تاریخ انتشار: ۱۵:۳۸ - ۰۴ بهمن ۱۴۰۱

۲ چالش پرسپولیس در نقل‌و‌انتقالات

باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی نقل‌‌و‌انتقالات زمستانی دو چالش مهم پیش‌رو دارد.

نقل‌و‌انتقالات پرسپولیس

رویداد۲۴ باشگاه پرسپولیس با توجه به نتایج خوب خود در فصل جاری، در نقل و انتقالات زمستانی برخلاف ابتدای فصل چندان پُر سر و صدا ظاهر نشد و به جز مازاد شدن حامد پاکدل و سیامک نعمتی و جذب عیسی آل‌کثیر؛ تنها هدف نقل و انتقالاتی باقی مانده سرخپوشان جذب یک مهاجم خارجی خواهد بود.

پرسپولیسی‌ها که از هفته‌ها پیش به دنبال استعلام‌های مربوط و مذاکره با چند گزینه خارجی در پُست‌ مهاجم بودند، در نهایت با لئاندرو مارکوس پریرا مهاجم برزیلی تیم گامبااوزاکای ژاپن به توافق رسیده‌اند و باید دید در نهایت این بازیکن چه زمانی برای مذاکره نهایی و عقد قرارداد راهی تهران خواهد شد. این بازیکن برزیلی قرارداد خود را با تیم ژاپنی به تازگی فسخ کرده تا مشکلی برای حضور در تهران و عقد قرارداد با پرسپولیس نداشته باشد.

دومین چالش باشگاه پرسپولیس در روزهای پایانی نقل و انتقالات فسخ قرارداد با سیامک نعمتی است. این بازیکن که در لیست مازاد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته، تاکنون با پرسپولیس برای فسخ قرارداد به توافق نرسیده و مذاکرات دو طرف بی‌نتیجه بوده است.

پرسپولیسی‌ها علاوه بر بخشش مطالبات این بازیکن، خواستار دریافت مبلغی برای صدور رضایت‌نامه هستند اما این موضوع با مخالفت شدید سیامک نعمتی مواجه شده تا ابهامات درباره سرنوشت این بازیکن افزایش یابد.

به گفته یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس، این باشگاه تا پایان هفته جاری تکلیف این دو موضوع را مشخص خواهد کرد تا با پایان زمان نقل‌و‌انتقالات زمستانی، تکلیف سرخپوشان نیز مشخص شود.

پنجره نقل‌و‌انتقالات زمستانی لیگ برتر ایران ششم بهمن ماه (پنجشنبه) بسته خواهد شد.

منبع: تسنیم
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: پرسپولیس تهران
نظرات شما
پیشخوان