تاریخ انتشار: ۰۲:۳۴ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

گل مدافع جوان لایپزیش مقابل سیتی

گواردیول در لحظه به ثمر رساندن گل برای اینکه بالاتر از مدافعان سرشناس سیتی قرار بگیرد، عملا تصمیم به پرواز گرفتن کرد و بعد از طی یک مسیر عمودی قابل توجه، در بالاترین نقطه ممکن، جایی که هیچکس مزاحمش نبود، ضربه سر منجر به گل را به توپ زد تا گلی را به ثمر برساند که معمولا نمونه‌های مشابهش را از کریستیانو رونالدو دیده بودیم.

گل مدافع جوان لایپزیش مقابل سیتی

رویداد۲۴ منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه حریفی به میدان رفت که در ترکیب خود یکی از آماده‌ترین مدافعان حال حاضر دنیا را داشت؛ ژوسکو گواردیول در این دیدار مطابق انتظار خوش درخشید و بهترین بازیکن تیمش بود.

بعد از درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ و با وجود داشتن قرارداد با لایپزیش تا پایان سال ۲۰۲۴ و بند فسخ ۱۱۰ میلیون یورویی این بازیکن، باشگاه‌های مطرح اروپایی بسیاری از جمله چلسی، لیورپول و خود سیتی خواهان جذب او هستند. گواردیول با درخشش در بازی امشب تیمش دوباره ثابت کرد که صف طولانی مشتریانش، بی دلیل نیست.

گواردیول که به تازگی وارد ۲۱ سالگی شده، فراتر از سنش بازی می‌کند. او مقابل مهاجمان سرشناس سیتی که ارلینگ هالند، سرآمدشان بود، کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد و در طول مسابقه اجازه کمترین ابتکار عمل و ایجاد خطر را به آن‌ها داد تا نقش زیادی در تساوی ارزشمند ۱-۱ مقابل شاگردان پپ ایفا کند؛ او فراتر از نقش‌های دفاعی خود، زننده تک گل لایپزیش هم بود.

گل مدافع جوان لایپزیش مقابل سیتی

تیم آلمانی، نیمه اول بازی با سیتی را با شکست ۱-۰ به پایان رساند و بعد از چند حمله ناکام در شروع نیمه دوم، بالاخره توانست به گل تساوی برسد. این گل روی ارسال زیبای هالستنبرگ و پرواز بلند مدافع لایپزیش که به ضربه سری غیرقابل مهار منتهی شد به ثمر رسید.

گل مدافع جوان لایپزیش مقابل سیتی

گواردیول در لحظه به ثمر رساندن گل برای اینکه بالاتر از مدافعان سرشناس سیتی قرار بگیرد، عملا تصمیم به پرواز گرفتن کرد و بعد از طی یک مسیر عمودی قابل توجه، در بالاترین نقطه ممکن، جایی که هیچکس مزاحمش نبود، ضربه سر منجر به گل را به توپ زد تا گلی را به ثمر برساند که معمولا نمونه‌های مشابهش را از کریستیانو رونالدو دیده بودیم؛ البته به نظر می‌رسد که پرواز او حتی بلندتر از فوق ستاره پرتغالی و گل‌های معروفش بود.

گل مدافع جوان لایپزیش مقابل سیتی

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: اخبار مهم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
Shahram
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
بازیکن لاپیزش از شانه های مدافع حریف کمک گرفت که از رونالدو بیشتر پرید باید فیلمشو از نما های مخطلف دید تا متوجه شید
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان