارو
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
3
دادگاه این قاتلان علنی بااسم وفامیل وقیافه واضح خیلی کارخوبیه.کاش دادگاه اون قاتلان مال مردم ایران هم با اسم کامل وبدون شطرنجی کردن قیافه هاشون پخش میکردین.به جای ب-ز و م- ه گفتن.وحکمشون هم حداقل بعد از دوسه سال اجرا میکردیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
این دادگاه علنی نبود باید جلوی رسانه ها ونمایندگان کانون وکلا وبر گزار میشد وزنده پخش می شد !
محمد مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
3
به هرحال این دو نفر اگه در قتل اون بسیجی نقش داشتن بخاطر اینکه اعدام شدن،گناهشون بخشیده میشه و پاک از دنیا میرن ولی این مسوولین در پیشگاه خدا باید جواب بدن چون مردم دارن با بدبختی و گرونی زندگی میکنن وکاری نمیکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
7
تاکی میخوان جونامونو بکشین..ازکجامعلوم باضربه این بنده خدامرده.واسه یه نفرده نفرواعدام میکنن...این شهیده که بیگناه
اعدام شده.
معترض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
8
باشه هرچی شما میگید قبول
از تروریست شاهچراغ چه خبرررررررررر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قااااتل کیااااااان؟
مهسا؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
معترضی که اخبار رو نمیخونه باید بره سربازی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
داش اون تویی که اخبار نمیخونی ما خیلیم خوب میخونیم از همه چیزم اگاهیم فرقمون اینه شما صدا و سیما نگاه میکنی و ساندیسم 24 دستته
آرامش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
6
واقعابعداون حیوونااین همه جوون معترض روبه راحتی باگلوله کشتن چرانبایدمجازات بشن حالم بهم میخوره از همتون متاسفم که تو این مملکت بی عدالت تو این برهه از زمان به دنیا اومدم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
ارامش خودتو حفظ کن . شبکه ای که ازش اخبار گوش میدی رو عوض کن آن وقت دیدت عوض میشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
0
چرا باید محمد کرمی بره عجمیان رو بکشه چرا انسان ها بهم رحم نمیکنن جوابش اقتصاد بد کشور هست لعنت خدا بر باعث بانیش جوانهامون نابود شدن حیف اون بسیجی کشته شد حیف دیگران اعدام شدن حیف و صدها افسوس جوانهامون وحشی کردن اقا وسیله ازدواج مسکن کار فراهم کن جو روانی شده برا همه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
3
8
ظلم جنابت بیداد میکنه اگه باید کسی اعدام بشه این مسعولان اختلاسگر هستند و اون هایی که در اصفهان تو صورت دخترهای مردم اسید پاشیدند و اونهایی که در کهریزک و زندان‌ها به بچه های مردم تجاوز کردند اونها که کودک ۷ ساله رو در ماشین به رگبار بستند همون که می‌گفت خدای رنگین کمان ،باید اونها که یک هواپبما رو با مسافر سرنگون کردند
پاسخ ها
عبدالله تراب زاده
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
شبکه تو عوض کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
تراب زاده تو شبکه تم که عوض کنی آدم نمیشی !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
لابد باید بیاد توتپق شایدم چپق !
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
9
3
چرا کسی حرفی از شهید عجمیان نمیزنه؟؟؟
حتما اون پدر و مادر نداره؟؟
یا اصلا انسان نیست؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
نه انسان که نبود وگرنه اسلحه نمیکشید رو مردمه خودش که اخرم اینجوری شه
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
چون شبکه های خارجی اسمی ازش نمی آورند. وگرنه این ها صحبتهای آنان را تکرار می کنند. تقصیر ندارند.
نهال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
نه انسان اسلحه نمیگیره دستش معلوم نیست چنفرم زده یا کور کرده یا کشته
گمنام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
7
4
شهید عجمیان هم جوان بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
الان موصوع چیه !
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
7
1
چه ادم بیرحمی که آنقدر بیرحمانه قتل انجام داده همه دفاع هم میکنن
اون چه گناهی کرده بود
فرقش این بود‌خانواده داشت ولی امثال سید محمد حسینی خانواده نداشتن
حق نداشت چنین کاری بکنه
حق قاتل اعدامه
نمیدونم جه دفاعیه یاد گرفتن میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کپی پیست میکنن
ازاد
|
United States of America
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
1
اخه چرا قلب خدا و حضرت محمد رو بلرزه در میاورند اذان مقدس موقع ریختنه خون انسانی که به نظرم فعل نامناسبی هست ادای نماز و اذان برای رسالت اسلام است واقعا متاسفم که جان انسانی که بحق یا ناحق با صدای اذان و اسم والای خدا و مولا علی پیغمبر اسلام گرفته میشود خدایا خودت رحم کن ای کاش هرگز خداوند بشر را خلق نمیکرد گشنگی و فساد باید دزدان و اختلاص گران رو خفت کنه مردم واقعا حار شدن فرکانس منفی کشور ایران را نابود کرده هوای ناسالم گشنگی و فقر زیاد شده خداااااا خودت کمک کن
ازاد
|
United States of America
|
۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
2
خدا نمرده خدا زنده هست و موبین بر حقه
س
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
2
1
هرکسی این جوانان بی گناه و مظلوم و رشید رو به طرز وحشیانه شهید کرده اعدام نوش جانش تازه اون دنیام به طرز فجیع تر اعدام و عذاب میشه.هر کی اعتراض برا گرونی داره باید آدم بکشه و چادر ناموس مردم رو از سرش بکشه یا عمامه عالم دینی رو بندازه و به دین و اسلام اهانت کنه.
درس عبرتی باشه برای کسانیکه این کارو رو می‌خوام انجام بدن که دیگه جرأت ندارن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
اول برو حقیقت اسلام روبفهم بعد بیا منبر برو ! اسلام اگر این یاوه هاست که ۴۳ سال ما مبینیم براهمینم بدبختیم کودن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
ناشناس. اون خودتی که ۴۳ ساله یه ورق نخوندی
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
3
خون بیگناه دامنگیره دامنتونو میگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
1
2
چرا قاضی بابت کشته شدن یک نفر دونفر را اعدام کرد براساس ادله شرعی و قانونی حکم اعدام دونفر رو صادر کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
حکم سیاسی وبرای ترساندن مردمه از روی دیانت نیست از روی دیاثت ه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
1
رویداد چرا جواب ما مردم به این جیره خورای بی ارزش که بویی از انسانیت ودین خدا نبردن منتشر نمیکنی بعدهر مزخرفاتی که اینا میگن خصوصا بعضیاشون که به چندین اسم کامنت میذارن ومدام همون اراجیفو بلغور میکنن پخش میکنی اونوقت فکر میکنن هان! خوب پوزشونو به خاک مالیدیم لطفا جواب ما مردم به این بی ...رو بذار !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
بذار فکر کنن. گوش دراز با یکساعت خنده هم سلطان نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
0
1
یکی گفته چرا سر جون یه نفر دو نفر و اعدام کردن کاری به درستی و غلطی اعدام ندارم
چرا سر جون مرحومه مهسا امینی این همه ادم و کشتن؟ چرا سر حدس کشته شدن مهسا امینی این همه شلوغی شد
خودتون یه حرفی می زنید ک اصلا خودتونم قبولش نداشتید و ندارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
چی میگی بابا !
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
0
از اینکه می بینم رویداد مطالب جواب جاهلان را منتشر نمی کند شاید چند هدف را دنبال می کند که مخالفان جمهوری اسلامی ایران افراد کو آگاه و جاهل و کودن که یک بی حجاب می تواند از آنها سواری بگیرد و به چوبه دار هم هل دهد دیگر مطلبی که رویداد اعلام می کند اگر شک و شبه ای در این افراد بوجود اید ممکن است طلبکار شیطان صفتان شوند و آینده به رویداد سواری ندهند و دلایل دیگر که خواسته افرادی که کمک کردن افراد اعدام شوند و تشویق می کنند بقیه هم اعدام شوند در خماری بمانند
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
2
1
این حرمله ی داعشی زده یک انسان رو به بدترین شکل ممکن کشته اون وقت رویداد و بعضی افراد بیشرف تر از اون ازش حمایت هم می‌کنن !!! آخه یک ذره وجدان دارید ؟! اون شهید، اون کسی که اون هم به روش داعشی کشتنش پدر و مادر نداشت ؟؟؟!!! این چرت و پرتها چیه می نویسی ؟؟؟!!! یک ذره آدم باشید و انسانیت داشته باشید !!! کارتون به جایی رسیده که حتی از قاتلین داعشی هم حمایت می کنید ؟؟؟!!! یک ذره شرم کنید در پیشگاه خدا مسئولید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
1
جزای ادم کشی اعدامه.ادم کش باید حذف بشه تا دیگران عبرت بگیرند و ارامش در جامعه وجود داشته باشه.بعضیها کاسه داغتر از اش شدن و برای خدا هم ایراد میگیرندکه چرا این حکم و صادر کردی.البته خودشون هم میدونن درسته اما باید در خودشون شک کنن
قربان قانون خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
هراحمقی میدونه قانون خدا در دست شما مثل الحکم لله خوارجه به تعبیر علی ع کلمه حقی است که از ان اراده باطل میکنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
ناشناس ۱.۴۷
اتفاقا شما دو تا هلاک میشین. احمق و خواب.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
1
دشمن با قرار دادن مردم در مقابل هم به اهداف خودش می خواد برسه سیاستمداران و مسولان هم جایشان راحته و فرزندانشان در آن سوی مرزها در بهترین شرایط دارن زندگی می کنن یا اگر اینجا هم باشن در خانه های آن چنانی لم دادن و فقط نگاه می کنن....این مردم کوجه بازار هستن که همیشه هزینه میدن هم اون بسیجی بچه این ملته هم این یکی و هردو قربانی راحتی و رفاه وآسایش یه عده معدود که خارهم به پای بچه ها یشان نمیزارن بره ....ماهمه قربانی هستیم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
1
وکیل تسخیری به خاطر اینکه پولی نداره هیچ کاری نمیکنه مثل پرونده خودمان
M.M
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
3
1
خدا از باعث و بانی ش نگذرد ...
مسیح علینژاد کجایی؟؟؟ این همه جوان را اغفال کردی بیا جواب بده چرا قایم شدی؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
خیلی احمقی بیشعور که به شعور مردم توهین میکنی مردم به خاطر فقر وتبعیض وبی عدالتی واختلاس وگرانی بیرون امده اند عامل مستقیمش هم خود حکومته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
اینو نمیدونی که یک نفر از اینا که حرفه ای جیغ و زجه میزنن خودشون نمیان تو خیابون
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۹
1
2
ما تا سلامتی و امنیت را از دست ندهیم قدر آنها را نمی دانیم. اجرای حکم اعدام برای قاتل ، برای امنیت مردم خیلی تاثیر دارد . بیخودی دلسوزی بیجا نکنید. اگر بجای خانواده عجمیان بودید باز هم از او دفاع می کردید. عقل را برای استفاده کردن به ما دادند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
سطح استفاده از عقل کاملا معلومه مال شما کاملا اک بنده ! یه زرتی می خوای بپرونی خودتوشیرین کنی دارن به توی احمق میگن این احکام سریع وبی دقته خیلی از استادان وحقوقدانها بهش ایراد وارد کردند! تو چنان به خزعبلات اربابهات اعتماد داری که اصل اعدام طرف رو با این شبهه ها دربست قبول کردی ادم بی عقل دارن میگن این طرف این کار رونکرده پس اعدام حقش نیست حالا تو میخوای ثابت کنی خری ثابت کن ! عقل خل !
یاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
3
1
وقتی یه انسان رو با این بیرحمی میکشن پس مفهوم آزادی براشون همین بوده خدا عذابشو زیاد کنه .شهید عجمیان هم جوان بود .قاتل اینا امثال علی کریمی ها هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
از ترکیب جوابها پشت سرهم ومتنهای یکسان وبی پایه واستدلال واسمهای سایبری نشان !معلومه که مامورای روزمزد سایبری حصور پربرکتی برای دریافت دوزار مواجب در نطر گرفته دارند !
fatima
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
1
1
چه کسانی می توانند در موردمحمد مهدی روح الله و حسین و همه قربا نیان اعدام و مجازات اعدام در تمام این سالها قضاوت عادلانه یا نزدیک به عدالت کنن؟
سوالات بی جواب زیادی هست که برای قضاوت کردن این مورد که جامعه نیاز به دونستن داره؟اما دونستن همه اونها هم نمیتونه به اعدام مشروعیت بده در جامعه ای که در چر خه باطل خشونت به دام افتاده
درین
|
Netherlands
|
۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
5
1
اون کسی که از یک اشغال دفاع میکنند از جنس قاتلان هستند کشتن یک انسان بی گناه وایجاد رعب وحشت نمی بینند واما اعدام یک قاتل را می بیند جای قاتل ومقتپل عوض می کند انسان نیست
ال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۱
1
3
به مامان چیزی نگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۲
2
1
آقا اعدام کردن دلشون میخواد هر کسی دیگه هم بخواد همچین غلطی کنه هم حکمش اعدامه خانواده عجمیان هم پدر بودن هم مادر پس دلشون نمی‌خواد رضایت بدن به کسی ربطی نداره
حقش بود اعدام بشه تا درس عبرتی باشد برای دیگران که حرفهای اضافه میزنن
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳
1
1
اصلا تو فیلم معلوم نیست واقعا به سرش ضربه زده یا نه بعد تو فیلم چیزی که مشخصه اون بسیجی قبل از این که این جوان زیبا بیات اصلا اون بسیجی رو چهل یا سی نفر میزدن و از قبل ضربه چاقو بهش زده شده چطور به این نتیجه رسیدن یک لگد و مشت و کشیدن رو زمین باعث مرگ آن بسیجی شده واقعا این حکم خیلی ایراداتی داره ولی بیشتر سیاسی داشت که اونم اشتباه بود اصلا اینکه بسیجی بیاد کار پلیس رو انجام بده کجا دنیا شده و این خشونت باعثش کار خود بسیجی ها و خیلی از لباس شخصی ها علیه مردم هست مثلا مهدی حضرتی جوان هفده ساله ایی که فیلمش منتشر شد که یک بسیجی به سرش شلیک کرد پس چرا اعدام شد همین بی عدالتی ها باعث میشه که بعضی از جوانان غیرتی بشن و اینطور یک بسیجی رو بزنن و بعضی ها میگن رفته بود اتوبان باز کنه اولا که آن همه ماشین آمده بودند برای چهلم حدیث نجفی که از معترضین بوده و تو خیلی از فیلم ها آن روز مشخصه که پلیس و بسیجی راه به قبرستان رو بستن این حرکت اصلا اشتباه اگر اصلا راه به بهشت سکینه رو نمیبستن اینطور نمیشد این تقصیر حکومت هست که باعث این میشه. به جایی رسیده یم که حتی تحت جمشید رو هم نمیزاشتن مردم برن در روزی که به نام کوروش بود. و بعد این جوان مهدی باید حق وکیل رو داشته باید بعد خودش هم گفته که وقتی امده اصلا اون بسیجی چاقو خورده و مهدی حتی دستش چاقو نبوده واقعا این حکم رو سه سوته اجرا کردن با اینکه ایرادات و اشکالات شرعی و قانونی زیادی داره حیف این جوان زیبا که الان زیر خاکه لعنت به این زندگی و این سیاست حکمرانی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
1
1
تروریستای شاه چراغ چی شد؟کجاس؟کاناداس؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
1
2
ایکاش هزار بار منو اعدام میکردن ولی تورو نه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
2
1
باسلام اون شهیدبزرگوارازدوستان مابودخیلی بچه مشدی وبی ادعایی بود.هیچ کس از مردم اون روز زخمی نشده بودن .ولی خداوکیلی این آقای کرمی باضرباتی که به روح ا....میزدروی داعیشوکم کرد.یعنی 5نمره ازداعیش بیشترگرفت .حسینی هم کاربدی نکرده بودفقط به اندازه 2بندانگشت چاقوشوتوشکم روح ا...فروکرده بود..واقعاکمترینش اعدام بود
لبیک یا خامنه ای
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
3
1
ما نمیزاریم خون شهیدامون پایمال بشه،هر کسی بخواد جلوی این رژیم و نظامش قد الم کنه وحشت در جامعه بیندازه سزاش مرگ و اعدامه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
1
0
والا هیتلر و صدام رو هم که محاکمه کردن وکیل و یه دادگاه درست و حسابی داشتن.به این سرعتم اعدامشون نکردن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
1
جوونهای ما افسارش ن رو دادن دست یه مشت خیانتکاروجنایتکار مثل مسیح و.. که عروسک دست غربی هاست واون مزد خیانتش رو میگیره، بعد جوونهای مارو که دوشادوش هم مقابل دشمن می‌ایستادن حالا با هر اعتقاد ودینی رو به جون هم انداختن ومتاسفانه جوون مردم رو با مشت ولگد به قتل میرسونن بعد طبق قانون هم باید اونا قصاص بشن که اینطور وحشیانه انسان میکشن.. وآدم احساس میکنه تو جنگل‌های آفریقا طعمه کفتارهای گرسنه شده... قانون ما ایراد نداره جهت این اعدام‌ها.. خودتون رو یه لحظه جای خانواده عجمیان وامثال اونا بزارید بعد نظر بدید... بله کشور ما باید اصلاحات درش ایجاد بشه باید به وضع اسفناک مردم رسیدگی کنن.. باید پول نفت این ثروت هنگفت رو به دست صاحبانشان اونم مردم برسونن نه اینکه دزدان سر گردنه همه چیزو ببرن وبخورن وبرن... ولی راه داره نه با کشتن مامورین ودیگرافراد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
1
0
اگر جواب آدمکشی اعدام هست پس اول قاتل حدیث نجفی رو اعدام می کردید. مغزتون یکطرفه شده
ز.م .
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۰
0
1
باید این انسان نماهارامثل خودشان قصاص میکردن اگر شهیدپسرم بودرضایت نمیدادم
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۶
0
1
چرا نویسنده نوشته ورزشکار واینقدر به طرفداری از قاتل متن نوشته چرا ننوشتی پدرش چند بار بابت اعتیاد وآزارواذیت شکایتش کرده پدرشم برامردن خوبه که نتونسته یه دونه بچه درست تربیت کنه ورزشکار کجا بود این از ورزشکاری فقط لباسشو داشته معتاد کجاش ورزشکاره ولی بازم بابا جونش راه خوبی برا پول درآوردن انتخاب کرده
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان