تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۴۰۱
تعداد نظرات: ۵ نظر

پشت پرده انصراف امیر قلعه نویی از تیم‌ملی و گزینه‌ای که از همین حالا انتخاب شده است

فهرستی که از گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی ایران منتشر شد، در یک کلام بهت آور و غیرمنتظره بود.

سرمربی تیم ملی

رویداد۲۴ انتشار فهرست نامزدهای سرمربیگری تیم ملی ایران، به قدری غافلگیر کننده بود که حتی خوشبین ترین افراد هم را دچار وهم و خیال کرد.

فدراسیون فوتبال از کارلوس کی روش، مارک ویلموتس و دراگان اسکوچیچ به مربیانی رسید و از آنها برای حضور در تیم ملی برنامه خواست که شاید فصل بعد، در همین لیگ برتر خودمان هم تیم پیدا نکنند.

این شوک ناگهانی، البته بیشتر به آنهایی وارد شد که گمان می کردند پس از پایان کی روش در فوتبال ایران، باید «بین گورادیولا و مورینیو» دست به انتخاب بزنند یا اگر این گزینه ها به ایران نیامدند، میان «رود گولیت و ویورگن کلینزمن»، یکی را انتخاب کنند اما خب، همه این تفکراتی که در اذهان بعضی ها شکل گرفته بود، خیالِ باطل بود!

نحوه برنامه خواستن از گزینه های سرمربیگری تیم ملی و سیاهه آنچه از قول فدراسیون فوتبال منتشر شد، نشان داد ما نه تنها به دنبال آینده نگری نیستیم، بلکه عاشق وقت گذرانی آن هم به بطالت هستیم! چه چیزی از این بهتر که چند گزینه برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران مطرح شوند تا از این بازی بی حاصل اسم و فامیل، در نهایت به همان گزینه ای برسیم که از قبل مشخص شده است.

این بازی های کودکانه را چرا ادامه می دهید دوستان عزیز، سروران گرامی؛ واقعا چرا؟ اینکه می بینید امیر قلعه نویی زودتر از بقیه برای از ارائه برنامه به فدراسیون فوتبال، کناره گیری و انصرافش را اعلام کرد، نه به دلیل بی علاقگی او به حضور در تیم ملی که شناخت از فضای فعلی فوتبال ایران است.

 واضح است که سرمربی بعدی تیم ملی کیست؛ شما دیگر چرا با ردیف کردن چند اسم و فامیل، ادا و اطوار در می آورید؟

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سرمربی تیم ملی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
2
اوج بهم ریختگی وبی تدبیری در همه جای دولت مشهوده... نمیشد نکونام بازی آخرش با الهال رو مربی فولاد می موند بعدش استعفا میداد؟؟؟ خاک تو سرتون فولاد هم تیم ملی حساب میشد تو اون بازی ها...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
1
البته پاس گل مهدی تاج به الهال عربستان بود که وعده مربیگری تیم ملی رو به نکونام داد واون احمق و جاه طلب هم استعفاداد وفولاد حذف شد...البته تاج با این پاس گل خوش خدمتی به عربها رو نشون داد
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
1
1
هنوز این خبرورزشی سینه چاک کی روشِ!
جوری میگه بعد کی روش گواردیولا و مورینیو...یعنی این دونفر رو هم سطح کی روش که از لحاظ تاکتیک هجومی در حد ربیعی هم نبود می دونه؟!
همه این گزینه ها از کی روش بهتر هستند.((:
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
0
0
دقیقا چند روز قبل از مرگ مهسا امینی،ماجرای اختلاس کلان در فولاد مبارکه بشکل ناخواسته رسانه ای شد اختلاس ورانت خواری که دراین واحد صنعتی بوقوع پیوست روی بقیه رانتها و اختلاسهای قبلی در ایران را سفید کرد و جالب اینکه یکی از این رانتخواران قهار برادر پاسدار مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون بوده و هست رانت ایشون هم دریافت غیرقانونی حقوق ومزایای بازنشستگی از فولاد مبارکه از طریق..... بوده که متاسفانه جریانات بعد مرگ مهسا پرونده بزرگ فولاد رو به محاق برد و الاّ شخص تاج و بقیه دوستانش باید در دادگاه صالحه حاضر میشد. درسته کسی رئیس فدراسیون هست که علاوه بر گندکاری در دوره قبلی ریاستش الآن هم قانونا باید بخاطر رانتخواری محاکمه بشه چه برسه به قرارگرفتن دراین مسند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
0
0
فساد . دروغ ، بازی با اذهان عمومی از خصوصیات اوامر از بالا به پائین است . درود بر انان که وارد این بازی کثیف نشدند
نظرات شما
نظرسنجی
آیا از 26 فروردین تجربه برخورد با گشت ارشاد را داشتید؟
پیشخوان