تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
به منظور بازدید، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و زیرساختی در استان سیستان و بلوچستان

سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به همراه سه عضو هیات دولت و هشت نماینده استان در مجلس به سیستان و بلوچستان

معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) به منظور بازدید، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح عمرانی و زیرساختی در استان سیستان و بلوچستان با استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی وارد فرودگاه زابل شد.

سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به همراه سه عضو هیات دولت و هشت نماینده استان در مجلس به سیستان و بلوچستان

رویداد۲۴ محمد مخبر در بدو ورود به فرودگاه زابل و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه پس از دستور رییس جمهور برای رسیدگی به مسائل استان سیستان و بلوچستان مأموریت و توفیق پیدا کردیم با تیمی از دولت و تمام نمایندگان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی به این استان سفر کنیم، گفت: حل مشکلات آبی این استان یکی از اهداف این سفر است و نباید استانی همانند سیستان و بلوچستان با ظرفیت همجواری در کنار دریا و سفره‌های زیر زمینی از مشکلات کم آبی و خشکسالی رنج ببرد.

معاون اول رئیس جمهور تاکید کرد: انتقال آب از دریا و استخراج آب‌های ژرف از مهم‌ترین برنامه‌های دولت برای حل مشکلات آب این استان است و همچنین با پیگیری‌های دستگاه دیپلماسی بدنبال پیگیری حقابه هیرمند هستیم.

محمد مخبر همچنین حل مشکلات سوخت و جایگاه‌های سوخت در استان سیستان و بلوچستان را از دیگر اهداف این سفر برشمرد و افزود: در جلسات این سفر مسائل اشتغال و مسکن بررسی و روند اجرایی مصوبات سفر رئیس جمهور به این استان پیگیری می‌شود.

گفتنی است بازدید از ذخائر آبی و روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، شرکت در شورای اداری استان و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چندین طرح اجتماعی، اقتصادی، زیربنایی و عمرانی نظیر بیمارستان و مراکز درمانی، خطوط انتقال برق، مدرسه و... از برنامه‌های دکتر محمد مخبر در این سفر است.

معاون اول رئیس جمهور را در این سفر یک روزه وزاری نفت و نیرو و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و همچنین تمامی هشت نماینده استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی همراهی می‌کنند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: محمد مخبر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
0
0
جناب مخبر! غم مردم سیستان وبلوچستان،
تنها بی آبی نیست! این مردم شریف ،هوایی
برای تنفس ،کلاسی برای درس خواندن،
شناسنامه ای برای ابراز هویت،قوتی برای
زنده ماندن ندارند! سیستان و بلوچستان،
نماینده ی بارز تبعیض درکشوراست! به
امید روزی که این تبعیض ها وعقب ماندگی
ها،ریشه کن شود.
سید حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
فقط برای جریانات اخیر به سیستان رفتید نه برای چیز دیگری
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان