تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۸ دی ۱۴۰۱

پیشنهاد نجومی و عجیب الهلال به لئو مسی!

باشگاه الهلال عربستان برای جذب لیونل مسی حاضر است رقمی عجیب را به این بازیکن پیشنهاد دهد تا او را به گرانترین بازیکن تاریخ تبدیل کند.

پیشنهاد نجومی و عجیب الهلال به لئو مسی

رویداد۲۴ به نقل از المنظار، بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر، هواداران الهلال سرشناس ترین تیم عربستانی منتظر یک سورپرایز بزرگ هستند و آن جذب فوق ستاره ای به نام مسی است.

قرارداد مسی با پاری سن ژرمن تابستان پیش رو به پایان می رسد و به همین خاطر هواداران الهلال امید زیادی دارند که بتوانند این بازیکن را جذب کنند.

باشگاه الهلال که برای جذب لیونل مسی با این بازیکن وارد مذاکره شده حاضر است با دستمزد عجیب و خیالی ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال (سعودی) در سال این بازیکن آرژانتینی را جذب کند.

الهلال حاضر است که با حقوق ۳۲۰ میلیون دلار در سال مسی را جذب کند و در این صورت این فوق ستاره آرژانتینی به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل می شود.

مسی همچنان در اوج دوران فوتبالی خود به سر می برد و اخیرا توانست قهرمانی در جام جهانی را به دست آورد. به نظر می رسد که این بازیکن همچنان می خواهد در فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد با این حال رد کردن این دستمزد برای یک سال دور از انتظار است و باید دید که آیا مسی مانند رونالدو وسوسه می شود یا نه.

پیشنهاد نجومی و عجیب الهلال به لئو مسی

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما
پیشخوان