تاریخ انتشار: ۰۹:۵۳ - ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
سرپرست بانک ملی ایران در بازدید از صرافی ملی و شعبه مستقل فردوسی؛

روند مبادلات ارز را در واحد‌های بانک با قیمت‌های مصوب بانک مرکزی مورد بررسی و ارزیابی قرار داد

دکتر ابوالفضل نجارزاده در بازدید از شعبه مستقل فردوسی و صرافی ملی ضمن گفت و گوی صمیمانه با مشتریان و کارکنان، خواستار معاملات و مبادلات ارزی در صرافی ملی و شعب بانک براساس قیمت‌های مصوب و اعلام شده توسط بانک مرکزی شد.

بانک ملی ایران

رویداد۲۴ به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، ابوالفضل نجارزاده به همراه جمعی از مدیران ارشد بانک ملی ایران ضمن بازدید از این واحدها، از نزدیک در جریان فعالیت های ارزی آن ها قرار گرفت و در ادامه با ارائه رهنمودهای لازم بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان و توجه به نیازهای آن ها در حوزه خرید و فروش ارز با قیمت های مصوب و اعلام شده توسط بانک مرکزی تاکید کرد.

سرپرست بانک ملی ایران در جریان این بازدید ها با بیان این که بانک ملی ایران در شبکه بانکی از امکانات ارزی منحصر به فردی برخوردار است، اظهارداشت: مدیران و کارکنان شعب بانک باید پر شتاب در راستای رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات بهینه ارزی به آحاد جامعه اقدام کنند.

نجارزاده در این بازدیدها ایجاد جذابیت و توجه به نیاز مشتریان بویژه تولیدکنندگان در حوزه خرید و فروش ارز را با توجه به قیمت های مصوب بانک مرکزی مورد توجه قرار داد و در ادامه توسعه عملیات ارزی، خرید و جذب منابع جدید و گسترش و تقویت فعالیت های ارزی را از جمله اولویت‌های اجرایی شعب و صرافی ملی عنوان کرد.

وی در این بازدید ها بر گسترش شعب صرافی ملی ایران در مراکز استان ها تاکید کرد و خواستار توسعه و گسترش عملیات ارزی بانک شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار بانک ملی
نظرات شما
پیشخوان