تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد؛ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهیم کرد.

مبلغ و زمان واریز عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد
رویداد۲۴ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان و زمان واریز عیدی به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی توضیح داد.

به گزارش تسنیم، میرهاشمی موسوی؛ مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی امروز در نشست خبری ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر، اظهار کرد: ۴۴ سال تجربه داریم که در این سال‌ها تلاش‌های بسیاری شده است و امروز ما خدمتگزار بخشی از جامعه در حوزه تامین اجتماعی و بیمه هستیم.

وی افزود: قبل از انقلاب حدود ۲۰ درصد جامعه ۳۵ میلیون نفری تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی بودند و امروز بیش از ۷۰ درصد جامعه ما تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی قرار دارند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ارتباط با میزان رقم پرداخت عیدی به بازنشستگان تامین اجتماعی و زمان آن گفت: هر آنچه که مجری قانون به ما ابلاغ کند پرداخت خواهیم کرد؛ یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به عنوان عیدی برای بازنشستگان تامین اجتماعی واریز خواهیم کرد. سعی خواهیم کرد قبل از اینکه عیدی کارمندان و زیرمجموعه‌های سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کنیم، عیدی بازنشستگان را پرداخت کنیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که آیا عیدی بازنشستگان با حقوق بهمن و اسفند پرداخت می‌شود تصریح کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حقوق بازنشتگان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
بازنشسته کارگری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
0
4
عیدی بازنشستگان سازمان خصوصی بیمه تامین اجتماعی ، مگر نه اینکه مشمول عیدی کارگری است آنهایی که بازنشسته کارگری هستند ؟ و نه تابع تامین اجتماعی دولتی که تابع عیدی کارمندی کشوری و لشکری است !؟ چه کسی مجری قانون در مورد اعلام عیدی مشمول کارگری برای بیمه تامین اجتماعی خصوصی باید باشد!؟ لطفا" جناب آقای موسوی مدیرعامل محترم انتصابی دولتی بطور شفاف و روشن پاسخگویی بفرمایند تا عدالت و رفع تبعیض در مورد بازنشستگان کارگری بیمه تامین اجتماعی خصوصی رعایت شود انشاالله ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
1
6
خدا مرگ تون رو بده که با وقاحت این رو اعلام میکنید موقع کم کردن بیمه تامین اجتماعی از خدمات دولتی بیشتر میگیرید بعد موقع پرداخت از دولت تبعیت میکنید.لعنت خدا به شما
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
امین
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
0
علاوه بر این در موقع دریافت حق بیمه تا ۷ برابر حداقل بیمه می گیرین ولی موقع پس دادن فقط حداقل بگیران مشمول افزایش کامل حقوق می شوند(البته برای نمایش وشعار افزایش) ومابقی از افزایش اندکی برخوردار می شوند
یک بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
0
0
خدایا این همه تبعیض در مملکتی که به نام عدالت شعار میده
من تا پارسال عیدی میگرفتم 8میلیون امسال 1و800 چرا؟
مثلا بازنشسته شدم
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان