تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۵ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۳ نظر

سخنگوی دولت: دولت دخالتی در کار کارشناسی بورس کالا و شورای رقابت نمی‌کند

سخنگوی دولت گفت: اجازه بدهید دولت دخالتی در کار کارشناسی چه بورس کالا و چه شورای رقابت نکند، هر تصمیمی بگیرند دولت به همان ملتزم خواهد بود.

سخنگوی دولت: دولت دخالتی در کار کارشناسی بورس کالا و شورای رقابت نمی‌کند

رویداد۲۴ علی بهادری‌جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره موضع دولت نسبت به عرضه خودرو در بورس اظهار کرد: نگاه دولت این است که بررسی کنیم که شیوه بهتری برای مردم یعنی مصرف کننده واقعی وجود داشته باشد که محصول با کیفیت بهتر و قیمت مناسب‌تر در اختیار مردم قرار گیرد. باید اجازه دهیم تا نظر نهاد‌های کارشناسی و کارشناسان این حوزه گرفته شود تا هر شیوه‌ای که مناسب‌تر است، انتخاب شود.

وی ادامه داد: اینکه دلالان بخواهند تاثیرگذاری داشته باشند و سودی به جیب دلالان برود، یا اینکه از سوی دستگاه‌های نظارتی یا هر مجموعه‌ای به نهاد‌های تخصصی و کارشناسی فشار وارد شود تا این نهاد‌ها با اعمال فشار تصمیم گیری کنند، اثرش استمرار مشکلات چند ده ساله‌ای است که در حوزه خودرو داشته‌ایم.

بهادری‌جهرمی اضافه‌کرد: همانطور که گفتم باید اجازه دهیم نظرات نهاد‌های کارشناسی این حوزه گرفته شود و هر شیوه‌ای که مناسب‌تر و به نفع مردم است، انجام شود. دولت از این منظر دخالتی در کار نهاد‌های تخصصی نمی‌کند تا بهترین شیوه به نفع مصرف کننده اعمال شود. اجازه بدهید دولت دخالتی در کار کارشناسی چه بورس کالا و چه شورای رقابت نکند، هر تصمیمی بگیرند دولت به همان ملتزم خواهد بود.

منبع: ایسنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سخنگوی دولت
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
0
0
من در شهریور ماه سال ۹۸ مبلغ ۳ میلیون ۱۰۰ هزار تومان سود سهام ترجیحی را دریافت کردم ولی متاسفانه امسال در بهمن ماه سال۱۳۹۹ مبلغ یک میلیون ۹۰۰ هزار تومان بوده است چرا؟ کتبی هم به اداره سهام مخابرات ایران اعتراض کردم ولی متاسفانه تاکنون هیچ خبری بررسی و پیگیری و رسیدگی نیست. در خواست رسیدگی دارم کد ملی ۱۵۳۱۴۳۹۹۰۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
3
0
سازمان بورس خانه مردم را خراب کرده / مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند
آشکار و علنی حق وحقوق مردم را در بورس پایمال و ضایح می کنند و متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
1
0
سلام ، یکسال سود سهام اخابر بنده شده ۶۰۰هزار ت،امروز از سهام اخابرم ۳میلیون و ۷۵۰ هزار ت دزدیدن .
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان