تاریخ انتشار: ۱۱:۳۸ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
رویداد ۲۴ گزارش می‌دهد؛

معرفی سریال سرگیجه در شبکه نمایش خانگی

سرگیجه یکی از جدیدترین عناوین شبکه نمایش خانگی است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته شده است، که از ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در حال عرضه است. در این سریال بازیگران به نام سینمای ایران از جمله حامد بهداد، رعنا آزادی‌ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر ایفای نقش کرده‌اند.

دانلود سریال سرگیجه

رویداد۲۴ مهدی توفیقی: سریال سرگیجه یک درام جذاب است که همه بازیگران آن معروف و مطرح هستند و یکی از قوی‌ترین ترکیب بازگیری را در سریال‌های نمایش خانگی امسال دارد. بهرنگ توفیقی کارگردان این سریال آن را در ژانر درام اجتماعی تهیه کرده است. این کارگردان ایرانی را بیشتر با سریال محبوب آقازاده می‌شناسیم، و این بار با سریال سرگیجه آمده تا موفقیت خود را تکرار کند.

به گزارش رویداد۲۴ هومن سیدی که پیش از این با سریال عاشقانه به عنوان بازیگر در شبکه نمایش خانگی خوش درخشید، تصمیم دارد تا با این سریال هم بار دیگر تبحر خود را در بازیگری نشان دهد، همچنین هادی حجازی فر که در حال حاضر در بالاترین میزان محبوبیت با بازی در سریال پوست شیر قرار دارد، در سریال سرگیجه هم مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است.

خلاصه داستان سریال سرگیجه

در خلاصه داستان سریال سرگیجه اینگونه آمده است که، پیمان و کامران دچار یک سوء تفاهم خانوادگی می‌شوند و همین سوء تفاهم باعث درگیر شدن آن دو با هم می‌شود. اما با قتل کامران، شک‌ها به سمت پیمان می‌رود و تصور می‌رود که پیمان او را کشته است. ماجرایی که ممکن است به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

زمان انتشار سریال سرگیجه

زمان پخش سریال سرگیجه از ۲۶ دی ۱۴۰۱ هر هفته روز‌های دوشنبه ساعت ۲۰ از شبکه نمایش خانگی عرضه می‌گردد، همچنین مدت زمان نمایش این سریال برای هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه است.

معرفی سریال سرگیجه، سریالی با بهترین بازیگران سینمای ایران

تیم سازنده سریال ایرانی سرگیجه

در سریال سرگیجه از ترکیب خوبی برای نویسندگان استفاده شده است، سرگیجه به قلم محمد منعم و همایون حجازی نوشته نوشته شده است. مجریان طرح و سرمایه‌گذاران آن، سید علیرضا مرعشی و هومن هاتفی پور هستند. همچنین تهیه کنندگی این سریال را مهدی بدرلو برعهده دارد.

بهرنگ توفیقی کارگردان محبوب سریال آقازاده، اکنون دوباره با سریال جذاب سرگیجه به شبکه نمایش خانگی بازگشته تا یک سریال موفق دیگر را در کارنامه کاری خود ثبت کند. بهرنگ توفیقی معمولا برای صدا و سیما کار می‌سازد و این دومین حضور او برای ساخت یک سریال در شبکه نمایش خانگی است.

بازیگران سریال سرگیجه

به گزارش رویداد ۲۴؛ در سریال ایرانی سرگیجه بازیگران مطرحی نظیر حامد بهداد، هومن سیدی، رعنا آزادی‌ور، هادی حجازی‌فر، علی عمرانی، مهراوه شریفی‌نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم‌زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، شبنم مقدمی، میلاد معیری و شایسته سجادی به ایفای نقش پرداخته اند.

رعنا آزادی ور

معرفی سریال سرگیجه، سریالی با بهترین بازیگران سینمای ایران

رعنا آزادی ور متولد سال ۱۳۶۲ است. او بازیگری را با فیلم مارمولک کمال تبریزی در سال۱۳۸۲ در سینما شروع کرد. رعنا آزادی ور اولین نقش اول خود را در فیلم پارک وی فریدون جیرانی به همراه با نیما شاهرخ شاهی بازی کرد. از محبوب‌ترین بازی‌های او در سال‌های اخیر فیلم زخم کاری را می‌توان نام برد و بسیار مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. رعنا آزادی ور با مهدی پاکدل ازدواج کرده است.

هومن سیدی

معرفی سریال سرگیجه، سریالی با بهترین بازیگران سینمای ایران

هومن سیدی بازیگر و فیلم ساز ایرانی متولد ۱۳۵۹ می‌باشد. او در ابتدا هم کار خود را با ساخت چند فیلم کوتاه شروع کرد و سپس در کلاس‌های بازیگری پرویز پرستویی در تهران شرکت کرد. اواسط دهه هشتاد بود که در فیلم یک تکه نان با رضا کیانیان هم بازی شد. هومن سیدی برای نویسندگی فیلم مغز‌های کوچک زنگ‌زده (۱۳۹۶) سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه را کسب کرده است.

حامد بهداد

معرفی سریال سرگیجه، سریالی با بهترین بازیگران سینمای ایران

حامد بهداد یکی از نام آشناترین بازیگران ایران متولد سال ۱۳۵۲ در شهر مشهد است. البته او بعد از قبولی در دانشگاه برای تحصیل و زندگی به تهران رفت. تحصیلات حامد بهداد لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می‌باشد و هم اکنون مجرد است. او با بسیاری از کارگردانان مطرح ایرانی کار کرده و بخاطر فیلم جرم به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل مرد را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

هادی حجازی فر 

معرفی سریال سرگیجه، سریالی با بهترین بازیگران سینمای ایران

هادی حجازی فر بازیگر، کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی در سال ۱۳۵۵ متولد شده است. شروع بازیگری او در زمان دانشجویی و با بازی در فیلم مزرعه پدری به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور بود و از فیلم‌های مورد توجه او می‌توان ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، لاتاری، به وقت شام، آتابای و موقعیت مهدی را نام برد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
2
گزارش ها درخصوص سریال های شبکه نمایش خاگی که منتشر می کنید بسیار جامع و بروز هستن
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان