تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

افشاگری ابطحی از جنگ روانی جدید علیه خاتمی

با آقای خاتمی صحبت کردم. معلوم شد نه جلسه‌ای بوده. نه این حرف‌ها را زده بوده. ونه خبر داشته که چنین دروغ‌هایی بنامش نوشته اند.

افشاگری ابطحی از جنگ روانی جدید علیه خاتمی
رویداد۲۴ محمد ابطحی فعال سیاسی نوشت: ‎یکی از اساتید برجسته دانشگاه شهید بهشتی به من زنگ زد وگفت یک متن تند وحساب شده وبی منطقی از قول آقای خاتمی روی گروه واتسابی دانشگاهی آمده. گزارشی از جلسه شب جمعه این هفته با آقای دکتر روحانی وعبدالله نوری درمنزل آقای خاتمی.

متن را برایم فرستاد. یک جمله اش به ادبیات رییس ما نمی‌خورد. با آقای خاتمی صحبت کردم. معلوم شد نه جلسه‌ای بوده. نه این حرف‌ها را زده بوده. ونه خبر داشته که چنین دروغ‌هایی بنامش نوشته اند.

خوبی خاتمی این بوده که همیشه بر مکتب اصلاح خواهی خودش تاکید دارد. چه روز‌هایی که همه هورا می‌کشییدند و چه روز‌هایی که در آستانه حصر و مخالفت تندرو‌ها قرار داشت.

جنگ روانی چه می‌کند. برای اینکه قابل باور باشد اول متن نوشته بودند که به زودی فیلم این جلسه‌ای که اصلا برگزار نشده پخش خواهد شد.

خیلی‌ها می‌دانند که چرا علیرغم این همه اتفاقات و اعتراضات، برای دوسوی سیاست در داخل و خارج همچنان خاتمی مورد بهتان قرار می‌گیرد و هر روز به او حمله میکنند وتوطئه و دروغپردازی.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سید محمد خاتمی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
سید حسین
|
United States of America
|
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
3
آقای ابطحی مردم شریف واصیل دنیا گفتم دنیا نه فقط ایران نیک میدانند که سید محمد خاتمی انسانی شریف ونجیب و اصلاح طلب است ونام خاتمی یادآور نامهای نیکی چون گاندی ونلسون ماندلا ماندگار است این وصله ها وتهمتهای امثال جنتی وشریعتمداری به این آقا نمی چسبد دولتش پاک ترین دولتها واگر اجازه کار به ایشان میدادند این روزگار سیاه را نداشتیم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
4
0
خاتمی یک مرده سیاسی شده کسی باهاش کاری نداره چرا جو میدی
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
3
زنده باد اقای خاتمی عزیزو بزرگوار زنده باد
نامدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
3
0
آقای ابطحی این بازی های سیاسی خیلی وقته کهنه و تکراری شده ،زمانی کرباسچی استاندار اصفهان بود به قدری جناح مرحوم خادمی را آذین و آزار کردند که صدای اعتراض امام بلند شد جناح کرباسچی با پخش اعلامیه خیلی تندی علیه طاهری و کرباسچی چاپ و منتشر کردند !امام رحمت الله به این ظاهر بازی هم اعتراض کردند جناح کرباسچی این اعتراض امام را به نفع خود در بوق و کرنا کردند و طاهری در نماز جمعه از مبارزات خود و تعریف امام نسبت به خود سخن گفت و بدینوسیله خواست امام را حامی خود بخواند بلافاصله امام در دیدار با مردم اصفهان با لحن تند فرمودند قریب به این مضمون شما غلط کردید که مبارزه کردید من هم دورکعت نماز برای خدا نخواندم .!
آقای ابطحی مشت شما سالهاست باز شده شما همان چند صباحی که رییس دفتر رییس فعلی خود بودید برای مردم شناخته شدید دوران شما در زندان با محمد عطریانفر هم گذشته دیگر شما به زندان نخواهی رفت هر چه می خواهی بگو مصرف روزنامه ها برای شب عید لازم است!
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان